BİR GARİBAN MİM FİNALİ: İDOL HAREMİ (Part 7)

by 1/07/2013 05:38:00 ÖS 5 Yorum
Bir zamanlar fakir ama gururlu bir mim finali vardı, hatırlar mısın sayın okuyucu? Ben açıkçası az önce hatırladım>.< Hatırlar hatırlamaz da yazmak için kolları sıvadım. İşte size harem miminin finali. Part 7: V.V.I.P İdollerim... Burada beni derinden etkilediğine karar kıldığım, bunlar olmazsa olmaz dediğim iki kişiyle tanışacaksınız. Gerçi bu V.V.I.P kısmı aslında yazdan beri bayağı genişledi ama olsun, ben yazınki aklımla yazmaya devam edicem. Çünkü düzenlemeye kalkışırsam sil baştan yeniden haremi düzenlemeliyim >.<
İşte size V.V.I.P'lerim

2. Lee Joon (MBLAQ):


Joon~! *.* Kalbimi derinden yaralayan hain Joon... AMa hala kıyıpta haremden atamadığım Joooooooooooon~! Ne diye gittin ki WGM'ye? Hem gittinde ne oldu? Eşin seni aldattı :P Oooooh hh canıma deysin. Ben sana dedim o kadar haremi terk edemezsin diye ama dinletemedim. Sonuç ne peki? Tilki gibi, döndün dolaştın yine kürkçü dükkanına geldin :D
Her neyse, bu tatsız konulardan bahsetmeyelim... Sevgili Joon, sence ben seni ne zaman hareme almışımdır? Cevap ortada! Tabi ki de şu klipten sonra. (Tabi bu klip A+ olmamı sağlayan klip oldu sonralarında) Peki ben seni ilk defa bu klipte mi gördüm? Hayır! Ben seni ilk defa Yeppudaa'nın sayfasında dolaşırkene bir arkadaşın profilinde imza olarak gördüm. Eh, tabi vuruldum ama seni bulamadım. Sonra buldum, ama adının Mir olduğunu zannettim >.< Yani anlayacağın işlerin karıştığı bir anda bu klip sayesinde yerini tespit ettim ^^

Şu şirin şey Joon ve o yanındaki de görümcem ^^ 
 Sevgili okur. Joon hakkında neler biliyorsun bilmiyorum ama ben sana bazı şeyler anlatmak istiyorum onun hakkında... (Bu arada gerçek adı Lee Joon değil Lee Changsun'dur.)
Bir kere şunu belirtmeliyim ki Joon'un hiç de kolay bir hayatı olmamış. Ailesinin durumu iyi olmadığı için bir çok sıkıntıya katlanmış. Bilenler bilir, Joon sanat okulundan mezun. Bale alanında bir dansçı ve işini çok ciddiye alır. Sanat okulundayken dans kıyafeti kullanmaları gerekiyormuş okulda ve herkesin üçer beşer dans kıyafeti varmış ama Joon'un sadece bir tane. O da pek yeni sayılmazmış. Bu yüzden Joon'la çok alay ederlermiş. Joon'da kimsenin onu görmeyeceği yerlerde çalışır ya da gece kimse ortalıkta yokken çalışırmış. Sonuç  nedir peki? Joon resmen millete "Bu da size  kapk olsun" der gibi okul birincisi olmuş.
Ayrıca Joon maddi durumları iyi olmadığı için saç modelliği de yapıyormuş (Şu uzun saçlı halleri kataloglardan :D)
Şu an Kyung Hee Cyber Üniversitesi Bilgi ve İletişim Teknolojisi Fakültesi'nde okuyor.
Çıkışını 2009'da Ninja Assassian filmi ile yaptı (Rain'in oynadığı şu film)
Banyo yapmayı pek sevmez, yaparsa da 2-3 dakikada işini bitirir (Aynı ben >.<) Saseme Player programında G.O nasıl üç dakikada yapıyosun diye sorunca nasıl yıkandığını göstermişti. Acayip gülmüştüm >.< Ve eğer onu saçı toplı bir şekilde yada kuru olduğu halde saçında havluyla dolaşıyorken görürseniz anlayın ki yıkanmamış >.<
Kızalarla arası bayağı iyidir >:( HyunA'nın klibinde oynadı, Eunjung'la ve Hyomin'le skandalları oldu, şimdi de WGM'de... TT_TT
Küçükken "Evde Tek Başına" filminden çok etkilenmiş ve eve tuzaklar kurmuş >.< Koridora raptiye dökmüş, ablasına onlara basınca zavallı görümceciğim hastanelik olmuş >.<
Okulda 46 kişi arasında 23.'ydü >.<
Özel ders almasına rağmen hala çarpım tablosunu tam olarak bilmiyo >.<
Aşırı derecde duygusal biri. Idol Army'de kamera şakasından sonra ağlamıştı :(
Yonghwa, Jonghyun(SHINee) ve Kwanghee'le yakın arkadaş. Hatta Kwanghee ona sürekli ondan bahsetmesi için tembih etmiş (Ayrıntılı bilgi için Saseme Player'ı izleyin :D)
Film çekimlerindeyken burnu kırıldı ve estetik yaptırması gerekti.
Filmde öpüşme sahnesini bir türlü beceremediği için 70 kez çekmek zorunda kaldı >:C
Takma adı Kaslı Aptal >.<
Rain'den aşırı tırsıyo.
Süreklü aegyo yapıyo.(Çok tatlı yapıyo ama yaaa *.*)
Heyecanlandığında kekeler ve sinirlendiğinde ya da gerildiğin "Cidden delircem" der.
Çok tutumlu. Para harcamayı sevmiyo (Bende *.*)
Ablası var.

