SON DURUMLAR...

by 6/04/2013 06:40:00 ÖS 2 Yorum
Son günlerde ülkenin durumu malum. Çok karıştı işler. Herkes birbirine girdi resmen. Etrafta dönen asılsız haberler mi dersin, gerçekliğine bir türlü güvenemediğin haberler mi dersin, ne olduğu belirsiz varlıkların bir anda türemesi mi dersin...
Ben buraya hiç bir şekilde siyasi bir şey yazmıycam. Kimseyi de eleştirmek istemiyorum çünkü olaylar başladığından beri objektif olmaya çalışıyorum ve her iki tarafında hatalarını inceliyorum. Ayrıca şunu da belirteyim: Parti tuttuğum falan yok! Zaten 18 yaşında bile değilim, bu yaşta partilere karışıp milletle kavga etmeye niyetim yok. Oy kullanacağım zaman karar vericem her şeye. Son anda belki kafama göre birileri türer belki...
Her neyse! Buraya şu iki şeyi yazmaya geldim.

1. İlk başta doğa için başlatılan bu hareket şuan sapmış durumda. Gerek PKK, gerek diğer bölücü kuvvetler ortalıkta fink atıyo. Birde yetmezmiş gibi dış ülkelerden gazlar geliyo ikiye bölünmemiz için. Neymiş efendim "Türkler her girdiği savaşı kaznır"mış!  Ne savaşı ya! Ortalıkta bir savaş yok ama gaz verici unsur bol bol var maşşallah. Afedersiniz ama Avrupa ya da Amerika ya da her hangi bi Avrupa ülkesi bizi b*ku kadar sevmez. Biz ki onları gerek Kurtuluş Savaşı'nda gerek 1. Dünya Savaşı'nda en rezil durumlara düşürmüşüz, onlar bizi destekler mi sanıyosunuz?! Afedersiniz ama onların kini öyle bir kuvvetli ki bize olan mağlubiyetlerinin acısını hala taşıyolar. Lütfen diğer ülkelerin gazına gelmeyin bu sebepten ötürü.

2. Her iki tarafında haklılık ya da haksızlık durumu beni alakadar etmez, artık tüm bunlar bitsin lütfen! İnanın ülkenin huzurunun bozulması en nefret ettiğim şey. Katlanamıyorum yani! Bu hafta sınav haftam, ama herkesin bunu konuşmasından ve yapılan eylemlerden dolayı odaklanamıyorum. Lütfen dua edelim olayların dinmesi, huzura kavuşabilmemiz için. Yarın kandil. İsteyen geçsin Fetih Suresi okusun. Bu tür olaylarda durumun tatlıya bağlanmasında etkilidir. He diyorsanız "Benim Kuran'la işim olmaz" diye, sizde geçin her hangi bir günde inandığınız ne varsa ona dua edin, bu tamamen size kalmış bir şey. Yeter ki huzura kavuşalım! Babamın iş yeri Kabataş'ta ve her gün olayların içinde kalan bir yerde. Durumu şöyle özetleyim: Ailecek zarar gördük. Ama Allah'a şükür cana değil mala zarar geldi. Yine de ben babam işteyken endişelenmiyo değilim. Babaannem resmen her gün arayıp bizi kontrol ediyo, iyi miyiz değil miyiz diye. Ve benim ailem burada sadece bir örnek. Kim bilir kimler ne zararlar gördü....


NOT: Normalde bir A+ olarak comeback yazısı yazacaktım ama başka bir güne artık. Bu konu şuan daha önemli.

Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

2 yorum:

  1. Keşke herkes bizim gibi düşünsene. İnsanlar inanmak istemiyorlar. Evet, belki haklılar ama bunu düzeltmenin yolu ülkenin talan edilmesi, masum halkın zarar görmesi değil. Umarım dediğin gibi biter artık. Bizim burada olay olmuyor ama olan şehirleri gördükçe gerçekten kötü hissediyorum. Bu olanlar tüm ülkenin kaybetmesine neden oluyor. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın, bilinçli insan sayısı az. Zaten şuan herkes bununla ilgili çaba sarf ediyo. Oyuna gelmemek lazım. Birilerine kendini beğendirtmek için bile olaya dahil olanlar var. Allah bu ülkeyi o tür cahillere bırakmasın Inşallah...

      Sil