MİM: RANDOM PLAY

by 7/17/2014 05:47:00 ÖS 1 Yorum
Efeeeettt, yine ben, yine mim, yine Uçay :D Bence biz böyle üçümüz süper üçlü olduk :D Fakat bu sefer diğer mimlerden faklı olarak Uçay beni mimlememiş, ben Allah'ın emri peygamberin kavliyle Mimi Uçay'dan istedim :D
Mimimiz şu şekilde: Telefonunuzdan ya da bilgisayarınızdan, farketmez, müziklerinizi açıyorsunuz. Karışık çala basıyorsunuz. Siz soruyu yazarken hangi şarkı çalıyorsa sorunuz cevaplamadan önce şarkıyı yazıyorsunuz :D
Ben bilgisayarımdan açtım çünkü telefonumda şarkılarımın küçük bir kısmı var. Yaklaşık olarak 800 tanesi. Ama inanın bilgisayarda liste oluşturana kadar canım çıktı çünkü iki defa liste silindi -.- Sonuç olarak:


2384 şarkı :D -Arka planım çok ciks, biliyorum :D -

Şarkılar da hazır olduğuna göre başlayabiliriz :D


1. Biri iyi misin diye sorarsa cevabın?

( EXO-K - MAMA )
Eğer şuan içinse iyiyim, ama genel anlamda... Hayırlısı be gülüm :D


2. Kendini nasıl tanımlarsın?

(Lena Del Rey- Born To Die)
Lena'nın da dediği gibi "Ölmek için doğmuş..." Şaka şaka :D Ama şarkı da tam yerine geldi :D Kendimi tanımlarsam gereksiz şeylerden zevk alan, her daim mutlu gibi davranan ama aslında çoğu zaman gerçek anlamda mutlu olmayan, müzikle yaşayan, yetenekleriyle güç bulan, elinden geldiğince çalışan, ailesinden ve İrem'inden başka kimseye ihtiyaç duymayan bir insanım :D

3. Bir erkekte hoşlandığın şeyler ne?

(Pink- F**kin Perfect)
Çok şey var hangisin saysam ki :D
Bir kere giyinmesini bilecek. Sade ve şık olacak. Vücuduna yakışmayan şeylerden uzak duracak.
İkinci olarak kendine bakmasını bilecek. Eller benim için önemlidir mesela. Gerekliyse eğer maskesini yapacak, losyonunu sürecek arkadaş. Eli yüzü temiz gözükmeli ve parıl parıl parıldamalı.
Üçüncü olarak saçları güzel olmalı. Yüzüne uygun kesilmiş olmalı ve uygun bir model verilmiş olmalı.
Özetle yakışıklı olmasına gerek yok. Kendisine baksın kafi.

4. Bugün nasıl hissediyorsun?

(Beyonce- Naughty Girl)
Kıpır kıpır değilim, aksine bir tarafımı devirmiş yatıyorum ama yine de iyiyim :D

5. Yaşam amacın ne?

(SHINee- Spoiler)
Mutlu olmak ve mutlu olurken başkalarını da memnun etmek.

6. Yaşam motton ne?

(MBLAQ- I Don't Know)
Ne olursa olsun ciddiye alma. Hayat ciddi yaşayıp kendini yıpratarak ölmek için çok kısa. Elinden geldiğince her şeyden zevk al. Ne kadar pozitif olursan ve güzel şeyler olacağına inanıp dua edersen o kadar da meyvelerini toplarsın :)

7. Arkadaşların senin hakkında ne düşünür?

(Loreen- Euphoria)
Ruh hastası olduğumu :D Çünkü genelde onların yapmadığı şeyleri yaparım ve çoğu onlara değişik gelir.
Fazla kültürlü olduğumu düşünüyor bir kısmı sanırım. Çünkü sürekli araştırma yapıp bir şeyler öğreniyorum ve derste her konuşulan hakkında bir yorumum var. Artık millet isyan etmeye başladı :D
Ama en çok da ciddi anlamda yetenekli olduğumu düşünüyorlar. Bu sebeple olacak ki nerede sosyal aktiviteler var oraya ben yollanıyorum -,- Ayrıca sınıfta ne kadar el işi tarzı uğraştırıcı ödev varsa benden sorulur. Hepsini yapmasam bile en azında ödevlerin başlıklarını yazarım. Ortaokuldan beri bir arkadaşım var mesela, aksilik gibi lisede de aynı sınıfa düştük. Kızın ne kadar performans proje ödevi varsa yaptım. Ortaokuldan mezun ettim, liseden de edicem bu gidişle. Bi de bu arkadaş mimar olmak istiyor. Diyor ki "Ne kadar maket ödevi varsa sana getiricem." Anlayacağınız, üniversite diplomasını da ben aldırtıcam ona. Sakın öyle sevmediğim birisi falan sanmayın. En yakınlarımdandır. Zaten öyle olmasa kılımı bile kıpırdatmam :D

