Bir Comeback Yazısı: Bu Şarkıyı Dinlediğinde Geri Dön!

by 5/07/2013 03:11:00 ÖS 0 Yorum
Selaaaaammm, yılmadan usanmadan beni takip eden sevgili güzel insan! Bugün okula gitmemiş olamamın verdiği mutlulukla dün dinlediğim çok möthöşşş bir comeback şarkısı hakkında yazıcam. Elbette bu şarkı 2PM- Comeback When You Hear This Song!





Şarkıyı dinlediniz, anlamına baktınız. Şimdi soruyorum size: Çok iyi değil mi ya allasen?!  
Bir kere ( Her Korece şarkı gibi :P) manidar. Zaten comebackten önceki taeser ve şifre oyunlarıyla bu kadar iyi bir şeyin ortaya çıkacağı belliydi.
İkinci olarak, kareografi! Tam bir baş yapıt. Yani şarkıyı dinlemeseniz bile kareografi sayesinde klbin büyüsüne kapılıyorsunuz. Junho zaten bu konuda döktürmüş, resmen dans ederken kendinden geçiyor ve bu sayede beni bir kez daha kendine aşık ediyor *.*
Üçüncü olarak ses. Son dönemlerde çıkan şarkılarda açıkçası hiç memnun değilim. Şarkı hareketli olsun derken b*kunu çıkarıp alt yapıya o kadar fazla ritim ekliyolar ki şarkının yarısında başım ağrıyor, bende kapıyorum. Resmen kuru gürültü. Bir de bu yetmezmiş gibi grup üyelerinin seslerini bastırıyor bu fonlar. Fakat bu şarkıdaki fon bir şaheser (:P) Yumuşak bir tonla hem duyguyu katmışlar hemde ritmi yakalamışlar. Ayrıca grup üyelerinin ne dediği anlaşılıyor, seslerini tüm berraklığıyla duyabiliyor insan.
Kllibe değinecek olursak, değinmek istemiyorum xD Klip güzel, ama oradaki kız olayı hani şu başlangıçta Chansung'la kardeş kardeş yatakta uzanmış olan şu kız benim pek içime sinmedi çünkü :D
Koyu bir Hottest değilim, hatta kısa bir süre önce iyice uzaklaşmıştım 2PM'den. Ama bu şarkı tabiri caizse hızır gibi yetişti :D Bir kez daha sevdim sanırım 2PM'i. 
Sonuç olarak JYP appa bir işi geç yapıyor ama güzel yapıyor (For example: 15&'in geç kalmış comebacki Somebody)








NOT: Değinmeden geçemiycem, Nickhun ne kadar zayıflamış öyle o.O

Sağlıcakla kalın millet :D

Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 Yorum:

Yorum Gönder