11 TEMMUZ: DOĞUM GÜNÜM!

by 7/13/2014 03:09:00 ÖS 5 Yorum
Eveeet sevgili pıtırcıklar. Başlıktan anlaşılacağı üzere yazı doğum günüm içerikli :D Geçen gün 18'ime bastım gençleeer :D Ve sevdiklerim sayesinde hayatımın en güzel ikinci doğum gününü geçirdim -ilki iki sene önceydi :D- Buradan yıllardır 18 olmayı bekleyenlere sesleniyorum: Gençler, bi haltın değiştiği yok! Sadece önümüzdeki seçimlerde oy kullanıcam hepsi bu. Sabah kalktığımda yine aynı bendim. 18 olunca üçüncü bi kulağa, ikinci bi ağıza ya da VS mankenlerinin vücuduna sahip olmuyosunuz bi anda :D Şuan her şey aynı tas aynı hamam devam ediyo :D

Gel gelelim doğum günümü tam olarak nasıl geçirdim:

DİKKAT! BURADAN SONRASI AŞIRI DOZDA HAVA ATMA İÇERİKLİDİR :D

İlk olarak 12 gibi kalktım. Direk banyoya gidip -elimi yüzümü yıkadıktan sonra tabi ki- kil maskesi yaptım. Sonra ortalığı topladım, gelen kutlama mesajlarını cevapladım  falan derken saat 3 oldu.-Kutlama mesajlarının çoğu zoraki atıldı bence çünkü Whatsapp durumumda "Bugün doğum günüm, kutlasanıza yahu" yazıyordu :D- 3'te de benim bebişim, dostum, kıymetli kankişim İrem'im geldi :3 Onunla beraber dışarı çıkıp pasta yapmak için malzeme aldık o sıcakta. Asfalta yapışıp kalmadığımız için şanslıyız. Geberiyoduk susuzluktan ya. Allah kimseyi susuz bırakmasın, çok fena bi durum yahu :/ 
Her neyse, gelince direk pasta yapmaya başladık. Burada şuna dikkat çekmek istiyorum: BEN PASTA YAPTIM! Bu ne demek biliyo musunuz? Gelişme var demek. Ben genelde bu tür şeylerde bi taraflarını devirip yatan tiplerdenimdir çünkü :D
İrem'le muzlu bir pasta yaptık sonuç olarak. Tipi gerçekten ilginç oldu ama tadı süperdi *.*



Bu da annemin yaptığı sarma pastası >.<

Pastayı da yaptıktan sonra babam, ben, İrem ve küçük erkek kardeşimle Forum İstanbul'a gittik. Babama doğum günü hediyesi aldırttım :D İşte yeni bebeklerim *.*


İftardan sonra pasta kestik ve ful mallıklar yaparak takıldık özetle :D

Sırada doğum günü mesajlarım :D



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Deli kızın tekinden delice bir mesaj :D
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sabrın sınırlarını zorlamak :D
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Üşengeçlik başa bela -,-
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Yakışıklı kuzimden :3
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sınıfça üşengeç olduğumuzu söylemiş miydim...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jisoo: Doğum günün kutlu olsun kkkk seneye tekrar hediyeşelim :D
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Çaylak sa kutladı doğum günümü *.*
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dongki de kutlamış *.*
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Adaşım olan kankim Sümeyye olmazsa olmaz tebi ki :D
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

İlk kutlayan Taesoo :D Kore'de Türkiye'den daha önce 11 Temmuz oluyo ama Taesoo sabahın 5'inde mesaj atmış :D İnsan biraz daha bekler :D
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ve benim en sevdiğim kısım: HEDİYELER *.*





İşte İrem'imin hediyesi :3 Hayatta zafiyetimin olduğu şeyler listesi TOP 10'de adını altın harflerle yazdıran şey: Bardaklar *.* Ufak bir koleksiyonum var :3 İşte örnek bir dost: benim neleri sevdiğimi biliyor :D



Bu şirin şeyler büyük erkek kardeşimden :D Çantayı verince ilk tepkim "Bunu ben de yaparım, niye buna para verdin?" oldu >.< Meğersem çocuk hediye paketi amaçlı kullanmış onu :D İçindekiler ayrı bi tatlı zaten *.* Hayatta zafiyetimin olduğu şeyler TOP 10'inde olan diğer iki şey: Defterler ve bileklikler *.* Magnetin beni ne kadar duygulandırdığını söylememe gerek var mı? :D Kardeşim diye demiyorum ama gerçekten ince ruhlu bu çocuk :D 
Bir bardak delisinin bardak delisi olmasına sebep olan şey: Kahve *.* Bu velet benim kahveye ne kadar düşkün olduğumu da biliyo tabi, hemen kapmış Kahve Dünyası'ndan en afilli paketi bana getirmiş :3 Yirim ya :D


Bu gereksiz şey de Kız kardeşimden :P Tabiki hediyesi sadece bir mektup değil ve bu mektup da gereksiz değil :D Hediyesi şuan kargoda :/ KRYSTYLE'dan sipariş şeyettirtmiş :D Ama ne olduğunu ben de bilmiyom henüz -,-


