MİM: NEDEN K-POP DİNLİYORUZ?

by 7/15/2014 07:27:00 ÖS 3 Yorum
Eveeeet, yine mim :D Ve yine Uçay mimledi :D Zaten beni ondan başka mimleyen -hatta tınlayan- yok -,- Her neyse acımı sineye çeker, mimime başlarım :/
Anlayacağınız üzre mim k-pop ve neden dilediğimiz üzerine -ben demeseydim hiç biriniz anlayamayacaktınız cahiller :D-  O zaman başlıyorum :P

1. En beğendiğiniz kız/ erkek grupları?

Ladies first :D 

1. 2NE1 :3 Please guys, onlar benim divalarım. Gerçi son zamanlarda Bom olayları sebebiyle ortalık baya bir karıştı ama onlarında dediği gibi: I DON'T CARE!

2. Ailee :3 Bu bacımız candır can :3 Sesine ölünür yani. Onun şarkılarını dinlemek, söylemek gerçekten benim için büyük bir zevk. Dinlerken tüylerim diken diken oluyor yahu :D Söylerken, onun çıktığı notalara çıkmanın, onun gibi uzun uzun bağırmanın verdiği neşe yok mu hele... Vuhuuu :D


3. Miss A :3 Bu grubu bir bütün olarak seviyorum yani öyle benim için öne çıkan biri yok. Ve kesinlikle şarkılarıyla ve tarzlarıyla beni etkileyen harika gruplardan biri :3


4. 15& :3 Unniesi olduğum gızlar :D Seslerine bayıldığım minnaklar :D Park Jimin'e fangörling yaptığımı biliyor musunuz? :D Bilmiyorsanız da öğrendiniz artık :D Ayrıca şuana kadar çıkan tüm klipleri çok eğlenceli. Somebdy'nin klibi benim favorim mesela :3



Sırda erkekler var :D

1. INFINITE :3 <3 Onlar hakkında söyleyecek hiç bir sözüm yok desem? Çalışkanlıkları mı dersin, içtenlikleri mi dersin, oldukları gibi davranmaları mı dersin... İnternette bir gezinin, hiç bir hakkında "Aslında çok soğuk duruyor... Fanlara karşı kamera arkasında şöyle..." laflarını bulamazsınız. En hödükleri my favorite L ama onu da öyle benimsiyoruz işte :D O bile sıcak kanlı şebek kalıyor çoğu kişinin yanında. Karakter meselesini geçecek olursak sıra çalışkan ve uyumlu bir grup olmalarına gelir. Gerçekten yaptıkları işi severek yapıyorlar ve çok uğraşıyorlar. Şunu bir fan olarak kabul ediyorum: Hala çok çok iyi değiller. En tutulan şarkıları Be Mine mesela ve o şarkıdan sonra müzik tarzlarını neredeyse hiç değiştirmediler. Ama son albümü dinlerseniz vokallerinin ne kadar ilerlediğini anlarsınız. Biasım L olmasına rağmen hiç bir zaman mükemmel bir sesi olduğunu savunmadım. Ama işler değişti gençler :D Son albümde bir tane bile kötü vokal bulamıyacağınızı temin ederim -eskiye nazaran-. Çoğu şarkıda Sungyeol ve Sungjong'un ne kadar az partının olduğu malum. Ama şimdi Vokal açısından üç yetersiz kişinin şarkısı var albümde. Onu geçtim, görevi sadece rap yapmak olan Hoya ve Dongwoo'nun vokali bile fevkalade. Ayrıca INFINITE çokça sevmemin bir başka nedeni de Woollim. Eğer Kore'de ünlü olamaya kalkışsaydım gideceğim şirket Woollim olurdu. Elbette YG jang ama ben sıkıntıya gelen biri değilim arkadaş. Woollim'de dilediğinizce özgürsünüz. İstediğiniz müziği yapabiliyorsunuz. Sunggyu'nun sola rock albümü nasıl tepki alır bilinmiyordu ama denediler. Hele ki INFINITE'nin çıkış hikayesi... Başkan onların çıkışı için gerekli parayı evini satarak sağladı. Yirim ya :')



2. Bangtan Boys :3 Yavrucuklarımın o kısacıcık eğlenceli videoları beni öldürüyor *.* Her seferinde ayrı bir şapşiklik her seferinde ayrı bir mallık... Yani... Tatlı, yetenekli ve yakışıklılar, daha ne diyim :D



3. Royal Pirates :3 Daha çaylak bir grup olmalarına rağmen kalbimi fetheden pıtırcıklarım onlar benim :3 Gerçekten harikalar ve ben diyecek söz bulamıyorum. Kore'yle alakasız arkadaşlarım bile benimle beraber onların şarkılarını dinliyor. Umarım ileride ciddi anamda yükselişe geçebilirler. Çünkü bir rockçı olarak sahip olmaları gereken tüm o saf yeteneği bünyelerinde barındırıyorlar :3



4. BIGBANG :3 Sanırım herkes bu kadar arkada olmalarına şaşırıyor. Zevkler ve renkler tartışılmaz deyip konuyu kapatalım bence :D Sanırım onları övmeme de gerek yok, zaten adları onları yeterince açıklıyor :D



5. CNBLUE :3 Onların şarkılarına aşığım, promosyon olarak da Junghyun'a :D Yonghwa eniştemdir, abimdir, her türlü kankemdir o yüzden benim Yonghwa'yı düşününce DON'T TOUCH THIS tabelaları yanıp sönüyor :D Onu bunu geçtim de şarkıları ölünesi değil mi ya :/ Her biri ayrı ayrı mükemmel *.*