8. Ailen senin hakkında ne düşünür?

(Bangtan Boys- Boy In Love)
Umursamaz ve tembel biri olduğumu :D Haklılar -Kısmen- :D Ama aynı zamanda büyüklerine karşı saygılı, fikirlerinden taviz vermeyen ve yeterli derecede de hayırlı bir evlat olduğumu :D

9. En çok düşündüğün şey nedir?

(Sunggyu (INFINITE)- Light)
Şey değil, şeyler :D
1. Gelecekteki kocam şuan ne halt yiyor? -Biliyorum, malım >.<-
2. Şu pislik napıyor?
3. Gelecekte ne kadar başarılı olucam?
4. Myungsoo şuan napıyor? -Fangörling mod: on-
5. Acaba şu tipimle benden hoşlanan var mıdır lan?
6. Wattpad'te hangi hikayelere yeni bölüm geldi?
7. Ölüm nasıl bir şey?
8. Şuan kaç kişi öldü?
9. Suriye'de, Filistin'de, Mısır'da, Arakan'da ve daha nice zulme uğrayan insanların olduğu yerlerde neler oluyor? -Şu sıralar aslında birinci sırada olan sorum...-
10. Yardıma muhtaç olanlara nasıl yardım edebilirim?

10. 2+2=?

(FT Island- Beat It)
Bilemedim ki şimdi, 5 mi? -,-

11. En iyi arkadaşın hakkında ne düşünüyorsun?

(Lunafly- 보고 있거나 보고 싶거나/ You Got That Something I Need)
Tam şarkısına denk geldi :D Benim İrem'im ihtiyacım olan şeylere sahip gençler. Maşallah deyin lütfen. Gerçekten kardeş gibiyiz. Hatta telepatik ikiziz. Aynı anda tuvalete gidesimiz gelir falan. Cidden çok seviyorum bu kızı ya :3 Aile üyelerimden biri gibi. Çok tatlı çok sevimli ve içten birisi. Ne olursa olsun yanımda her zaman. En önemlisi bana katlanıyor :D Allah bozmasın saadetimizi, ne diyim :D

12. Hayat hikayen nedir?

(VIXX-대답은 너니까)
Ohoooo, yazıyı daha fazla uzatmaya gerek yok bence. Beni hayatımdan kaç roman çıkar haberiniz var mı? Hele de bende bu çene varken :D 18 yıldır yaşadığımı bilin yeter :D Eğer öğrenmeyi isteyen varsa gelsin arkadaşım olsun çok istiyorsa :D

13. Büyüyünce ne olmak istiyorsun?

( EXO- Overdose)
Valla çok şey olmak istiyorum:
1. Tabi ki anne olmak istiyorum :3
2. Hayırsever olmak istiyorum
3. Adını tüm dünyaya duyuracak kadar başarılı bir meslek sahibi olmak istiyorum
4. Gezgin olmak istiyorum
5. Hacı olmak istiyorum :D

14. Hoşlandığın insanı görünce ne düşünürdün?

(Carley Rae Jepsen- Call Me Maybe)
Şuana kadar onun en harika insan olduğunu, takıldığım çevrede daha düzgününü bulamayacağımı ve müthiş gözüktüğünü düşünüyordum. Ama dediğim gibi: ŞUANA KADAR. Şuan görsem ne düşünürüm en ufak bir fikrim yok.