Bu tatlı kurabiyeler de yanında büyüdüğüm Gamze ablamdan :D Annesi de havlu getirmiş çeyizim için ama annem bi yere kaldırmış onu >.< O yüzden resimlerin arasında yok :D


Hayatta en çok zafiyetimin olduğu şeyler TOP 10'indeki bir diğer maddeler: Dosyalar ve kalemler *.* Aslına bakarsanız özetle kırtasiyelik eşyalara aşığım :D Bunlar da bıcırığım küçük erkek kardeşimden -Bıcırık dediğime bakmayın öküz gibidir kendisi :D -


Kalemlerimin "bir kısmı" :D


İşte beni asıl çılgına döndüren paket *.* Bu paket 12 Temmuz sabahı ulaştı elime. Taaaa Çankırılardan kuzenim Merve tarafından yollanmış :3 Bu sene ikimiz de 18'imizi doldurduk. Bu sebeple Hediyeleşelim dedik :D Sonuç bence muazzam :D İnanın koskoca kutunun içine dünyaları sığdırmış. Sabahın köründe daha suratımı yıkamadan açtım -pardon parçaladım- paketi. Mervoşum TEŞEKKÜRLEEEEEEEEEER :3


Merve her zamanki gibi çok romantik bir anında çok romantik bir fikir üretmiş olacak ki bana bu "Seni Seviyorum Çünkü..." kutusunu yollamış :D İçinde yüzlerce sebep var ve ben gerçekten şok oldum. Hatta bi ara bu kız heralde başkasına yollamış bu kutuyu falan dedim çünkü benim bu kadar tatlı bir insan olmam imkansız :D


Jelibonlar benim için en değerli şeylerdir. Fazla abur cubur seven bi tip değilim ama söz konusu jelibon olunca orada durucan liseli :D Merve, ben ve kız kardeşim ne zaman dışarı gezmeye çıksak yolda jelibon yeriz :D Alış veriş merkezlerindeki o jelibon standları bizim için ufak bir cennettir :D Ve ben aldığımız o jelibonların paketlerini hala saklayan bir psikopatım :D


Arkadaşlarım tarafından çikolata sevmediğim için alaya alınan ben belli başlı çikolatalardan yerim. Bunlardan bir de Petito'lar *.* Petito denen o cennetten düşme lezzet her zaman her yerde bulabileceğiniz o ucuz ama leziz tatlardandır ve ne zaman yeseniz tadıyla beraber Nirvana'ya doğru yol alırsınız *.* Merve elbette bunu da biliyodu gençler :D Ama bu kız Petito almakla da yetinmemiş, bi de üstüne komik komik şeyler yazmış :D


Bileklikleri sevdiğimi söylemiş miydim? :D Bu Merve denilen cici kıs bunu da bildiğinden üç tanen bileklik almış. Gerçi bilmemesi imkansız, ne zaman dışarı çıksak ben her butiğe girer, oradaki bilekliklere ağzımın sularını akıta akıta bakarım :D


Çocukluğumun biricik eğlencesi ve belası: Yumurtlayan kalemler :D Bununla birlikte bu kalemler Kore'den. Sanırım Çankırı'nın kırtasiyeleri Kore fanı olmuş :D


Koleksiyonumun yeni üyesi :D Sade ama şıkbir parça. Elbette bayıldım çünkü rengarenk olan her şey galp ben :D


Kitap ayracı *.* Ayraç koleksiyonumun olduğunu söylemem gerek var mı *.* Tabi ki sürekli kaybesiyorum orası ayrı ( T.T ) ama bunu el üstünde tutacağım, emin olun :D


Üç kardeşten üç mektup :D Ama benim favorim tabiki sarı büyük zarf. Çünkü o Mahmut Sami'nin mektubu :3 Minnak aşkuşum bana resim çizmiş :3


Bu CD özenle hazırlanmış, ince elenmiş, sık dokunmuş bir CD :D Bu bizim özelimiz ama :D


Merve harika bir yazar arkedeşler :D Geçen senelerde düzenlenen bir hikaye yarışmasında yetişkinle kategorisinde hikaye yazdı ve birinci oldu :3


Bu da içini bizim resimlerimizle süsleyeceğim çerçevem :3


Kaleeeeeeeeeeeeeeem *.*


Defteeeeeeeeeeeeeeer *.*

Uzun lafın kısası millet, bana hediye alan bu insanlar gerçekten beni tanıyo ve ben bundan aşırı aşırı aşırı memnunum :) Allah beni sizsiz bırakmasın İnşallah :D

Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

5 yorum:

  1. Geçmiş doğum günün kutlu olsun o zaman hediyeler de pek bir hoş güle güle kullan :) bu arada o petitoları sevmeyen var mı ki? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :D Bence Petitolar sevilmek için üretilmiş *.* Onlar tamamiyle özel ve güzel yaratıklar *.*

      Sil
  2. Bol bol hediyeli uzun bir doğum günü olmuş :) Tekrardan doğum günün kutlu olsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol :D Gerçekten eğlendiğim bir doğum günü oldu :D Bu arada mime başlıyorum :D Bugün yarın yayınlarım :D

      Sil
    2. Cevaplarını bekliyorum :D

      Sil