2. Beğendiğiniz K-Pop grup üyelerinden en çok kimi seviyorsunuz? Neden?

2NE1'dan Park kardeşler :D




Miss A'den Suzy ve Min




15&'den Park Jimin



INFINITE'den L *.*



BTS'den Jimin -ama şu sıralar Junggook da noonasının gülü :D-



Royal Pirates'tan Moonchul



BIGBANG'ten G Dragon



CNBLUE'dan Junghyun



Sevme nedenim: Yok. Onları "onlar" oldukları için seviyorum :D

3. Tanıdığınız kadarıyla en iyi baba adayı olarak gösterebileceğiniz üç erkek?
Tabi ki ben bu cevabı üç kişiyle sınırlandırmayacağım. Her mimde yaptığım gibi yine ve yine sınırlandırmaları es geçiyorum çünkü Sümeyye olmak bunu gerektirir :D
INFINITE üyelerinde bu kapasite bolca mevcut ama oradan en çok L ve Dongwoo'ya yakışır gibime geliyor. Dongwoo'yu seçtim çünkü gerçekten çok şefkatli ve ilgili bir erkek. L'i seçtim çünkü... Kucağına çocuk çok yakışıyor sıpanın :D




Bir başka seçenek de Siwon. Oh My Lady'yi izleyenler bilir ona çocuğun ne kadar yakıştığını *.*


Bence Doojoon'dan da süper baba olur. Bi kere Beast'e liderlik ediyor, yani bu konuda deneyimli :D Şaka bir yana Doojoon'da cidden evinin reisi, çocuklarının babası tipi var *.*



Bir başka şahsiyet de Jaejoong. Twitter'da yeğeniyle olan fotoları beni benden alıyor mesela *.* Ayrıca baba ollmayı da istiyor. Hale nede duruyor anlamış değilim. Annesinin de dediği gibi "Bana torun getir, illa gelin getirmek zorunda değilsin." >.<
Genç kızlara "Senden çocuğum olsun istiyorum, gözleri senin gibi baksın..." dedirten ve içindeki arabeskçiyi uyandıran bir başka isimse Yoochun :D Bu veledin yanında ne zaman bir bebe görsem "Ya ama çok tatlıııııııııığğğğ" moduna giriyorum :D
Junsu'yu da unutmamak gerek. Şebek herif çocuklarla beraber şebekliğini ayrı bir düzeye çıkarıyor :D Yani özetle JYJ'den iyi baba olur :D



Ama benim favorim Nickhun *.* Bir insan evladı gerçekten bu kadar mı evlenilesi erkek modunda olur yahu *.* We  Got Married'ta zaten ne kadar tatlı bir koca olabileceğini gördük -tamam her şey senaristlerin işi ama ben onların gerçek olduğuna inanmak istiyorum, ne var yani -,- - Ama çocukların yanında da ne kadar tatlı bir baba olabileceğini de kanıtlıyor. Tiffany, seni şanslı kız... :3


Tüm Kore severlerin Peter Pan olduğuna inandığı bir isim varsa o da Yoon Shi Yoon'dur. Hangi dizide oynasa bira çocuk ruhlu olan karakterleri canlandıran bu velet gerçek hayatta da böyle imiş :3 Ne zaman çocuklarla bir araya gelse onlarla yaşıt gibi oluyor :3




4. Tanıdığınız kadarıyla en iyi anne adayı olarak gösterebileceğiniz 3 kız?

Heechul. Neee?! Anaç duruyor, ben napayım :D


Şaka şaka :D

Bence Dara'dan şeker mi şeker bir anne olur. Zaten geldi 30'una, artık olsun bi zahmet. YG Papa ve Thunder, lütfen Dara'mızın istikbaliyle oynamayı kesin >.<



f(x)'ten Victoria bu kategoride olmazsa olmazımız. Çünkü o bizim "Vic Omma"mız :3
Kucaktaki bebiş Sulli'nin erkek kardeşi :3


SNSD'den de Tiffany :3 Nickhun'la çok uyumlular dimi gençler :D


5. Ah keşke kardeşim olsa diyebileceğiniz kız/erkek K-Pop üyeleri?
Abim olsun isteğim K-Pop üyelerinden ikisi Sunggyu ve Dongwoo




CNBLUE Yonghwa da fena olmaz hani :D



Ayrıca 2PM'den Nickhun :3



Ama en çok da EXO'dan Suho olsun isterdim. Her gün "Oppa, tonçuseyooo" dersim ve zengi zengin dolanırdım :D



Ablam olmasını istediğim şahsiyetler ise Ailee



2NE1'dan Dara


A Pink Eunji -APink'teki tek sevdiğim insan evladı :D-


f(x) Amber :3


Ve son olarak da SNSD Tiffany


6. En çok görmek isteiğin K-Pop üyesi?

Yok öyle bi şey. Ben tüm camiayı görmek istiyom :D Ama en çok tabi ki INFINITE'i *.*

Bir mimin sonuna daha geldik gençler. İsteyen herkes üstüne alıp bu mimi yazabilir.

Hadi ben kaçtım :D

Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

3 yorum:

  1. Nasıl cevaplar onlar o.O senden 3 kişi istemişiz sen kaç kişi yazmışsın :D Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben asla sınırlandırılamam, ben özgür bir bireyim :D Üç kişi ne kadar az haberin var mı senin :D Neyse canım, afiyet olsun :D

      Sil
    2. Biliyorum biliyorum :D

      Sil