YILLARIN BİRİKİMİ ^^

by 7/03/2013 04:21:00 ÖS 6 Yorum
Gecenin bu saatinde uykusuzluğun ve işsizliğin bana vermiş olduğu yetkiye dayanarak post yazayım dedim :D Okul döneminin vermiş olduğu yazma tembelliğini üzerimden atmak için az yazılı çok resimli bir post hazırladım. Bu postu ısınma turu olarak düşünün :D Gece yayinlayamadim, bende dedim ki sabah yayinlarim ne olacak... Öyle iste xD
Yaklaşık olarak 4 yıldır tam anlamıyla bir çekik severim. Bu zaman diliminde de elbette bir çok dizi, film, anime izledim, şarkılar dinledim, manga okudum... Şimdide sıra onların neler olduğunu sizlere söylemeye geldi ^^

DİZİLER:
~Flower Boy Ramyun Shop~


~Personal Taste~


~Rooftop Prince~


~A Gentleman's Dignity~




~Dream High 1. Sezon~


~Dream High 2. Sezon~






~K-Pop The Ultimate Audition~


~Playful Kiss~


~Protect The Boss~


~Lie To Me~


~Full House~


~Secret Garden~



~49 Days~



~My Girlfriend Is A Gumiho~



~You Are Beautiful~



~You've Fallen For Me~



~Sungkyungwan Scandal~



~Boys Over Flowers~



~Coffee Prince~



~Oh My Lady~



~Goong~



~City Hunter~




~Saraydaki Mücevher~




~My Princess~




~Reply 1997~



~Shut Up Flower Boy Band~




~Paradise Ranch~



~It's Okay Dady's Girl~



~The Greatest Love~



~Cheongdamdong Alice~


~Flower Boy Next Door~





~Hana Yori Dongo~


~Hanazakari No Kimitachi~



~Ikemen De Sune~


~Ma Boy~



~Mary Stayed Out All Night~



~My Fair Lady~



~One Liter Of Tears~



~Operation Proposal~



~Prosecutor Princess~


~Shiritsu Bakaleya Koko~



~Switch Girl~


~The Thousandth Man~


~I Miss You~



~Fondant Garden~



~To The Beautiful You~


~The Moon That Embraces The Sun~


~School 2013~



~Nobuta Wo Produce~



FİLMLER:


~Haru~


~He Was Cool~



~Attack On The Pin Up Boys~




~Cyrano Agency~


~First Love~




~Fate~



~The Haunters~



~Baby and Me~



~Kimi No Todoke~



~Death Note 1~




~Chilling Romance~



~Beck~



~High School Debut~


~Runway Cop~



~My Tutor Friend 2~



~Paradise Kiss~



~Lovely Complex~


;
~My Sassy Girl~


~Love 911~


~The Thieves~



~Jackal Is Coming~


~You Are My Pet~

~Runway Beat~


~A Millionaire's First Love~


~Only You~


~Jeni,Juno~


~Plump Revolution~


Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

6 yorum:

  1. izlemediklerimi izleyesim geldi şimdi afişleri de görünce:)) peki bir soru paradise ranch ve My sasy girl nasıl??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehehehe sırf böyle milletin iştahı kabarsın diye güzel afişleri seçtim :D
      Paradise Ranch aslına bakarsan çok da şatafatlı bir dizi değil. Sonlara doğru sıkıcı olmaya başladı bile diyebilirim. Konusu sıradan yani. Finalde açıkçası sönük. Ama DBSK'yi seviyosan o ayrı :) Changmin çok sevilesi çünkü dizi boyunca :D Ayrıca dizinin bi sahnesinde Türkiye'den bahsedilio, bir sahnesinde de Türk bayrağı var.
      My Sassy Girl, kesinlikle izlenmesi gereken bir dizi. Zaten başroller müthiş.Zaten Gianna Jun'a bayılırım. Bu filmin bir de Amerikan versiyonu var. Zaten asıl senaryo ona ait. Ama Kore versiyonu daha güzel. Ben ikisinide izledim ve Kore versiyonu daha komik çünkü kız cidden aşırı hırçın. Çocuğa etmediğini bırakmadı xD

      Sil
  2. Ya ben big dream high gibi eğlenceli iz bırakan diziler izlemek istiyorum bana böyle bir dizi önerebilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Monstar güzel ama onun hala bölümleri çikiyo. Onun disinda I Miss You, Rooftop Prince, Japon yapimi olan Q10, Hanazakari No Kimitachi, Shut Up Flower Boy Band, Reply 1997 diywbilirim :)

      Sil
  3. Bunlar hepsi mi ki değildir ki di mi di mi:DD

    Var baya izlediğim de izlemediğim de gelrim izlerken buraya ama ama azıcık fikirlerini de sıkıştırsaydın muhteşem olurdu bu afişlere minnak bir öneri afişler yanıltmasın diyee. Resimler baya uğraştırmıştır ama di mi aay çok güzel duruyo ama bol resimli eline sağlık diyim o zaman son olaraktan uykulu yorum attım sana bi tuhaf bişeyler demişsem affola :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya aslında fikir sıkıştırma işini bende yapmak istedim, denedim. Ama liste çok uzun zaten, bi de ben yazmaya başlayınca bitmek bilmedi >.< Resimler konusuna gelirsek, bayağı uğraştım :D Yazı iştah açıcı gözüksün istedim :D Aslında bununla ilgili başka bi yazıda yazayım diyorum, puanlama tarzı bi şeyler yapıp millet hangisini izlemesin diye karar verdirtmek için :D Merak etme, tuhaf bir şeyler yok yorumunda :D Yorumuna sağlık :D

      Sil