MİM: PENCEREYE BAK, SONRADA SORULARIMI YANITLA! YOKSA ÇOCUK ÖLÜR :D

by 7/08/2014 11:35:00 ÖS 3 Yorum

Selam millet :D Bi görünüp bi ortadan kaybolan Yoo Mi geldi :D Aslına bakarsanız cidden comeback yapmıştım ama ... Bu yaz diğer yazlardan farklı çünkü 12. sınıf oluyorum :/ O sebeple elimden geldiğince ders çalışarak geçiriyorum günlerimi. Geç kalkıyorum, 3 ila 6 saat arasında ders çalışıyorum, ayrıca Ramazan ayındayız bu yüzden iftar meselesi de zuhur ediyor, bir de haftanın üç günü özel dersim var matematikten... Artık siz düşünün benim halimi :/ Bir yazıya başladım ama... Aması bitmiyor bacılar :D İdollerle alakalı bir araştırma yazısı, konusunu tam olarak söylemiyim süprüz olsun :D, ama sektörde ne kadar idol olduğunu hepimiz biliyoruz. Yani yazı uzuyor da uzuyor.

Asıl konumuza gelecek olursak, Uçay beni yine mimlemiş :D Bu kız olmasa ben ne yaparım Allah aşkına :D Kız comeback sebebim :D Buradan kokulu öpücükler kendisine efenim :D

İlk olarak camdan bakıp dışarıda gördüklerimi anlatmam lazım ve ben bu konuda kesinlikle hevesli değilim -,- Öncelikle Benim odamın baktığı cephe sıkıcı ve sinir bozucu. Karşıda bi apartman var ve binada hep küçük çocuğu olan aileler var. O binadan bizim binaya gelen gürütüden bahsetmek istemiyorum. En üst kattakilerin vuvuzelası vardı geçen sene, sabahtan akşama kadar Afrika ezgileri dinliyoduk... Onun yan tarafında inşaat var. Sürekli makina sesleri... Ve bilin bakalım benim çalıma masam nerede?! Bende bu şanssızlık varken tahmin etmedi zor olmamalı. Tabi ki pencerenin önünde -,- Ayrıca penceremden bakınca bolbol ağaç ve park halinde araba görüyorum. Heralde bizim sokağın en sevdiğim yanı bu: Ağaçlar. Çevredeki bir çok sokaktan daha yeşil bizim sokak. Sevdiğim bir başka yönü ise sokakta oynayan çocuk seslerinden izole edilmiş bir sokağımızın olması. Çünkü bizim sokak yaşlı nüfuz fazla. Ayrıca Boşnak göçmenlerin ağırlıkta olduğu bir mahalledeyim ve inanın yaşlı Boşnak teyze ve amcalar aşırı mı aşırı sessiz. Küçüklüğüm bi kaç sokak ötede geçti ve o sokak da Gümüşhaneliler oturuyordu. İnanın sessiz geçen bir Allah'ın günü olmadı. Her zaman cıvıl cıvıl o sokak. O yüzden buraya gelince alışmam hiç kolay olmadı :D

Efeeet, şimdi de sorular :D

1- Açık ilişki hakkında ne düşünüyorsun?



İlk tepkim: O ne ola ki? o.O Tabi sonra Uçay'ın yazdıklarını okuyunca çüş oldum. Olum siz manyak mısınız? Bi ilişki ne için vardır? Tabi ki sevdiğin insanla hayatını paylaşmak için. Olayı ne diye iğrençliğe çekersiniz ki! Ağır konuşmuş olabilir ama bu tür şeyle etik değil ve bunları yapanların zaten psikolojileri de normal değil. Bana sakın bu tür şeyleri savunmayın ve gidin psikoloji kitapları okuyun, bu tür şeylerin genelde kendini kanıtlama ihtiyacından ortaya çıktığını görürsünüz. Elbette herkesin kendi kararı, böyle şeyleri yapan kişiler zorbalık yapmak saçma. Ama uyarıda bulunmamak da saçma. Lütfen unutmayın: Ucuz olmak havalı olmak demek değilidir. İlişkiler sevgi ve saygı çerçevesinde kurulmalı çünkü ilişkinin amacı bu. Amaçtan sapmayalım!