15. Düğününde hangi şarkıyla dans edeceksin?

(FT Island- Black Chocolate)
Hiç biriyle çünkü dans etmiycem. Dans edip de düğünümde rezil olmaya niyetim yok çünkü :D Dans etmeye başladığım anda her hangi bir sakarlık yapıp etrafıma ve kendime zarar vereceğim gerçeği var ortada çünkü :D

16. Cenazende ne çalacak?

(EXO-K - Black Pearl) -Bugünkü üçüncü EXO şarkısı :D-
Olum, Türkiye'de yaşıyoz la, cenazede müziğin ne işi var! -,-  Çarpılırız ailecek. Hem kolu komşu ne der afsftsafdf  >.< Bu mimi yazan arkadaşa sesleniyorum, cenazelerde Kur'an okunur, tabi eğer Müslümansan...

17. Hobin, ilgi alanın nedir?

(Taylor Swift- Mine)
Nedir değil, nelerdir :D
1. Şarkı söylemek
2. Resim çizmek
3. Hikaye yazmak
4. Dil öğrenmek
5. Şarkı dinlemek ve koleksiyonunu yapmak
6. Defter koleksiyonu yapmak
7. Spordan uzak durmak :D
8. Ders çalışmak
9. Her konuda araştırma yapmak
10. El işine dair ne varsa yapmak
11. Fotoğraf çekmek
12. Hoşuma giden her şeyi yapmak :D
13. INFINITE fotoğraflarına bakıp iç geçirmek :D

18. En büyük korkun nedir?

(Park Jung Min- Only Me)
Tekrarlıyorum: Nedir değil nelerdir :D
1. Evde kalmak >.< Buradan anneme selamlar yolluyorum :D
2. INFINITE'nin dağılması
3. Ailemden birinin benden önce ölmesi.
4. Savaşların ve zulümlerin giderek artması
5. Bir gün gerçekten delirmek.
6. Spor yapmak :D -Spordan kastım basketbol, voleybol, futbol falan-
7. Ses tellerimin zarar görmesi
8. Boya kalemlerimin kaybolması
9. Birileri tarafından kısıtlanmak
10. Yanlış anlaşılmak.
11. Benden daha ahmak insanlardan daha aşağıda kalmak.
12. İstediğim üniversitede istediğim bölüme girememek
(Sıralamayı kafama göre yaptım. Yani 2. seçeneğin 3.'den önce gelmesi mantıklı mı sizce?)

19. En büyük sırrın nedir?

(IU- My Old Story) - En sevdiğim şarkılardan biri :3-
İki kişinin bildiği sır değildir qülüm :D Siz sadece olduğunu bilin yeter :D

20. Şuan ne istiyorsun?

(Beast- It's Not Me)
Ne değil... Neyse anladınız siz :D
1. Savaşlar dursun
2. O buraya gelsin
3. INFINITE konsere gelsin :D 
4. Sabahlar olmasın adasha >.<
5. Tatil bitmesin
6. Biri bana su versin :D
7. Akşam ezanı okunsun -Oruçluyum yhani :D-
8. Her rapçinin rapi Junhyung'unki gibi kaliteli olsun
9. Bu mimi gören herkes okusun. Okuduktan sonra 9 kişiye yollasın. 10 dakka içinde güzel haber alsın. Ben denedim, oldu adgsfafdga >.<
10. Daha az saçmalıyayım.
11. Kalbimden geçen en hayırlı şeyler gerçek olsun :D

21. Arkadaşların hakkında ne düşünüyorsun?

(Ailee (feat. Swings)- My Love)
Sanırım şöyle süşünüyorum:


Asdghasfdhaf >.< Şaka şaka :D Ne diyim, seviyom onları be :D En güzeli de ne biliyor musunuz? Hepsi kafadan kontak. Ciddi anlamda. Zannedersiniz ki okulda değil deliler hastanesinde eğitim görüyorum :D Neyse, hepsine buradan kokulu mu kokulu öpücükler :D

Bir mimin sonuna daha geldik. Umarım okumuşsunuzdur ve yine umarım beğenmişsinizdir :D Eğer mimlenmek isteyen varsa alta yorum bıraksın. Hadi ben kaçtım :))

Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

1 yorum:

  1. Merhaba tesadüfen düştüm bloguna :) Kendi kendimi zorla mimletmek istiyorum :)) Mimi çok sevdim :D
    Ayrıca başka bir İnspirit blog yazarı bulmak da ayrıca sevinç verici oldu çok sık rastladığım bir şey değildi :) Kendimi mimledim en kısa zamanda yazarım bloga haberin olsun :)

    YanıtlaSil