GEÇ KALMIŞ BİR YAZI: BİR HABERİM VAR MİLLET!

by 1/29/2016 09:30:00 ÖS 0 Yorum
Herkese merhaba.

Son yüzyılın en üşengeç bloggerı yazı yazıyor ahaliii *kendisi bile şoklarda*

Normalde bu yazının aylar önce yazılmış olması gerekiyordu fakat bu üşengeç ve miskin şahsiyet *kendisini işaret eder* bir çok gerekli ve gereksiz sebepten ötürü bu yazıyı yazamadı.
Belki fark etmişsinizdir, son bir aydır -sanırım- sayfanın tasarımı, adı vs. değişik. Sebebi şu: YENİ BİR YAZARIMIZ VAR :D

Peki kimdir bu şahsiyet?

Sevgili kuzenim Merve.

Zaten uzun zamandır aklımda olan bu projeyi sonunda yürürlüğe koyduk efenim :D Farkındayım biraz zor oldu -.- Burayla ilgilenemedim adam akıllı yıllardır. Ben de düşündüm ki, eğer iki kişi olursak yükümüz hafifler. Bu yüzden de böyle bir şeye kalkıştım.

Peki neden sayfanın adı Baklava & Ayran?

Çünkü Merve ve ben aşırı zıt iki kişiliğiz ama tuhaf da bir uyumumuz var. Sayfanın ismi nasıl olsun diye konuşurken ben de bundan bahsettim ve benzetmemi yaptım. Öylesine ağzımdan çıkmıştı ama Merve'nin hoşuna gitti, böyle yaptık. Belki ileride daha güzel bir isim bulur onu yaparız belli mi olur :D

Merve de en kısa zamanda yazısını yayınlayacak efenim, kendini tanıtacak sizlere. Ama özetle tanıtacak olursam: Tuhaf tuhaf huyları olan -aynı ben :D- , çalgı çalabilen -bir değil bir kaç tane *.*-, edebik eserler verebilen, benden 2 aycık büyük olan multi yetenekli insan evladı :D

Ben de artık sayfaya gireceğim, yazılarımı yayınlayacağım tabi ki *inşallah*. O kadar çok yazı birikti ki inanın gözümde büyüyor -.-

Şimdilik benden bu kadar.

Esen kalın efenim :P

Merve ve ben *temsili*


Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 Yorum:

Yorum Gönder