MİM: GENEL SORULAR!!!

by 7/09/2013 04:43:00 ÖÖ 4 Yorum

Selam millet :D
Nabıyınız ne ediyınız :D Valla ben hala Amerika yazımı yazmakla meşgulüm :( Bitmedi gitti ya! Baktım biteceği yok, o zaman aradan mimleri atayım dedim bende :D
Sevgili Çaylak'ım beni mimlemiş :D Yirim ben sini gız :D Ben tabi her ne kadar bu mimi geç görsemde kolları sıvadım, yazmaya başladım. Gelsin bakalım sorularımız...

- İlk izlediğiniz Kore dizisi? Dizi hakkındaki yorumunuz?
Hmmmfff... Şimdi o iş karışık be gulüm. Şöyleki, önce TRT'de Saraydaki Mücevheri izlemeye başladım ama yarım bıraktım. Sonra Düşlerimin Prensi çıktı. Onu takip etmeye başladım. Ama bunların ikisi de beni fan yapmadı. Benim Kore fanı oluşum Personal Taste, haliyle Lee Min Ho sayesinde oldu. Yani ben ona genelde ilk dizim derim. Yorumum ise, güzeldi. Yani öyle aman aman bi dizi değildi. Göklere yükseltecek övgülerim yok yani :D Kusura bakmayın Minozlar...



- İlk oppanız, ilk unniniz?
Ben oppa demeyi sevmiyom biliyon mu? (Yıldız Tilbe mod on...) Yani önceden diyodum ama artık herkesin ağzına öyle bi sakız olduki, tiskindim. Ben bias diyom cınım yani :D İlk biasım da sayın Siwon'dur :D Gerçi Lee Min Ho'ya da aşırı zaafım vardı ama bu keratayı daha bi severdim be... Hey gidi günler hey...



Unnieye gelecek olursak, şimdi her ne kadar çok ilgilenmesemde Yoon Eun Hye'yi severdim bir zamanlar. Goong'da iyi bir izlenim bıraktı benim üstümde. Personal Taste'ye bile onun yüzündem başladım. Ama meğersem sadece bi bölüm varmış orada -_-




Oyunculuğunu beğendiğiniz koreli aktörler, aktristler?
Hımmm... Hyun Bin, Lee Jong Suk, Lee Min Ki, Lee Seung Ki, Song Joong Ki, Kim Bum, Kim Soo Hyun, Daniel Choi, Park Yoo Hwan, Song Se Hyun, Jung Il Woo, Ji Sung ve Bi Rain diyorum aktör olaraktan :D


















Aktiritlerden de Park Shin Hye, Shin Min Ah, Jung So Min ve Ha Ji Won favorimdir.







- Ost'sini en beğendiğiniz dizi?
Hmmm... Sanırım Secret Garden ve Rooftop Prince'in OST'si. He bi de şuan Monstar'ınkiler. O kadar seviyorum ki sadece müzik olan parçaları bile dinliyorum. Bu konuda Playfull Kiss'in OST'sini de araya sıkıştırabilirim. OST'de bol bol insan sesinden müzik oladuğu için çok cazip geliyor bana açıkçası. He bi de şimdi geldi aklıma, Dream High OST'si de candır hacı...

- İlk izlediğiniz anime, ilk izlediğiniz kore filmi?
İlk izlediğim anime Şeker Kız Candy ve Sailor Moon. İkisinide çok severim, halada seviyorum ve canım sıkıldıkça izliyorum. Ama çocukken TV'den izlediğim için yarım yamalak kaldılar. İnşallah bitirebilirim adam akıllı :(
İlk izlediğim Kore film Song Seung Hun'un Fate filmi. Onu da TV'de izledim. Açıkçası film konusunda fazla dram olan bi filmle başladığımı düşünüyorum...

