BİR MBC YARIŞMASI: 어서오세요

by 7/29/2013 06:28:00 ÖS 4 Yorum

Selam millet :D Bugün aylardır katılıp katılmama arasında kaldığım yarışmaya sonunda başvurdum :D İnanın benim için güzel bir adım oldu. İnşallah getirileri de fazla olur. Peki bu yarışma tam olarak nedir diyorsanız kısaca açıklayayım. Yrışmamız MBC tarafından düzenlenip Kore- Türkiye kardeşliğinin 60. yılına ithafen hazırlanmış. Amaç Türk Korefanlarına Koreceyi, Kore'yi kültürünü en eğlenceli ve etkili biçimde tanıtmak. Bunun içinde Korece bilmek gerekiyor tabi.
Ben Korece de orta seviyeye doğru yaklaştım. Konuşulanları anlıyorum falan ama konuşmada bazen problem yaşıyorum. Hayrunnisa da ben de biraz daha Korecemize bir şeyler katmak adına katılma kararı aldık.
Yarışmanın aşamaları şunlar
-->Video ile başvuru/eleme
-->Ankara'da 16 Ağustos'ta mülakat
--> Mülakatlarla seçilen 8 kişi Koreye çekimlere gidiyor.
Evet, çekim yapılacak ve MBC'de yayınlanacak. Bu giden 8 arkadaş orada Koreli ünlülerle takım olacak ve üç günlük bir kampa katılacak. Onlarla beraber Kore'ye dair her şeyi öğrenecekler, ayrıca Kore'yi gezecekler. Üç günün sonunda yarışma olacak ve kazanan Kore'de Korece kursuna gidecek. Ayrıca beğenilen videoların Super Junior ve Girls Generation'un albümünü kazanma hakkı olduğunuda söyleyeyim. Yani kısaca harika bir yarışma. Aranızdan katılan var mı hiç merak ediyorum açıkçası. Herneyse, şimdi size videomu göstereyim:

           

Eveeeettt, böylelikle beni de gördünüz :D
Bu da Hayruş'un ki:


Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

4 yorum:

  1. Maşallah çok güzel konuşuyorsun yahu özendiiim ^.^ İnşallah kazanırsın da gidersin Kore'ye bize de bol bol anılarını anlatırsııın! ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol canım, İnşallah Allah hepimize nasip eder :D Her türlü iyi ve kötü sonuca hazır bünyem. Hem bana çok şey kattığını düşünüyorum :)

      Sil
  2. Ayy Sümeyye ne de güzel konuşuyorsunuz kız maşallah ikinize de:)) Valla ben de özendim şimdi ne yalan söyleyeyim :D İnşallah kazanırsınız da en iyi şekilde temsil edersiniz bizi :)) Başarılar dilerim kocaman kocaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım benim :) Eğer bu kadar özendiysen durma başla derim :D Eminim ufak da olsa bir iki şey kaparsın. Zaten öyle öyle başlı sonra kendiliğinden ilerliyo. Bize en fazla yararı olan şey zaten dizi izlemek :D

      Sil