Mim:Devam Etmesini İstediğiniz Filmler,Animeler ve Diziler

by 1/09/2013 07:05:00 ÖS 2 Yorum

Yıllar yıllar yıllar önce (!) Asya Tutkunu beni şu miminde mimlemişti :D Bende hazır boşum, yazıyım gitsin dedim :D
Öncelikle Irmak, tekrardan beni mimlediğin için KOMAVO~! ^^ Umarım gelecekte daha yakın oluruz :D 
Sıra soruları cevaplamada:

Devam etmesini istediğiniz dizi, film veya animeler var mı?

Olama mı yavvv >.< Tabiki de var. Bende her fan girl gibi devam etseydi de biraz daha şu esas oğlanı görseydim dediğim dizileri, filmleri, animeleri izledim :D 
Ama tıpkı Irmak gibi bende filmlerle başlıyorum:

Haru:

Allah aşkına, 30 dakikalık film mi olur ya? Hemde bu kadroyla! o.O Tamam anladım Kore'de geçen bir gün ama olaylar neden bu kadar kısa >.< Ben o kadar burada Bigbang'e vurulmuş, bir VIP olmuş, Kim Bum'un ne kadar güzel güldüğünü anlamış, TVXQ ile tanışmış, Lee Da Hae'nin ne kadar tatlı birisi olduğunu anlamışım. Ve siz tüm olayları yarım bırakarak filmi bitirmişsiniz. Adalet mi bu? Where is the justice? Ben hala meraktan çatlıyorum burada, Lee Da Hae ile Yunho'ya ne olacak, Kim Bum'la bir daha karşılaşaklar mı? Ne olurdu şunu 2-3 saatlik bir film yapaydınız, hı?!










The Haunters:

Aslında güzel bir filmdi. Hele Türk oyuncunun olması daha da bir güzel yapıyordu ama finalde benim biraz kafam karıştı. Adam cidden felç mi olmuştu? E madem felçti nasıl bir anda iyileşti? Kızla aralarında tam olarak ne var? Bunların cevabının daha net olmasını isterdim açıkçası... Ama filmde en hoşuma giden şey farklı ırktan olup bir birlerini çok seven o üç arkadaş oldu. Ben açıkçası ırkçılıktan nefret ederim. O yüzden de Avrupa'daki insanların düşünce yapısı bana pek uymaz. Belkide bu yüzden Amerika sevdamı fırlatıp attım ve Kore dedim :D


İşte Kore'deki Türk oyuncu Enes Kaya :)










Açıkçası o kadar çok Amerikan yapımı film izledim ki hiç birini adam akıllı hatırlamıyorum >.< Ama bir Harry Potter manyağı olarak Harry Potter'ın devam etmesini isterdim. Ne yani, Harry'nin torunlarını görsek fena mı olurdu :D

Filmler bittiğine göre sıra dizilerde.

Boys Over Flowers:

Devam etsin dememin nedeni çok sevdiğimden değil. Ben sadece düğünlerini falan da görmek istiyordum :D Sanırım Japon yapımının sonunda düğünlerinde varmış. Ben daha bitiremediğim için bilmiyorum tabi >.<







Secret Garden:

Her halde şuana kadar Kore dizileri arasında eşofmanından tutun OST'una, kadrosuna kadar her şeyine aşık olarak izlediğim tek dizidir. (Gerçi şu sıralar I Miss You rakibi gibi duruyor ama... :D) Eh haliyle de devam etsin isterdim yani. Yşlı Kim Joo Won'u görmek güzel olurdu :D Yaşlı ama çocuk ruhlu Joo Won...Ayrıca Bu dizi ilk defa finalini beğendiğim bir dizidir, bunuda not düşeyim istedim :D
























 













Playful Kiss:

Her TripleSS gibi benimde izlemeye doyamadığım, canım sıkıldığında açtığım, "Allah'ım, banada böyle bir kayınvalide ver" dediğim romantik komedi dizisi... Ben bu dizi o kadar çok sevdim ki gidip animesini bile izledim (ki tavsiye ederim, süper bir şey) Tayvan versiyonunu da izlemek istedim ama bundaki tat onda yoktu, bende bıraktım. Animesi 25 bölümdü. Dolu dolu geçmişti, hiç sıkılmamıştım. Diziye eklemdikleri kısımlar çok fazla gelmişti bana. Keşke bu da olsaydı, güzel olurdu dediğiniz sahneler oluyodu. Ve en önemlisi sonlarında çocukları oluyodu, ki Kim Hyun Joong'un kucağında bir bebek görmek isterdim yani :D





















































Shut Up Flower Boy Band:

İşte gençlik dizilerinin en güzeli! Belkide dostluğun güzelliğini bu kadar iyi anlatan tek dizi! Bu kadar çiçek oğlanı bir arada gördüğüm tek yer >.< Bu diziyi baştan sona ağzımın sularını akıtarak izledim ve daha da devam etmesini isterdim. Çünkü bana göre biraz yarım kaldı. Yani ben Kim Ye Rim'le L'nin arasında neler olacağını daha net bir şekilde görmek isterdim açıkçası...

























































Amerikan yapımlarına gelecek olursak... Ben yine hiç birisini hatırlamıyorum >.< Ama aklıma gelenler Desperate Housewives, Heros,Buffy The Vampire Slayer (7 sezondu ama güzeldi işte daha da devam edeydi >.<), Chuck, Smallville. Güzel dizilerdi, devam edeydi eyyydi >.<
Ve son olarak anime


Death Note:

Death Note... Mangasını okudum, animesini ve filmini izledim. Kısacası tüm seriyi yalayıp yuttum. Düzenli olarak ve severek takip ettiğim tek anime. Zaten ben pek anime izleyemem çünkü Hayrunnisa sevmiyo. Ama biz bu animeyi resmen ailecek izledik ve ben devam etmesini çok isterdim. Tabi bir kaç küçük değişiklik yaptıktan sonra :D Örneğin L'de Light'ta ölmesin. Light Kiralığı bıraksın ve kendine temiz bir aile kızı bulsun, evlensin, çoluk çocuğa karışsın, Junior Yagamiler doluşsun animeye. Sonra bende gidiyim L ile evleneyim :P Misa'da ne hali varsa görsün >.<


















Şimdi sıra geldi mim paslamaya :D Tabiki de tekrar çingum Çaylak Agasshime paslıyorum! Çünkü onun bunu yazmadığını biliyorum :D Çingu, inşallah bunada sıra gelirde yazarsın :D 
Bu arada eğer yazmayan varsa söylesin paslayım. Eski bir mim olduğu için kim yazdı kim yazmadı bilmiyorum. Çekinmeye gerek yok, biz bizeyiz şurda :D Söyleyin mimleyim!

Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

2 yorum:

  1. Hey Mim'e bak o.O İlk defa böyle bir mim gördüm ve hemen alıyorum :D

    YanıtlaSil