-En son izlediğiniz Kore dizisi?
O biraz karışık desem. Şimdi, en son My Fair Lady'yi bitirdim ama ona taaaaaa geçen yaz başlamıştım. Yarım kalmış bi diziyi tamamlamış oldum yani. Ama adam akıllı oturup da izlediğim en son dizi Cheongdamdong Alice'tir :D



- Tayvan, Japon yapımları ile aranız nasıl? En sevdiğiniz film ve dizilerden aklınıza gelenler? 
Güzeeeeeeeeeeeeelll, niye kötü olsun ki. Onları da seveyom ki ben :D En sevdiğim Japon filmi Lovely Complex ve Kimi No Todoke. Dizi ise Hanazakari No Kimitachi ve One Liter Of Tears.
Tayvan filmi olarak bilmiyom ben. Ama dizi olarak Fondant Garden :D Sebep ise basit: Jung Min >.<

- Ne kadar süredir kore dizisi izliyorsunuz? Bu süre zarfında kaç dizi devirdiniz? Aklınıza ilk gelen izlenmeli dediğiniz dizi?
Şimcik, yanlış hesaplamadıysam 4 sene oluyor ben Kore dizisi izlemeye başlayalı. Bu süre içersinde 47 diziyi bitirdim, 10 diziyi yarım bıraktım >.< Ama şuan yarım bıraktıklarımı izlemekteyim :D Bana göre en izlenmesi gereken diziler Secret Garden, I Miss You, You're Beautiful, Operation Proposal (Japon versyonuda, Kore versiyonuda...), One Liter Of Tears, Reply 1997, Q10, A Gentlemen's Dignity, Ful House, 49 Days ve Gumiho :D

  - Sıkıldığınız diziler?
My Fair Lady, Fondant Garden'in başı, Paradise Ranch, Ikemen De Sune, Full House 2, Lie To Me ve Salamender Guru.

 Hangi dizi karakterlerine tekme tokat dalmak istediniz?
Sen kaşındın valla...:
My Princess --> Oh Yeon Ju
Rooftop Prince --> Hong Se Na
Boys Over Flowers --> Gu Jun Pyo'nun nişanlısı
Dream High 1 --> Eun Ji
49 Days --> Kızın arkadaşı
Gumiho --> Oğlanın ilk başta aşık olduğu noona
Goong --> Yoon'un annesi
It's Okay Daddy's Girl --> Saplantılı velet
K-Pop Ultimate Audition --> Woohyun'un eski manita
Shiritsu Bakaleya Koko -->  Fumie midir nedir o basroldeki kiz iste -_-
Big --> Gil Tarhana ve estetik manyagi bayan tohtor
Mary Stayed Out All Night --> Mari'ye degilde onun sesine dalmak istedim xD
Flower Boy Next Door -->  Ça Döe Hüviiii 
The Thousand Man --> Gu Mi Mo -_- Ne!? İnsprit'im olm bn, kocamı elimden alıyolar! xD
...diyorum ve köşeme çekiliyorum efenim. Bu arada bu sadece özetin özeti. He bi de isimleri hatırlayamadığım için SOOORRYYYYY~!

Sonunu beğendiğiniz, beğenmediğiniz diziler?
Beğendiklerim: 
Rooftop Prince
I Miss You
Secret Garden
Playful Kiss
Operation Proposal
Gumiho
You're Beautiful
49 Days
Q10
A Gentleman's Dignity
Reply 1997
Cheondamdong Alice 
Flower Boy Next Door

Beğenmediklerim:
My Fair Lady
The Thousandth Man
Big
K-Pop Ultimate Audition
Paradise Ranch
ve niceleri...

 Dizi müzikleri hariç ilk dinlediğiniz şarkı?
Super Junior- Bonamana. Ne diyim, Number One saolsun xD



- Sevmediğiniz unni ve oppalar?
Hmmm... Sevmediğim erkek ünlü... Düşünüyorm... Son zamanlarda moda anlayışından dolayı Taeyang diyebilirim. Ama genel anlamda: YOK Kİ YA LA! YOK ÖYLE BİŞİ OLM!