Bu görmüş olduğunuz bu gif daha çok yeni olan bir olaya ait. Joon, sanal eşi ve sanal eşinin dizideki rol arkadaşı geçenlerde bir ödül törenini sundu. Törende Joon "Ben mi yakışıklıyım o mu?" gibisinden bir soru yöneltti ve kız Joon'u seçti. (Burada da Joon utanıyo cevaptan dolayı.) Sonuç ne peki? Kız meğersem bu çocukla gerçek hayatta sevgiliymiş. Bu sebepten ötürü kız WGM'den diskalifiye edildi :D 



1. Park Jung Min (SS501 <3):



Ve işte başımın tacı :D Aşkuşum nerelerdeydin sen ya? Sebi Kore'de bulabilene aşk olsun yani... Neyseki sonunda yurda döndün ve işinin başına geçtin. Önce albümünü çıkardın, şimdi radyo programını sunuyon :D (Nihayet...) Sen ortalıkta yokken kendimi Not Alone ile oyalamaya çalıştım ama yetmedi anacım! Daha fazlasını istiyor bu bünye sonuç olarak.
Ben sen tam bir buçuk senedir takip ediyorum internet üzerinden. Attığın adımı, aldığın nefesi yazan olursa hemen okuyorum o yazıyı. İçimdeki nasıl bir sevgiyse, bende ki nasıl bir TripleSS'likse  bırakamadım seni. Yani tahtına sağlam oturmuşsun :D
Şuan telefonumda 2000'e yakın resmin var. Bulduğum yerde posterlerinizi alıyorum (hatta ilk aldığım poster size ait, hem de daha Korecan olmadan almıştım ve senin gülüşüne bayılmıştım :D). Gördüğüm herkese sizi anlatıyorum. Hatta bir arkadaşımla başımızdan bir olay geçti seninle ilgili. Ben Korecede seni seviyorumu söyleyecekken arkadaşım "Sanırım Korece seni seviyorum Park Jung Min demek. Sürekli öyle söylüyorsun çünkü" demişti >.<
Şimdi sizi 200 küsür resimle baş başa bırakıyorum :D


