GECİKEN YAZI, BEKLENEN TANIŞMA :)

by 2/28/2016 04:06:00 ÖS 0 Yorum


                Ah benim klavye başına oturamayışlarım, oturduğumda yazdıklarımı beğenmeyişlerim… Neredeyse bir ayıma mal oldu. Sümeyye’nin yazısının üzerinden neredeyse bir ay geçti ve ben henüz yazı yayınlayabiliyorum. Öncelikle bu ufacık(!) rötardan dolayı affınıza sığınıyorum. Sümeyye’nin de benim de istediğimiz daha çabuk olabilmekti ama maalesef hayatta her şey planlandığı gibi gitmiyor. Gönül bahar yaşarken aniden bir şey oluyor ve mevsim kışa dönüyor. Fakat inşallah bundan sonra daha düzenli olacağımıza inanıyorum.



                Esas meseleye gelecek olursak… Ben kimin nesi, neyin fesiyim? Nereden, neden geldim? Aslında çok anlatacak bir şeyim yok. Sümeyye’nin de söylediği gibi kuzeniz; hala-dayı çocuklarıyız. Aramızda iki ay var ve evet farklı ama bir o kadar aynı ve uyumluyuz. Birbirimize sahip olduğumuz için de şanslıyız… Allah’a şükürler olsun. (Maşallah demeyi unutmayın J) Şimdi burada aramızdaki bağdan bahsedecek olursam emin olun sayısız sayfa yazmak zorunda kalırım onun için kısa keseceğim. Biz küçükken her zaman kendi kendimize radyoculuk oynar, çeşitli ve bir o kadar da uçuk hayaller kurardık (bunu hala yaptığımızı itiraf etmeliyim). Birlikte blog yazmak da onlardan biriydi. Nihayet gerçekleşti. Sanırım biraz da kendimle ilgili birkaç şey söylemeliyim. İsmim Merve –bunu zaten biliyorsunuz.- Yaklaşık üç ay sonra yirmi yaşıma gireceğim inşallah ve hâlihazırda tarih bölümü birinci sınıf öğrencisiyim. Okul konusu benim için biraz sancılı olduğu için konuşmaktan pek hazzetmiyorum. Onun dışında kendimce yazar, çizer, çalar, söylerim. Altı sene taekwondo ile uğraştım. Daha sonra maalesef  Ygs-Lys’den dolayı ara vermek durumunda kaldım ve bir daha geri dönemedim. Ama spor yapmayı, özellikle de taekwondoyu hepinize tavsiye ederim. Neyse… Belki bunun üzerine daha sonra bir şeyler yazabilirim. J Üslubum bazılarınız için sıkıcı, bazılarınız için akıcı, bazılarınız için ise manasız olabilir. Ama benim tarzım bu. Umarım sizi sıkmıyorumdur ve umarım yazdıklarımı seversiniz. Allah izin verirse bundan sonra farklı yazılarla sizinle burada buluşacağım. O zamana dek hoşça kalın...

Merve'nin Dünyası

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 Yorum:

Yorum Gönder