Tüm Gün Seni Düşünüyorum... Eh Ne De Olsa Şanslı Bayanlar Da Var -_-

by 5/11/2013 03:30:00 ÖS 0 Yorum
             

Yine ben ve yine bir comebacke dair yazı... Ve yine 2PM... Ama bu sefer sevinç dolu gülücüklerle değil tüm fangörllüğümle bir yazı.
Daha az önce 2PM yeni albümlerinin ikinci klibini yayınladı ve bende sıcağı sıcağına izleyip yazısını yazmak istedim. Eh ne de olsa şu sıralar en sevdiğim comeback albümü kendilerininki. Comeback When You Hear This Song'u dinleyenler bilir, gerçekten çok başarılı bir parça. Bende ikinci parçanında aynı başarıda olacağına olan inancımla klibi açtım. Yanılmamışım. Parça çok güzel gerçekten. Adı ise A.D.T.O.Y (All Day I Think Of Only You). Elbette önceki parçadan daha farklı bir tarz. Biraz daha elektro alt yapılı, ama yine ruhu yormuyor ve sesler ön planda. Başlangıcı yapan Junho her zamanki gibi göz dolduruyor.
FAKAT KLİP! Elbette güzel ona söz yok. Bir önceki klipte hatalarından dolayı sevdiceği tarafından terk edilmiş, dönmesi için yalvaran, tamamen günahlarından arınmış 2PM'i görürken bu klipte şehvete kapılarak hareket eden kendinden geçmiş playboy 2PM'le karşı karşıyayız. Peki bu benim hoşuma gitti mi? Kızı oradan çıkartırsak, tüm erkeksiliği ve çekiciliğiyle boy gösteren 2PM'le karşı karşıya kaldığımızdan dolayı sevdim ama siz çocuklar... Siz... Sanki... O kızla.... Fala temas halinde değil misiniz? Hayır ayıp oluyo yani, sizin gibi sevgilisi olanı var olamayanı var (Bknz: Ben!) Ne diye beni kıskançlık krizine sokup forever aloneluğumuı hatırlatıyorsunuz T.T
Neyse ya, güzel parça işte. Klipte güzel, eminim beyefendilerin de içine sinmiştir -_- Yalnız o kız sağ kalmışmış mıdır onca seseang fandan orasını bilemem çünkü ben onların yerinde olsam o kızı yaşatmam. Şaka ya şaka -ya da değil-...
Tüm bu yazdığım saçmalıları toparlayacak olursam: 2PM sağlam bir dönüş yaptı. Ben insanların sıkılmadan defalarca dinleyebilecekleri bir albüm çıkardıklarına inanıyorum. Sesleri ve karizmalarıyla uzunca bir süre insanları etkileri altına alacaklarmış gibi geliyor bana ;D

Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 Yorum:

Yorum Gönder