SANIRIM AŞIK OLDUM *.*

by 3/28/2013 06:09:00 ÖS 2 Yorum
Şu an kendimden geçmiş, farklı alemlere dalmış durumdayım. Çünkü daha çıkış yapmamış ama fan clubları olan tatlı mı tatlı, sevimli mi sevimli, yakışıklı mı yakışıklı ve genç mi genç ( grupta 2000'li var ve en büyükleri sanırım 1992'li belki de daha küçük) bir grupla tanıştım: Seventeen! Daha şarkılarını falan dinlemedim, sadece Youtube'a yükledikleri videolarına baktım ama aralarındaki o çocuksu bağ, o abi kardeş ilişkisi beni mest ettti (Tabi bir de benimle yaşıt olan gençler :D) Yarım saattir çat pat bildiğim Korecemle ne dediklerini anlamaya çalışıyorum, bir şeyler yapmaya çalışıyorum. Araştırdım, soruşturdum Google'da. Anladığım kadarıyla çıkışları yakın :D
Bir de dedim ki hazır bunlar daha, ben bir şunları fan club'ını kurayım. Bir de baktım ki zaten Facebook'ta varmış -.- Neyse canım, ben yine de kurayım :D
Tabi ben böyle seviniyorum gençler yakışıklılar falan diye ama bir yandan da üzülüyorum. 2000'li bir çocuğun ne işi var eğlence sektöründe? Yazık değil mi bu çocuğa? Gençliğini doya doya yaşayamayacak gariban Alex'im :( (Evet adı Alex ve grubun makneası.)
Grup on yedi kişilik ve grup ağırlıklı olarak on yedi yaşındakilerden oluşuyor (kikikikikikikikkiki :D) 
Aralarında yarı Koreli bir arkadaş var, ama maknea Alex değil yarı Koreli olan. Yarı Koreli üyemizin adı Choi Hansol. Gerçekten yakışıklı bir velettir kendileri :D Ama 1998 doğumlu T.T Bu sebeple onu kapacak kişi Hayrunnisa oluyor (Evet Hayrunnisa'yla beraber gruplardaki üyeleri paylaşıyoruz :D Hem iyi hem kötü bir durum olabiliyor bazen ama...) 
Bir diğer üyemiz Lee Seokmin. Bu arkadaşın kaç yaşında olduğunu bilmiyorum ama bu sene sanırım mezun olmuş.
Sonra Wen Junhui diye bir velet var, işte o benimle yaşıt kkkkk~! Benden bir  ay büyükmüş. Zelo'mdan sonra (ve de Lewis'ten) bulduğum benimle yaşıt bir şahsiyet daha. Diğer adı Jerry ama Amerikalarda mı doğup büyümüş haberim yok. Ve sanırım bu arkadaş Çinli. Yani Korecesi çok az, yeni yeni öğreniyo gariban... Yalnız ben bu çocuğu Heechul'a benzettim vr Korelilerde çok benzetmiş. Bu yüzden geçen sene grup Kore de TT olmuş.
Bir sonraki üyemiz Choi Seungcheol. Bu arkadaşta 1995'li. Bence çok da tatlı gülümsüyo :D 
Bir başka üyemiz ise Lee Chan, ama kendisi hakkında hiç bir bilgi yok T.T
Ve bir başka 1996 doğumlu üye: Jon Won Woo. Benden sadece altı gün sonra doğmuş ve cidden havalı bir tip. Lakabı Bay Bere (Mr. Beanie) Sürekli kafasında bere olduğu için bu lakabı almış :D
Bir diğer üye Bu Seung Gwan ve bu velet de 1998'li. Açıkçası şeker bir velet ama bu da Hayruş'un :D Sanırım bu da Çinli...
Şimdi sırada benim gözdem Kim Mingyu var. kendisi çok tatlı ve Kim Bum'a benzetiliyo. Ama bu arkadaşta 1997'li T.T Grubun maknaesi Alex'le takılmaya  bayılıyo. Videoları bir izleseniz abi kardeş zannedersiniz *.*
Bir başka ergen üyemiz Yao Ming Ming. 1997 doğumlu ve Çinli T.T (Sanırım benden küçük idollerin olmasına alışamıycam...)
Grubun bir diğer ergeni Jihoon ve onun hakkında da hiç bir bilgi yok >:C
Bir başka sır gibi saklana üye de Na Youngwon. (Çıkış yapsalar da öğrensek şunların her bir haltlarını ya -_-) 
Grubun büyüklerinden Shim Yoosang 1994 doğumlu. Kendisi şirketin en uzunu. Hatta NU'EST Min hyun'dan uzun olan tek üye.
İkinci Yong Hwa olarak adlandırılan bir üye var o da Jang Do Yoon. Kendisi 1995 doğumlu ve Busanlı. Nur topu gibi bir de Busan aksanına sahip kendileri. Zaten bu yüzden ikinci Yong Hwa. Dedikodulara göre (evet daha çıkış yapmamış bir grubun üyesinin dedikodularını yapıyor bu Koreli netizenler) sevgilisi varmış şuan.
Şimdi grup hakkında biraz daha bilgi vereyim. Aslına şirketleri Pledis gruba ilk olarak "TEMPEST" adını verdi ve NU'EST'la aynı dönemde çıkartmak istedi ama sonradan vazgeçti ve grubu genişletip "17" adını verdi. Şirketin gruptan büyük beklentileri var. grup sadece Kore'de değil farklı ülkelerde de çıkış yapacak. Zaten bu yüzden farklı uyruklu üyeler var. Grup iki alt gruptan oluşacak. Çinli üyelerin bulunduğu ve Çin'de çıkış yapan ve Koreli üyelerin bulunuduğu ve Kore'de çıkış yapan alt gruplarının olacağı söyleniyor. Bu sebeple konsept olarak EXO'yu hatırlattı bana. Grup üyelerinin seslerinin çok kaliteli olduğu ve iyi eğitimler aldıkları söyleniyor. Grup üyeleri After School'un, NU'EST'ın ve Hello Venüs'ün kliplerinde bulunmuş ve NU'EST üyeleriyle çok yakın arkadaşlar. Hatta üyelerden birisi Boyfriend lideriyle de arkadaş.

İşte böyle. Açıkçası ben sabırsızlıkla bekliyorum bu veletleri :D 


Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

2 yorum:

  1. Çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook Tatlılar Çingu-Ah!
    17 mi!? Wwooooooowww! Ne Kadar Kalabalık!...Ayrıca 97'liklerin Resimlerini Alabilir miyim zahmet olmazsa!?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yakında hepsini göstericem çingu azcık sabret (^_^)

      Sil