MİM: KİTAPLAR

by 7/21/2014 07:33:00 ÖS 3 Yorum


Yine bir mime başladığıma göre kimin tarafından mimlendiğimi söylemem gerek yok sanırım :D. Buradan Duygu'ya kucak dolusu selamlar :D

Aslına bakarsanız şuan keyfim pek yerinde değil o yüzden lafı uzatmadan sorulara geçiyorum.

1. Ne sıklıkla kitap okursun?

Malesef son bir senedir ayda bir-iki kitap okur oldum dersler sebebiyle. Ama normalde haftada bir kitabı garanti bitiren tiplerdenim. Normal kitap okumanın dışında Wattpad'ten takip ettiğim internet romanları var -ön yargılı yaklaşmayın, bazıları cidden güzel :)-

2. En sevdiğiniz yazarlar?

Ondan bol ne var :D John Green, J.K Rowling -divam <3- Suzanne Colins, Rick Riordan -bu adamın kafasını verin bana *.*-  favorilerimdendir. Felsefi yanım ayaklandığında ise tartışmasız bir numara George Orwell. Adamın iki tane kitabı var ama ikisi de benim bebişim *.* Kafa dağıtmak istediğimde en çok okuduğum yazar ise Mine Sota. Dünya klasikleri yazarlarından ise Victor Hugo vazgeçilmezim. Tarihi roman seçimimde ise İlber Ortaylı, Halil İnalcık ve Prof. Dr. Ahmet Şimirgil'den yana oluyor seçimlerim. Kişisel gelişim kitaplarında ise bir numaram Nick Vujicic, iki numaram Sang H. Kim :D

3. En beğendiğin kitaplar?
Beğeni sırasına göre değil aklıma geliş sırasına göre yazıyorum

Harry Potter Serisi- JK Rowling
Percy Jackson ve Olimposlular Serisi- Rick Riordan
Açlık Oyunları Serisi- Suzanne Colins
Aynı Yıldızın Altında- John Green
Ozan Beedle'nin Hikayeleri- JK Rowling
Ne Haliniz Varsa Gülün- Mine Sota
Kuru Gürültü- Shakespeare
 Limitsiz Yaşam (Şiddetle tavsiye edilir)- Nick Vujicic
Gülün Gülleri- Adem Saraç (Hz Muhammed'in kızlarının hayatını anlatıyor)
Sefiller- Victor Hugo
Hayvanlar Çiftliği- George Orwell
Kendinizi Ve Başkalarını Motive Etmenin 1001 Yolu- Sang H. Kim
İsimler Kitabı- Jill Gregory & Karen Tintori
Kayı Serisi- Prof. Dr. Ahmet Şimşirgil.
Kan Uykusu- Serdar Akinan
Oryantalizmin Kısa Tarihi- Yücel Bulut
Madame Bovary- G. Flaubert

4. Yerli- Yabancı hangi yazarların kitaplarını tercih edersin?

Aslına bakarsanız önüme ne gelse okurum. Ama dini ve tarihi kitaplarda seçiciyimdir, yazarı araştırmadan kitabını okumam. Çünkü bu tür kitaplarda insanların beynin yıkayıp farklı şeyler empoze etmek isteyen fazlaca yazar var. Tarih kitaplarında şaşmayacağım isimlerden biri ise tartışmasız İlber Ortaylı'dır.

5. Bugüne kadar en beğendiğin kitap serisi?

Aslına bakarsanız okuduğum tüm serilere aşığım ama Harry Potter ve Percy Jackson'ın bende ayrı bir yeri var.
Sebep 1: Baş roller :D
Sebep 2: Kurgu müthiş ötesi.

6. Daha çok hangi tarzı okumaktan hoşlanırsın?

Kitap seçen bir insan değilim ama fantastik olanlar her zaman için dikkatimi çekmiştir çünkü fazla hayalperest bir insanım ve fantastik olanlar beni eğlendirmesini biliyor :D

7. En son hangi kitabı okudun?

Gülün Gülleri. Kapak inanın ilgi çekici değil -hatta çok çok ok amatörce- ama içerik beni fazlasıyla tatmin etti.

8. Şuan hangi kitabı okuyorsun?

İstanbul'un 100 Efsanesi -Büyükşehir Belediyesi'nin kültür kitaplarından-

9. Kitap blogları hakkında ne düşünüyorsun? Yeterli mi?

Takip etmiyorum ki '-'

10. Kitap okumak sizin için ne ifade ediyor?

Çok şey ifade ediyor ama en basitinden gerçeklerden kaçış yolum diyebilirim.

Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

3 yorum:

  1. Sümeyyeeee :D Azıcık şu cevapları kısa yaz nolurrrr! Yeminle okurken yoruluyorum he :D Neyse neyse güzel bir mim olmuş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahahahahahahahahah >.< İnan elimde değil :D Çenem o kadar düşük ki yazarken laf lafı açıyor :D Mimlediğin için tekrardan teşekkürler :)

      Sil
  2. Yeni teman güzel olmuş güle güle kullan gerçi yeni mi bilmiyorum ama ben anca gördüm :D

    YanıtlaSil