Yani benim tüm veletlere tepkim aynı:

Unnie meselesine gelecek olursak... Her ne kadar bir çok şarkısını severek dinlesemde GG'yi bu bünye bir türlü kabullenemiyo. Yani tamamını sevmiyorum demiyorum, Sooyoung'u severim ama geri kalanına yorum pek yapmıyom biliyon mu... Mesela Sunny en kıl olduğum arkadaştı. Kokulu öpücük falan yok yani ona!
Ama deseler ki en en en en en en en... en gıcık olduğun, heh işte ona bir kaç güzel cevabım var.
1. A Pink. Nedir lan benim sizdem çektiğim. Eun Ji dışında hepinizi tabuta koyasım var ha! Nedendir bilinmez ama geri kalanınız bana aşırı fazla çok çok yapmacık geliyonuz

2. Secret. Yorum bilem yok size. VİCDONSIZLAR NAĞMOSSSIZLARRR...

3. T-ARA. Aralarında da en kıl olduğum Hyomin'dir -.-

Hepinize diyeceğim şu:

Nedir benim sizden çektiğim ya! Katil mi olayım ne olayım anlamıyom ki... Ne çektim be şu gızlardan, ne çektim be çocuğummm... Fangörlüğün dibine az vurmadım be yarum... Ama napıyım, abaza biaslarımıda hala seviyom, mecbuuurrr...

Sonuç şu: Sevmiyomki be bu gızları:


- Korece mi Japonca mı Çince mi?
Ne yalan sülem, Korece diyom aga ben... Yani orta seviyeye kadar geldim, Koreli arkadaş edindim, pratiğimi yaptım... Niye sevmiyimkine?! Ama Japoncayı da hoş bulurum yani. Daha yavaş konuşsalar belki onuda öğrenebilirdim. Ama şuan Japoncam bir kaç basit kelimeyle sınırlı. Korece alfabeyi bilirim mesela ama Japonca... Iıııh, yokkk... Çince desen, o dili hayatta öğrenemem gibi geliyi. O kadar ağızlarında yuvarlıyolar ki, kelimeliri öğrenmek için ağızlarından kerpetenle alıyom adeta xD Yarışmada Hong Kong ve Çinden gelen arkadaşlardan biraz öğreneyim dedim, Çinceyi katlettim yani. O kadan kötüyüm... Benim Çince kalır yani başlangıç seviyesinde...


İviiiiit, geldik bi mimin daha sonuna. Şimcik sıra geldi paslamya. Valla eski bi mim olduğu için kimler yazdı, yazmadı bilemeyom... O yüzden yazmayanlar üzerine alınabilir.
Bu arada bu bir sahur yayınıdır :D Hoşgeldin Ramazan diyip, sizlere kokulu öpücükler yollayıp, daha ilk saniyeden başlayan susuzluğumla başbaşa kalıp iftarı beklemeye gidiyorum xD Hadi sağlıcakla kalın!


Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

4 yorum:

  1. Fangirlüğün dibi^_^ Bende o The Thousandth Man de dibe vurmuştum Woohyun yüzünden....
    Bu arada en sonda ki by gifi hangi filmden^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehehe, demekki herkesin derdi ayni xD Valla o filmi bende bilmiyom, bilmek isterim de acikcasi. Cunku buldugum yerde benimde izleyesim var :)

      Sil
  2. Giflerine bayıldım yaaa :D :D Özellikle şu "that man is my man" ve sondaki çocuğa... :D Ne çok dizi izlemişsin... Ağzım açık baktım böyle :D Çince gerçekten çok zor ama... :D GG ve T-ara'yı niye sevmiyorsun? :'( :D Diyorum ama GG'den Tiffany, Sooyoung, Jessica, Taeyeon seviyorum sadece ve T-ara Soyeon ve Jiyeon'u da hiç sevmem. Çok saçmayım biliyorum asdfghjklşi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehehehe, begenmene sevindim :) Valla bende kabul ediyom cok izledigimi ama benim bi ablam var, o yuze yakin izledi... Yani ben daha caylagim :D Cincenin zor olduguna hepimiz kanaat getirdik galiba :) Simdi soyle bi durum var, GG'den Sooyoung, Hyeyeon ve Tiffany'i severim. Ama T-Ara'dan sadece Jiyeon'u cooooooooook cok az severim. Ama kesinlikle Hyomin'e katlanamiyorum. Hem Woohyun, hemde Lee Joon yuzunden :) Merak etme, tek sacma olan sen degilsin yani :)

      Sil