ROYAL PIRATES NEDİR, NE DEĞİLDİR?

by 2/06/2014 07:23:00 ÖS 0 Yorum

Öncelikle sizleri sayfalarımızı beğenmeye davet ediyorum:

Şimdi olaylar silsilesini anlatmaya başlıyorum. Ben bir süredir bu grubu takip ediyordum aslında ama öyle aman aman üstüne düşmüşlüğü yoktu. Ama Ocak ayında yaptıkları comebackten sonra benim kayış koptu. Her dakka şarkıyı dinler oldum. Her yerde de fellik fellik bunların Türkiye fan sayfasını arıyorum ama bir türlü bulamıyorum. Bende dedim ki "Niye ben açmıyorum?"
Geçen gün dayanamadım sayfa açtım işte. Diğer Türkiye fan sayfalarına da mesaj atıyorum ki destek olsunlar. Ben tüm mesaj atma işlemini bitirdim, oturuyorum. Haliyle geri dönüşler başladı. Bir çok sayfa tebrik etti beni falan... Sonra yanlış hatırlamıyosam 24K sayfasının admini bana zaten bu grubun sayfası var dedi. O sırada da VIXX'in adminiyle konuşuyodum, bana bir kaç tavsiyede bulunuyodu. Ona durumu anlattım. O da dedi ki "Valla benim de haberim yoktu. Bence sen git konuş diğer sayfayla. Birleşin. Fandom bölünmesin." Ben de tamam dedim kollarımı sıvadım ve sayfaya mesaj attım. Meğersem sayfa adminleri aynı zamanda Turkish Boice ve NFlying'in adminleriymiş. O sayfalara attığım mesajları görmüşler. Tam geri dönecekken benim RP sayfasına attığım sayfaları birleştirme mesajını görmüşler.
Çok sevinmişler teklifime çünkü sayfada iki admin olarak çalışıyorlarmış. Yani şuan benimle beraber üç adminiz. Diğer adminler benden büyük. Ama konu sayfa olduğu zaman yaş farkının önemi pek kalmıyo :D

Şimdi de grubu tanıtayım o zaman. Yalnız bunlar sayfanın çevirileri değil kendi çevirim. Sayfada daha detaylı şeyler var. Benim yazdıklarımla özeti okumuş oluyorsunuz :D



Royal Pirates, Güney Kaliorniya'da yaşayan üç Koreli gencin oluşturduğu rock grubudur. Grup 2004 yılında kuruldu fakat Kore'deki resmi çıkışını 26.08.2013'te gerçekleştirdi. Plak şirketleri Apple Of The Eye Co.Ltd ve Universal Music International.

Grup ilk kurulduğunda üyelerden James gruba dahil değildi. Onun yerine bas gitarda solist Moonchul'ün abisi Moonchan (Richard) vardı fakat 2008 yılında Moonchan bir trafik kazasında öldü. Grubun ilk adı Fading From Dawn'dı ama bu acı kayıptan sonra üyeler adını Royal Pirates olarak değiştirdi ve iki kişi olarak devam ettiler.

Bu değişiklikten sonra üyeler Britney Spears'ın Circus şarkısını coverladı ve Youtube kanallarına koydu. İki hafta içinde izlenme oranı 180.000'e ulaştı. Daha sonra farklı coverlar yaparak abone sayısını 21.156'ya (şuan 24.062), izlenme oranını 3.248.119'a ulaştırdılar.

Mayıs 2009'da Kore haber kanalı YTN'de "Youtube'da popüler hale gelen yetenekli bağımsız rock grubu" olarak tanıtıldılar.

Daha sonra yaptıkları Sorry Sorry (Super Junior) coverı ile Star King'e konuk oldular.

Eylül ve Ekim 2009 tarihleri arasında James gruba dahil oldu ve Royal Pirates, KOME kanalında yeni bassistini tanıttı.

Mart 2010'da üyeler "Disappear" adlı bir demo yayınladılar.

