ÇALISMAYA BASLASAM IYI OLUR, ÇÜNKÜ MUSIC BANK'E GITMELIYIM!

by 6/28/2013 04:29:00 ÖS 2 Yorum

Evet, sonunda bu günleride gördük *.* Music Bank'e gelecekler sonunda açiklandi. Ve ben sevinçten yere basamiyom :P Çünkü gelecekler beni tatmin edecek türden. Kimler mi geliyo? MBLAQ, BEAST, FT Island, Super Junior, Miss A ve Ailee. A+ olarak süper, Insprit olarak rezil hissediyorum. Olsun, buna da sükür... En sevdigim hatunlarin gelmesine de ayri seviniyorum yani. Ailee ya, boru degil *.* Miss A zaten candir. burada gelmesine en az sevindigim SuJu. Çünkü koyu bir ELF degilim. Ama yinede geldikleri için mutluyum.

Öyle iste :) Suan ders çalisma moduna geçmem gerek çünkü babamin her zamanki gibi isteklerimi yerine getirmesi için yerine getirmem gereken istekleri var xD Buda çalismaktan geçiyo... Dua edin ikna edebileyim pederi :) 
Bu arada kuzenim koyu bi Boice ve CN Blue gelmedigi için depresyonda :P O yüzden diyorum ki #direnmerve, #direnkorefani xD
Ve son olarak, kimler geliyo?

Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

2 yorum:

  1. Beeeeen!!!!!! :D Kaç haftadır grupların açıklanmasını bekliyordum, bugün aldım güzel haberi ve bende çoook sevinçliyim. CN Blue olaydı eyiydi ama olsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehehehehe... E süpermis o zaman! Insallah orada da karsilasiriz :) Ve CN Blue konusunda da: Katiliyorum -_-

      Sil