SONUNDA ASYA DİZİ BANA DA BULAŞTI!

by 9/19/2013 07:55:00 ÖS 2 Yorum


http://www.asyadizi.com/heartbeat-love-zi-yi-ci-xin-tiao-izle.html/comment-page-1#comment-84693 ---> Dizinin açıklama kısmındaki yazı tamamiyle bana ait. Hayır yani madem çalacaksın düzenleme falan yap. Kardeşimin adı falan hepsi olduğu gibi duruyo. Arkadaşım haber vermese öğrenemiycem de. Emek hırsızlığı değilmidir bu arkadaşım ya! Efendi gibi gelip istesene madem beğendin! Yok ama illa çalacak... Video da zaten Yeppudaa'dan...



EĞER ASYA DİZİDEN HER HANGİ BİRİSİ BUNU OKUDUYSA BİR DAHA Kİ SEFERE BANA BAŞVURARAK HAREKET EDERSENİZ DAHA İYİ OLUR. HE AMA ÇALMAK SİZDE BAĞIMLILIK YAPTIYSA VE SİZ BU YAPTIĞINIZDAN ZEVK ALMAYA BAŞLADIYSANIZ O AYRI...

(Ben bunları yazdıktan sonra Asya Dizi'ye girdim. Sonuç: Açıklama kısmından yazım kaldırılmış. Bu da bi gelişme tabi. Buradan bi yazı almak istiyosanız LÜTFEN önce bana ulaşın. Böyle tatsızlıklar hoşuma gitmiyo cidden...)

Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

2 yorum:

  1. Nefret ediyorum öylelerinden. Ben de bir defasında yazdığım bir şiir paylaşmıştım. Biri onu çalıp başka bir şiirle birleştirip bir sitede paylaşmıştı. Yöneticiyle konuşmuş demediğimi bırakmamıştım o sinirle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iyi yapmışsın valla. Ben daha fazla gerilmemek adına çok üstelemedim. Ama bir dahakine cadaloz olmaya hazırım yani -_- Gelip benden isteseler vermiycem sanki...

      Sil