HAVADAN SUDAN ŞEYLER

by 8/16/2015 05:41:00 ÖS 0 Yorum
Her zamanki gibi internette dolanırken canım yazı yazmak istedi. Öyle aklıma ne gelirse yazıcam yani :D
Az önce Infinite'nin Weekly Idol'deki en don bölümünü izledim. Sanırım ne kadar musmutlu ve gülmekten ağzına kramplar girmiş halde olduğumdan bahsetmeme gerek yok :D


Ondan öce de Chaby'nin videolarına falan bakıyodum. NASIL'ın 7. bölümündeydi sanırım, How-Old.net ten kaç yaşında gözüktüğüne falan bakıyodu. Ben de kendimin ve kardeşimin olduğu bir resmi yükledim. O 22 ben 20 çıktım :D Ben yaşımı gösteriyorum onda problem yok ama o en az 5 yaş büyük gösteriyo. Eh tabi bu program öyle çok sağlıklı bir program değil, maksat eğlenmek. Bu sebepten ötürü ben de Infinite'nin Bad tanıtım fotosunu koydum :D Sonuç:


>.<
Bi tanesinin bile yaşını göstermediğine mi yanayım yoksa Sungjong, Sunggyu, Hoya ve Dongwoo'ya kız dediğine mi?
Bu arada Myungsoo'yla aynı yaşta gösterdiğim gözümden de kaçmadı :D

Dün gece Şeker Portakalı'nı bitirdim. Tabiki hüngür hüngür ağlayarak. Paylaşmak istediğim kısımları var. Hem de bayağı bi. Çünkü ilk defa bir kitapta kendimi bu kadar net gördüm. Küçükken çocuk aklımdan neler geçtiyse aynısını düşünmüş yazar. O yüzden sevdim, tavsiye ederim. İnsanı çocukluğuna götürüyor ve istisnasız herkes kendinden bir şeyler buluyor.

Bu da böyle saçma ve amaçsız bir yazı oldu. Şuan bir kaç proje var kafamda, eğer onları iyice bir toparlayabilirsem yazmaya devam edicem uzun uzun. Görüşürüüük :D

Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 Yorum:

Yorum Gönder