2-Eşcinseller arasında marka takıntısı var mı? Giyimine özen gösteren sadece eşcinseller mi? Dar pantolon giyen biri hakkında hemen eşcinsel bu diye düşünür müsün? Örneğin iç çamaşırı alırken aldıklarına dikkat eder misin yoksa don olsun derli toplu tutsun mu?

Abi afedersin ama: Ne alaka? Ömrümde gördüğüm en saçma soru bu yani. Marka takıntısını ne diye bir grupla bağdaştırasın ki? İlla bağdaştıracaksan egosu tavan yapmış zengin olan ya da kendini zengin sanan züppelerle bağdaştır. Marka takıntısı zaten saçma, bu soru über saçma -,- Marka popüler bi markaysa kalitelidir anlayışı zaten apayrı bi mesele. Hele ki bi markanın tasarımına bakmaksızın her bi haltını almak... Anladınız siz onu. 
Giyime özen göstermekle eşcinselliğin alakasını anlayabilen? Abi ben de özen gösteriyorum, o zaman eşcinsel miyim. Asıl özen göstermemek saçma. He ama şunu söylemeden de geçemiycem, görünüşe önem vermekle marka alışverişi yapmak arasında uçurum farkı var. Görünüşe önem vermek temiz, düzenli, nizami giyinmektir. Giydiğin şeylerin belli bi konbinde olması demektir. Pazardan aldığın şeylerle de iyi görünebilirsin. İyi görünmek demek tak takıştır demek değildir.
Şöyle bi soru sorayım: Dar pantolonu benim kardeşim de giyiyo, süphelenmeli miyim? Ya hu deli deli soru  sormayın, akıl var mantık var. Dar pantolon moda olmuş bi kere ne alaka eşcinsellikle! O zaman Kore fanlarına üzücü haber: Oppalarınız aslında unnilerinizmiş kızlar -,- Tamam dar pantolon özellikle çoğu Türk erkeğinde itici duruyo ama bunun eşcinsellikle alakası YOK. 
İç çamaşırı alışverişimi şu yaşa gelmem rağmen ben değil annem yapar, sence?

3-Küçükken bebek oynamayı sever miydin? Evcilik oynamayı sever miydin? Daha çok kız arkadaşın  mı vardı erkek arkadaşın mı?



Küçükken bebeklerle oynamayı... 5 yaşına kadar severdim ama o yaştan bile emin değilim.4 de olabilir. Çünkü ben bazı sebeplerden dolayı çabuk olgunlaştım ve çocukluğum pek çocuk gibi geçiremedim. O yüzden oyuun oynamakla pek aram yoktu. Anasınıfındayken kendi kendime okumayı öğrenmiştim o yüzden ya hikaye kitapları okurdum ya uyurdum ya dikiş yapardım, ki bebeklerle ilgilendiğim anlar sadece bu anlardı çünkü genelde onlara elbise dikiyodum oynaması içinde kardeşime veriyodum, ya resim çiziyodum ya da bilgisayarda oyun oynardım. İlk başta kız gidirme oyunları oynuyodum ama onlardan çabuk sıkılıp zeka oyunlarına geçiş yaptım :D 
Evcilik oynamayı da anasınıfdan sonra bırakmıştım çünkü çok saçma geliyodu. Niye bilmiyorum ama öyleydi. Zaten normal değildi bizim evcilik oyunlarımız. Dört kardeşiz her birimizin istediği şeyi oyuna dahil edince abuk subuk şeyler oluyodu :D
Kız arkadaşım mı çoktu erkek arkadaşım mı hatırlamıyorum ama benim özetle çok arkadşım vardı :D Erkeklerle kızlar hiç iyi anlaşamazdı olduğum sınıflarda ama ben hepsiyle anlaşırdım. Bazıları dersler için arkadaşımdı, bazıları oynanacak oyunlar için, bazıları kitaplar için, bazıları müzik için, bazıları resim için... Sonuç olarak şuan görüştüğüm arkadaşlarım benimle benim için arkadaş olan insanlar :D (İrem'ime buradan kucak dolusu öpücükler :D)

4-Genelde yabancı müzik mi dinlersin? Müzik tarzın nedir? Dans etmeyi sever misin? Bacağını 180 derece açarak oturabilir misin?



