ORTAYA KARIŞIK: COMEBACK+MİM :D

by 6/22/2014 02:44:00 ÖS 2 Yorum

Selam millet! :D Sonunda tembelliği bırakıp klavye başına oturabildim :D Bunu kesinlikle ama kesinlikle Uçay'a borçlusunuz :D Kendisi mimlemiş beni :3 Yirim ya :3 Bende geç de olsa yazayım dedim :D Ama şunu demeden geçemiycem. Buralardan ayrı kalmamın tek ve en büyük sorumlusu kız kardeşim Hayrunnisa'dır. Kendisi dizi izlemek istediği için 7/24 dizi başındayız -.- Şuan bile zor ikna ettim yani kalksın diye.
Her neyse. Konumuza dönelim ve sorularımızı cevaplamaya başlayalım :)

1. Uzakdoğuyla nasıl tanıştın?

Valla ne yalan söyleyim, tanışmam hiç de zor olmadı :D Babam küçüklüğümden beri Hong Kong filmleri izler. Evde Jet Li ve Jackie Chan filmi eksik olmadı. Bu sebepten hep sempatim oldu. Sonra TRT saolsun Kore dizilerine başladım. Ama bu aşamaya gelene kadar caaanım K-Pop idollerinin posterlerini yırttığımı bilirim :'(

2. İlk izlediğin uzakdoğu filmi, dizisi, animesi?

Çocukken izlediğim filmleri hatırlayamıyorum ama aklıma en eski hanisi gelirse onu yazıcam :)
Film: The Twin Dragons (Jackie Chan'in 1992 yapım filmi. Çocukken evde bunun CD'si vardı. Canım sıkıldıkça açar açar bunu izlerdim. Hey gidi günler hey :') )
Dizi: Saraydaki Mücevher
Anime: Şeker Kız Candy (Anthony'nin ilk aşkım olduğunu biliyor muydunuz? :D Sailor Moon'u izledikten sonra bile sevdim onu >.< İkinci sınıfa kadar ona aşıktım resmen ya >.< Öldüğü zaman acayip ağlamıştım :( O yüzden Terry'yi hiç sevmem -.- )

3. İlk yazdığın post?


4. İlk yorum alan postunuz?

İlk postum :D

5. İlk beğendiğin aktör, aktiris?

Yoon Eun Hye ve Lee Min Ho. Şuan farklı ama :D


6. İlk aldığınız mim?

"Böyle Acayip Sorular Görülmedi" Hayriş mimlemişti :3

7. İlk takbe aldığınız blog?

Hayriş'in blogu. Zaten o blog açınca ben de açayım demiştim :)

8. İlk yazdığınız dizi, film postu?


9. İlk dinlediğiniz K-Pop grubu?

Super Junior :3



Eveeet, bir mimin sonuna daha geldiiik :D Uzun zamandır sektörde olmadığım için kimlerin mimlenip kimlerin mimlenmediğini bilmiyorum. O yüzden isteyen varsa söylesin, hatta söylemeden de alıp yazsın ^.^

Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

2 yorum:

  1. Selam :)
    Güzel bi mim hem okuyanlara önceki yazlarını okumaları için fırsat veriyor hem de insana nostalji yapması için... :)
    Bu arada hakkında kısmına baktım da aynı ben... :) özellikle sürekli felsefe yapan ama bunu başkalarına çaktırmayan kısmında koptum çünkü aynı ben. :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nostalji konusunda haklısın :D Yazarken "hey gidi günler hey" nidalarıyla dolup taştım :D
      Felsefe konusundaysa... İşimiz zor :D Kimliğimizi açığa çıkarmamamız için çok çalışmamız lazım >.<

      Sil