BUGÜN O KADAR HARİKA Kİ... Yakında Amerika'ya gidiyorum~!

by 4/15/2013 06:33:00 ÖS 0 Yorum
Selam millet ^^ Benim yine işim gücüm gücüm yok, şöyle geçerken bir uğrayım yazısı yazayım istedim. Başlıktan da anlaşılacağı üzre çooooooooooooooook mutluyum ^^ Ama önce son haftamı bir özetlemek istiyorum.
Bir kaç gün öncesine kadar hayatımın en rezil günlerini yaşadım. İzmir'deydim şu bahsettiğim proje yarışması için. Moralimin bozukluğu ilk olarak sunum yapmamız için başımızı açmamızı söylemeleriyle başladı. Ben kapalı bir kişiyim ve bunu bana söyledikleri anda yıkıldım kaldım tabi. Ama oraya kadar gitmişim, mecbur kaldım açmaya. Tabi bana bunu söyleyenlere de bir güzel sövdüm. Bir de açılış konuşmalarını bir duysanız... "Biz Atatürk'ün izinden giden bir okuluz!" Belli belli, Atamızın laiklik ilkesini çok güzel yerine getirdiniz. Tebrik ederim İzmir Üniverstesi, tebrik ederim Fatih Koleji, tebrik ederim Doğanata Eğitim Kurumları...
Birde bunlar yetmezmiş gibi bizim sunumlarımızı dinleyen profösörler biz anlatırken hiç oralaı olmadı. Standımıza uğramadıklarından bahsetmiyorum bile...
Sonuç olarak ne oldu: Biz ödül alamadık. Adamlar bu sene diğer yarışmalarda dereceye girenlere , İzmir'deki liselere ve askeri okullara dağıttılar ödüller. Ben hiç bir ödül kazanamadım ama onlar benden ateş topu gibi bir beddua kazandılar. Orada bana bu zorlukları çakaranlara kesinlikle hakkımı helal etmiyorum. Ve ayrıca savundukları Atatürk'ün düşünce yapısını iyice araştırmaları gerektiğini söylüyorum zira söyledikleri ve yaptıkları tamamen tezatlık içersindeydi.

Bu kadar moral bozucu haberden sonra gelelim beni mutlu eden olaylara. İzmir  bende kötü anılara neden olsa da ilk uçak deneyimimi yaşamış oldum. Biliyorum, biraz geç yaşta (:P) bindim uçağa ama sonunda hayallerim gerçek oldu ve harika hissettim. Bulutların üstünde olmak keyif vericiydi. Cumartesi gecesi döndüm İstanbul'a. Bol bol resim çektim İzmir'de inşallah onlarıda paylaşırım bir gün...

Gelelim ikinci beni havalara uçurtan habere. Bu sabah okula gitmedim. Üşütmüşüm de accıkın :D Sabah öyle yatakta uyuklarken bir mesaj geldi sevgili proje ortağımdan. Amerika New York'ta düzenlenecek olan Genius Olimpiad'a seçildiğimizi söyledi. Tabi benim sabahın sekizinde çığlık atmamak için kendimi nasıl tuttuğumu bir Allah, birde ben bilirim. Annem odalrında uyuyordu o sırada tabi. Bende öyle mal mal sevindim yatağın içinde bir saat boyunca...

...tabi sonra aklıma geldi anneme gidip haber vermek >.< Annemde tabi o kadar büyük bir (!) sevgi gösterisinde bulundu ki sormayın gitsin. "İyi tamam" dedi yattı geri! Ben burada yılların hayaline kavuşmuşum, annem uyku derdinde... Alıştım artık napıyım  -_-
Öğlen erkek kardeşlerim okuldan geldiklerinde onlar da söyledim. Küçük olanı neredeyse kafayı yiyordu. Dedim ki "Madem bu kadar sevindin, ne getirmemi istersin ordan?" diyince verdiği cevap "Taylor Swift'i getir kafi..." oldu. tabi canım, çok kolaydı ya... Neyse ya, oradan ödül alamasam bile bana en büyük ödül oraya gitmek ve katılımcılar arasında bbulunan Korelilerle tanışmak olacak :D