25 Ağustos 2013'te Inkigayo'da dijital single olan "Shout Out" ile çıkış yaptılar.

15 Ocak 2014'te ilk EP'leri "Drawing The Line"ı yayınladılar.



Sahne Adı: Moonchul 
Gerçek Adı: Kim Moon Chul 
İngilizce Adı: Andrew Kim 
Doğum Tarihi: 2 Eylül 1988
Pozisyonu: Lider vokal, elektro gitar
Yetenek: Söz yazarlığı, aranjman
Boyu: 178
Kan Grubu: 0

Farklı ses tonuyla Moonchul, Royal Pirates'te eşsiz bir yere sahip. İlkokulla beraber başlayan süreç içinde Moonchul kendi tarzını oluşturdu. Hard rock, modern, rock, alternative, psychedelic, Electronica, J-Rock, Brit-pop, müzik ve diğer çeşitli türlerini öğrendi. Yaptığı coverlar sayesinde müzik dehası olarak kabul ediliyor. En çekici yeri gözleri olarak kabul ediliyor. Infinite L ile benzetiliyor. Benim için sorun yok tabi, ikisi de bebişim :D


Ama bence L'in kardeşiyle daha fazla benziyor. 


Çok sakin ve karizmatik gibi gözüküyo ama bence içinde bir canavar var bu veledin :D After School Club'ı izlerseniz ne demek istediğimi anlarsınız :D Bu arada gruptaki favorim kendisidir. Sesine falan hastayım. Çok tatlı yaaa~~~












Sahne Adı: James Lee 
Gerçek Adı: James Joo Hyun Lee
Doğum Tarihi: 9 Haziran 1988
Pozisyon: Bas gitar, vokal
Kan Grubu: A
Boyu: 188 (Bazı yerlerde 190 yazıyor.)

Los Angeles'te doğdu. 16 altı yaşından beri bas gitar çalıyor. İlk olarak Azusa adlı metal grubuna dahil oldu. Daha sonra Clear and Concious adlı bir gruba katıldı ve orada Cal olarak tanındı. Bu gruptan ayrıldıktan sonra Royal Prates'e dahil oldu. Serinletici ve parlak gülümsemesi, büyüleyici tavırları ile neşeli müzisyen olarak tanınıyor. Ayrıca kendisi Koreliler tarafından Daniel Henney'e benzetiliyor.
Fazlasıyla taş bi velet kendileri ve açık söylüyorum, benim böylelerine müthiş zaafım vardır. Ama Moonchul tam anlamıyla benim tarzım. Ayrıca James'in çok sevdiğim bi özelliği var: Arkadaş tüm hücreleriyle gülüyor xD Gülüşü çok tatlı ya! Dalya gibi oğlan tam bi şapşik gibi gülüyo :D Çok şeker be :D












Sahne İsmi: Sooyoon 
Tam Adı: Kim Soo Yoon
Doğum Tarihi: 17 Aralık 1989 
Pozisyon: Davul, vokal
Kan Grubu: A
Boyu: 180

Güçlü ve öfkeli davul şovu, performansları ve teknik açıdan oluşturduğu kendi tarzı ile Sooyoon, tatlı vokalleri ve romantik şarkılarına en havalı şekilde eşlik edebiliyor. Ayrıca bu kadarı ile sınırlı değil! Yüksek moda anlayışı ile o, Royal Pirates'te şık olan her şeyin temsilcisidir. Gülünce hem tatlı hem çekici olan çok değerli bir insandır kendisi :D Belediye çukuru gibi gamzeleri var  xD Kendisi grubun makneası. Bu ikimizin ortak özelliği çünkü bende adminler arasıdaki makneayım xD Grubun bateristi ama solisti olabilecek güzellikte de bir sesi var veledimizin.




Adı: Kim Moon Chan / Richard Kim
Doğum Tarihi:4 Ekim 1986
Ölüm Tarihi: 11 Nisan 2008 (21 Yaşında)

Kendisi Moonchul'un abisi ve FFD'nin bassisti. 11 Nisan 2008 tarihin de arkadaşları David ve Dong Eun ile araba kazası geçirdiler ve üçü de orada öldü. Bu olayın üzerine üyeler bir video yayınladı  ve FFD'yi Royal Pirates yapmaya karar verdiklerini, çünkü Moonchan'sız FFD olmayacağını belirttiler. Ayrıca üyeler David ve Dong Eun için de video yayınladılar. İlk duyduğumda çok üzülmüştüm. Gerçekten. Ölümler beni çok etkiler. Ve açıkçası Moonchul'ü de nasıl etkilediğini öğrenmek isterdim.


Böyle işte. Umarım Royal Pirates'imizi çokça sever ve desteklersiniz. Adminler olarak Türkiye'deki popüleritelerini arttırmak için elimizden geleni yapıcaz. Desteğinizi esirgemeyin lütfeeen~~~

Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 Yorum:

Yorum Gönder