UZUN BİR ARADAN SONRA BEN + YENİ GELİŞMELER

by 2/06/2014 02:30:00 ÖS 4 Yorum
Ahhh... Selam millet! Sonunda buraya bir şeyler yazmayı akıl edebilmiş Yoo Mi geri döndü (Sanırım. Yani, emin değilim, bilemiyorum)
Siz şimdi diyeceksiniz ki niye yoktu bu kız. Tamam belki dememiş olabilirsiniz ama açıklayayım: Hacı 11. sınıf oldum ben ya :/ Ama bundan pekte şikayetçi sayılmam. Lise çilesinin bitişine bir yıl kaldı sonuç olarak.

Buraya en son 19.09.2013'te yazmışım. O zamandan beri ne oldu bir bakalım:

1. Sevgilim oldu! Şaka lan şaka, İrem'le takılıyom sürekli ne sevgilisi... Üstad Hongbin/BI'ında dediği gibi: Rakipsiz sapım ben!

2. Bias listem kabardı ve değişti. Mesela SS501 kalbimde hala ama emekliliğe ayrıldı :D (Bu arada Jung Min'im Nisan'da comeback yapıyo *.*) Birinci sıram artık Infinite'ye ait. Ayrıca Top 10'ime WIN (Yani Team A+B), Royal Pirates (Kendileri ikinci sıramda), GOT7, EXO ve BAP girdi. Top 10'den düşenlerde üzülmesinler, benim kalbim geniş herkese yer var yani :D

3. Bence bu en önemli gelişme: Royal Pirates Turkey admini oldum *.* Bunu ayrıntılı olarak başka bir yazıma saklıyorum :D

4. İlk yurtdışı hediyeleşmemi yaptım (Alkıııış~~~) Jisoo'ya doğumgünü+yeni yıl hediyesi yolladım. Bakınız:

Fincan+Havlu (üstünde kahve deseni var)+Türk kahvesi+Cezve+Mektup :D
Kahveyi çok seviyo kendileri. Bende böyle bi güzellik yapayım dedim :D Bir de nasıl yapılır diye video çektim:


Yapmış, içmiş ve bayılmış. Dedi ki:


Konuşmanın gerisini gösteremem, nazar değecek şeyler var :D Ayrıca Amerika'da ona bir bileklik hediye etmiştim onu da sürekli takıyormuş.

Kanıt 1 (Yüzünü kapdım çünkü bundan rahatsız olabilir. Yabancılar bu konuda hassas...)

Kanıt 2
Ayrıyetten internetten çok tatlı insan evlatlarıyla tanışmaya devam ediyorum :D Mesela melez bi arkadaşım var Kakaotalk'ta yarı Çinli yarı Endonezyalı. Akrabalarının bir kısmı da Koreli. Bu yüzden yazları Kore'de falan felan. Bi de Türk bi Katalk arkadaşı var, Rabia. Ama onunla uzun zamandır konuşmadığımı fark ettim şuan :D Sonra, Endonezya'dan iki üç arkadaşım var. Bi kısmıyla Amerika'da tanıştım, bi kısmı da internetten. Taylandlı var bi tane. Sürüsüne berekette Koreli var :D

5. İrem'le ben bi çılgınlık yaptık ve Tumblr'da ortak hesap açtık. Çok mal anılarımız oluyo da bizim, maksat onları paylaşmak :D Sizi de bekleriz :D

6. Kedim oldu *.* Ağlayabilirim şuan :') Çok mutluyum ya :D Yılların hayali valla. Evde bi annem istemiyordu, sonunda onu da ikna ettik :D Daha doğrusu babam emrivaki yaptı, iyi de oldu. Şekertoşumun adı (Sıfatta çığır açtım xD) Duman. Klasik kedi adı. Sebebi Duman grubu falan değil. Rengi gri. Gerçi bana kalsa ben Myungsoo diyicem ama millet izin vermiyo. Bi de kedi kız :D






7. Bu sene de bir sürü yer gezdim ve sanırım daha da gezicem :D

8. Bu sene bana bi şeyler oldu. Kendime çok bakıyom. Valla he! Hırs mı yaptı ne :D Aşığım ya ondandır ;) Derslerim de lise hayatımın en iyi notlarını alıyorum :D Süferim süfer (Tahtaya vurun, kıçınızı kaşıyın, kulağınızı çekin, maşallah değin de nazar değmesin :D)

9. İrem'le ikinici yatılı olayımızı gerçekleştirdik. Bu sefer onlara gittik. Çok eğlendik çok :D Sekiz yıldır yaptığımız en güzel eğlencelerden biriydi :D

10. Selca çekme ve Facebook'a girme manyağı oldum. Kafayı yedim yani. Allah Mark'ın ve PowerCam'in programcısının belasını versin ne diyim -_-

11. İlk defa internette tanıştığım bir Korefanıyla görüştüm. Bilin bakalım kim... Galaxy Unnie'm :D Allah EXPO'yu düşünenlerden razı olsun, orada görüştük. Baya da eğlendik ama elde sadece iki foto var -_- Onu da bi ara anlatmak lazım aslında :D

12. Kore'ye dair bir çok şeyde kendimi geliştirdim. Tarih, yemek, dil... Yaza da İnşallah bi kursa başlamayı düşünüyorum. Ayrıyetten çizim yeteneğimi de geliştirdim. Tumblr hesabı açıcam onun için de. Ve de şarkı söyleme konusunda kendimi aştım. Demi Lovato'nun Heart Attack'ını detone olmadan söylüyom ya la :D Bi gün size de dinletirim belki :D

13. Ben bu sayıya bayılıyom ya. Çok sevdiğim bi sayı nedense. (Cidden şizofrenim) :) O yüzden buraya özel bi şey yazıyorum. Ben çok fena aşık oldum. Ama Koreli falan değil. Ünlü falan da değil. Yani hayal aleminden gerçek dünyaya terfi edebildim. Bildiğiniz Türk erkeği kendileri. Ama ki olduğunu falan söyleyemem. Zaten söylesem de tanımazsınız ama olmaz :D Neyse kimsenin haberi yoktu, olsun istedim. Öyle işte :D

Öyle işte :D Can sıkıntısına yazdım yine bi şeyler :D Neyse, sağlıcakla ve esenle kalın efenim :D

Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

4 yorum:

  1. hihi ne güzel bi yazı olmyş böyle sırıtarak okudum :) kedine de iyi bak pek bi şeker kendileri^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yemin ediyorum bu kadar saçma bir yazıya yorum beklemiyordum xD Neyse yorum yapmana çok sevindim :D Duman'ında sana selamı var :D

      Sil
  2. haha saçmalama kız böyle kopuk, çılgın yazılar daha fazla okunuyor yani ben daha çok seviyorum :)) yukarıda söylediğin ayrıntıları da yaz bi ara tamam mı? :) ooo Duman'a teşekkürlerimi iletiyorum saygılar sevgiler :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehe :D Adminlik mevzusunu yazdım da diğer ayrıntılara ne zaman sıra gelir bilemiyom. Okullarda açılıyo zati -_-

      Sil