Tabi beni bunda da daha çok sevindirik yapan ve beni bir sevgi böcücüğü haline getiren şey başka bir haber ise bence gündeme bomba gibi düşmesi gereken tek haber: INFINITE'in geçen gün ki konserindeki TÜRK BAYRAĞI olayı! Evvvet sayın okur Türk bayraklı bir sahne performansı sergiledi benim biriciklerim. Hatta Galata Kulesi ve üstünde ay yıldız olan bir gemi... Gözlerin doldu izlerken ya... Myung Soo'mla aynı ortamda bulunun bir Türk bayrağı (:P) Videoyu izlemek için tık tık... Bayrağı net görmek için HD ayarında izleyin videoyu. bahsettiğim tüm şeyler sahnede sağ tarafta bulunan ekranda gerçekleşiyor. İlk saniyelerde hiç bir şey yok ama üyeler çıkarken dikkat edin, orada bizim güzel bayrağımızı görebilirsiniz. Uslu bir fan olursanız belkide daha fazlasını görürsünüz >.<

Bir başka güzel şeyse bu güne dair Woohyun, Hoya ve L'nin Nike reklamı videosudur. Benim grupta en çok beğendiğim üç suratı kullanmış sevgili Nike amca... Eh işini biliyor adam :D 

Bugün aldığım haberlerden birceğizide C-Clown'ın comeback taeserı. Güzel bir şeyler çıkacak gibi bence. Severim zaten C-Clown'ı, gün geçtikçe kendini geliştiren değerli çaylaklardandır kendileri...



Bugün başka ne yaptığımı soracak olursanız bol bol Kpop Star izledim. Geçin sizde bir izleyin derim. Benimle yaşıt veletler bir güzel söylüyolar şarkıları, inanamazsınız. Tabi sonuç yine benim istediğim gibi oldu. Sevgili kardeşler Akdong Musician birinci oldu. Kız çok güzel erkekte çok yakışıklı değil ama abi kardeş olarak müthiş bir uyumları ve harika sesleri var. Moğolistanda oturuyorlarmış, duyunca çok şaşırdım. yalnız programda bir ara babalarını gösterdiler, şok oldum. Ben zarif birisini bekliyordum açıkçası ama karşımda resmen at hırsızı kılıklı birini buldum.
Tabi programın sıkı takipçisi olarak son bölüme de baktım. Lee Hi ve 2000 Won'un düeti MUHTEŞEMDİ! Çocuklara zaten bayılıyordum, bu sahne performansından sonra hastası oldum. İnşallah iyi bir şirkete girerler (For example:YG). Bang Yedam'ın performansıda fena değildi. Seung Hoon'la yaptıkları performansı beğendim. 15&'in en sevdiğim parçasıdır kendisi. SanE'yle söylüyorlar ne de olsa :D Son olarak Ji Min ve Akdong'un yaptığı coverı gördüm.  Tek diyebileceğim şu: BU BEBELER BİR HARİKA DOSTUM! 

Valla bugün her bir halttan yazdım. Bayağı ortaya karışık oldu. Şimcik kapanış konuşmamı yaparaktan sizlere veda edeyorum:
Ben şu son zamanlarda bu düşünceye gerçekten inandım ve hayatımdan kanıtlar buldum; hayal ettiğin hiç bir şey boşa değil, elbet bir gün biri olur. Yazdığım ilk yazılara bakarsanız bir sene öncesine kadar ne kadar hayattan bezmiş ve ümitsiz olduğumu anlayabilirsiniz. Ama bu sene ço değiştim. Olgunlaştım ve büyüdüm. Artık kendimi daha iyi ifade edbiliyorum ve bu blog sayesinde oldu her şey. Beni destekleyen bu 34 kişiye de tek tek teşekkürlerimi ve sevgilerimi yolluyorum. Bana hiç bir şeyin imkansız olmadığını gösterdiniz, çok saolun :D
Kapanış şarkısı olarakta bugün gördüğüm şu güzel coverı koyuyorum. Bu şarkıya zaten bayılırdım, şimdi aşık oldum. Açıkçası ben Teo'nun sesini daha önce adam akıllı hiç duymamıştım ama şimdi şoklardayım. Onun sesinden hiç umudum yoktu, yani sıradan bir ses bekliyordum ama beni şaşırttı. Lunafly gerçekten harika bir grup. Kesinlikle gerçek müzik yapıyorlar...

Neyse canlar ben kaçar ;D

Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 Yorum:

Yorum Gönder