Sayfamda Nasıl Yorum Yorum Yazarsın?

by 1/08/2013 02:35:00 ÖS 3 Yorum

Sayfamın takipçisi olan ve olmayan bir kaç arkadaş sayfama yorum yazmak istemiş ama yazamamışlar. Bir tanesi de "Bu yeni temanda yazamıyorum, lütfen göster..." diyince bende eğitici bir yazı yazmak istedim >.<

Şimdi, aslında yorum yazmakta zorlanacak bir şey yok bu temada. Adımlar gayet kolay.

1. Adım:

Sayfama girdiğinizde okumak istediğiniz ve yorum atmak istediğiniz yazıma tıklıyorsunuz ve o yazım başka bir sayfada açılıyor.

2. Adım:

Açılan sayfanın sonundaki yorum kısmına geliyorsunuz ve Yorum Gönder kısmına değerli yorumlarınızı yazıyosunuz :D Anonim olarak da yazabiliyorunuz. Bunun için altta buluna Yorum Biçimi kısmından ayar yapmanız lazım ;)

Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

3 yorum:

  1. Yorum yazılıyor ancak doğruluma metni görünmüyordu. Bende deneyip yorum yazamayanlardanım. :)) Bu tema da sorun yok. :) Hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  2. Ohh şükürler olsun :D Sanırım ilk defa bloguma yazıyorsun. Seni çingum Çaylak Agasshi'nin sayfasındaki yorumlarda görmüştüm. Sayfama bakmana sevindim :D Hoşgeldin~! Bu arada çingumun çingusu benimde çingumdur ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ilk defa yazıyorum. :D Hoşbulduum,aynen çingum. ^^

      Sil