Her zaman söylediğim gibi: Zamanımızın yerli müzikleri bana hitap etmiyor. Dinlemiyorum demiyorum bakınız. Gripin, Sertap Erener, Yalın, Tarkan, Oğuzhan Koç, Manga, Gece Yolcuları, Grup 84, Yüksek Sadakat falan dinlerim (ki Gripin candır :3 ) Yani kaliteli sesi olan ve kaliteli müzik yapan şahsiyetleri takip ediyorum. Eski şarkılarımız ise candır. Türküler, Halk müziği, 80-90'lar popu ve rockı candır benim için.
Müzik tarzım yok benim. Arebesk, heavy metal (yani böğürtülü rock) olamadığı sürece no problem :D
Dans etmeyi severdim. Hatta ilköğretimdeyken arkadaşlarımla dans ve şarkı grubumuz vardı :D Ben ana vokaldim :D hala ana vokalim :D Hala güzel şarkı söylüyorum. İnanın sadece sesim konusunda mütevazi olamıyorum :D Sesim 5-6 oktav da accık :D Ama dans konusunda... Şuan kesinlikle rezilim :D Önceden çok kıvraktım, bi ara jimnastiğe gidiyodum ama sonra vücudum tüm yeteneğini kaybetti -,- Atık o bacaklarını arkadan dolandırıp çenesinin altında birleştiren küçük kız değilim -,- O ayaklarımı da açamıyorum artıkın :/

5-Fantezilerin var mı?



Evet ama aklınıza saçma sapan şeyler gelmesin. Her şeyin fantezisi olur. For example: Nasıl yemek yiyeceğiniz konusunda. Evet, orucum -,-

7-Pisuvar takıntınız var mı? Beden Eğitimi dersiyle aranız nasıl?



Pisuvar? Ben? Takıntı? He?
Beden eğitimi haytta en nefret ettiğim ama hep 100 aldığım ders :D

8-Sizce eşcinseller narsist mi?



Sizce narsistler eşcinsel mi? Bence cevapları aynı. Narsist olmanın eşcinsellikle alakası yok, eşcinselliğin de narsist olmakla. Bu tamaen kim olsuğunuza bağlı. Mimi yapan soru sormak için soru sormuş zira ne kadar eğlenceli de olsa saçma bir mim. Eşcinsellerle ne alıp veremediği var bu arkadaşın Allah aşkına?

9-Bir harem kur deseler haremine alacağın tek kişi?


Harem tek kişilik olmaz -,- Tek kişi alacaksam zaten o kişi kocam olmuş olur. Diğer sorular gibi saçma bir soru daha -,- Ama illa bi kişi seçeceksem o da tabi ki o da my love Myungsoo The Mükemmel olur :D


Eveeet, bir mimin sonuna daha geldik gençler. Ben her zamanki gibi klasik mim sonu konuşmamı yapayım :D Kim bu mime mimlendi bilmiyorum o yüzden isteyen varsa yazsın, serbest yani :D

Hadi ben kaçtım :*

Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

3 yorum:

  1. Çok güzel bir mim olmuş :D Okurken ne kadar sinirlendiğini, kriz geçirdiğini tahmin edebiliyorum aynılarını bende yaşadım :D Bir de sen üşenmeyip uzunn uzuunn cevaplar vermişsin ben onu bile yapamadım helal olsun :D Ben seni yine mimlerim gelirsin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla nasıl uzun uzun cevaplar verdim inan hiç bir fikrim yok :D Bi bakmışım bu kadar olmuş :D Beğenmene sevindim :D Yine mimle beniiii :D

      Sil
    2. Yakında mimleyeceğim :D

      Sil