GOOGLE READER KAPANIYORMUŞ o.O

by 3/26/2013 09:14:00 ÖÖ 2 Yorum

Ve tabi ben daha yeni duyuyorum haliyle. Dün akşam telefondan internete girip sınavların bitmesini kutlamak amacıyla orada burada pineklemeseydim daha da öğrenemezdim tabi... Ben de tabi bugün okula gitmemiş olmanın verdiği bir özgüvenle şu bloglovine geçeyim dedim ve geçtim. Hala geçmeyenleriniz varsa geçmesini öneririm. Hem kolayda, hemen üye olabiliyorsunuz ^^

Hazır girmişken neler yaptığımdan da bahsedeyim. Sınavlarım şükürler olsun ki dün bitti sonunda. Güzel geçti hepsi -kimya dışında :D- Ama ben yüksek notlar bekliyorum yani :D Umarım sizin durumlarınız da iyidir -Özellikle YGS'ye girmiş olanlarınızın, aklıma geldikçe dua ettim sizlere...- Bu sene bayağı yoğunum açıkçası. Bir çok proje yarışmasına katıldım -Gerçi sadece bir tanesi fen lisesi öğrencisiyle alakalı olabilir ama...- Kimyadan bir proje hazırladık arkadaşımla. TÜBİTAK "lise üstü seviyede olmuş" diyerekten eledi :( Ama bu projeyi İzmirdeki bir yarışma kabul etmiş. Allah izin verirse Nisan'ın 10'unda İzmir'deyim :D Bu kimya projesini Amerika'ya falanda yolladık. umarım oradan da güzel sonuçlar çıkar :D  
Ayrıca bu sene tekrar coğrafya olimpiyatına katıldım. Geçen sene güzel bir başarı elde edince hocalar bu sene de katılmam için ısrar etti. Açıkçası bu sene kötü geçmişti ama finale kalmışım. Duyunca şok oldum tabi. Kim bilir belki bu senede dünya birincisi olurum ;D
Bu sene bir de Fatih Üniversite'sinin düzenlediği USOBO'ya da katıldım tarih alanında. Sırf bunun için hafta sonu memlekete bile gittim ve koskoca karman çorman projeyi uyumadan, yılmadan, azimle bir haftada tamamladım. Güzel oldu ama. Nisan'ın 23'ünde o da açıklanıyor. Güzel bir sonuç bekliyorum ama hayırlısı :D Ayrıca projeyi blogta da yayınlıycam. Güzel bir konusu var açıkçası, beğenmenizi umuyorum :D
Bir de son olarak şunu söyleyeyim. Son bir kaç gündür  deli gibi Korece çalışıyorum. Bir hedefim var ve ona gerçekten ulaşmayı istiyorum ama şimdilik size söyleyemem. Çünkü -kendimden biliyorum, yani çok yapmadığım bir şey ama bazen istemeden de olabiliyor- bazı arkadaşların kötü dualarını almaktan korkuyorum. İnanın bana sizi de sevindirebilir bu haber belkide. Siz yeter ki şu Korecemi bir seviye yükseltmem için bana dua edin. Eğer isterseniz sonra size de öğretirim hem :D İnanın çok eğlenceli olur. 
Neyse şimdi Korece çalışmam gerek.
Hepinizi seviyorum ^^
난 당신의 모든 사랑 해요~!!!
Bloglovin

Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

2 yorum:

  1. Çingu-Ah HOŞGELDİN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  2. Hoşbulduk çingu ama ben yine kayıplara karışıcam (>_<) Sene içinde single çıkaran ama bir türlü comeback yapamayan idoller gibi oldum ya... (>_<) Neyse, böyle arada bir görünüp kayboluyorum ama dönüşüm muhteşem olacak kkkk~! (^_^)

    YanıtlaSil