Jung Min'in lakabı Mal, yani attır.Sebebi grubun en uzun üyesi olaması (Üyeler: “Jung Min, aramızda en uzun bacaklara ve yüze sahip, tıpkı bir at gibi.”)ÜyelerJung Min'den bahsederken sürekli bunu kullanır ama o kendine Sexy Karizma der :D
Young Saeng bir erkek kardeşi olsun ister, tanımlarken şöyle demişti. “Jung Min gibi olmasın yeter. "
Jung Min'in eğlenceli bir kişiliği vardır. Onu önceden bir çok eğlence programında görüyoduk ama şimdi piyasada  yok adam -_-
Jung Min modayı sever. Hatta mankenlik yapmışlığı bile vardır. Defilelerde de onu sıkça görmek mümkün...
Spor yapmayı seviyo ama hala ince bir vücudu var.
Uyku en sevdiği şeydir (Kim Hyun Joong kadar değil ama :D) Uykusunda rahatsız edilmekten nefret eder. Uyandırılmaya çalışıldığında uyandıranı bir güzel döver >.< Etraftaki sesten ve ışıktan rahatsız olup uyanmamak için kulaklık ve uyku bandıyla uyur.
YoungSaeng: "Herzaman yola şirket arabasıyla çıkıyoruz . JungMin ön yolcu koltuğunda oturmaktan hoşlanıyor ve ne zaman şirket arabasını görse hemen arabayla yarışırcasına öne doğru koşmaya
başlıyor.Bilmiyorum ne yapmaya çalışıyor~ (JungMin açıklıyor: Yarışıyorum çünkü on taraftayken arabayla aynı hızda olduğumu hissediyorum!)"
Jung Min narsisttir. Yani resmen kendine aşıktır. Hatta bir keresinde şöyle dedi: "Beni benden daha fazla seven biri olduğunu düşünmüyorum. O yüzden evlenemeyeceğim."
HyungJoon: Bir keresinde Jung Min’i uyandırmak için odasına gittim ama ortada yoktu. Çünkü örtünün altına girmiş yemek yiyordu! (Jung Min açıklıyor:"Çünkü örtünün altında yemek yemek çok rahat". Sonrasında herkese bunu denemeleri için söz verdirdi.)
Hyun:Eğer arkadaşımın sevgilisinden hoşlanırsam onun için çaba harcarım.Ama bu kız Jung Min'in sevgilisi olmamalı.Çünkü o çok korkutucu
Fanlarını çok seviyo (kendini daha çok >.<)

Jung internette gelişigüzel alışveriş yapıyor. (Elimde olsa bende yapcam >.<)
Hayat felsefesi: Her zaman müteşşekkir ol.
Human Theater adlı 8 bölümlük bir dizide oynadı. Kesinlikle izlemelisiniz,  yarılmak garanti >.<
Jung Min’i tanıyana dek merkezciliğin ne demek olduğunu anlayamazsınız...
Evdeki bütün havuçlar ona himmetlidir. Havuç yemek istiyorsanız başka bir yere gidin.
İşte o gülüş *.*

Ailesinde en küçüktür. Aynı zamanda amcadır. (Bende yenge oluyorum yani >.<)
Çorapları konusunda hastalık derecesinde takıntılıdır
Pantolonu yırtıldı ve unutulmaz bir üne sahip oldu. (Aynı şey Joon'unda başına geldi >.<)
Sadece ölmek istiyorsanız onu uyandırmaya çalışın. Muhtemel sonuçlar; kel bir kafa (ciddi anlamda…). Eğer grup üyelerinin uyku alışkanlıklarını, uykulu hallerini görmek istiyosanız Thank You For Waking Me Up'ı izleyin.

Her Triple S sırf CEO’su ile tanışabilmek için bir kereliğine de olsa Royal Avenue’ya adım atmayı düşler. Çünkü CEO Jung Min :D Bu arada bu Royal Avenue bir internet mağazası.

Kyu’yu kalması için ikna etti. Ve final seçmelerinde onun iyi görünmesi için elinden geleni yaptı.(Kendi kıyafetlerini verdi, saçlarını yaptı. ^^) Kendine aşık olabilir ama dostlarını çok çok çok sever ve grup üyeleri bunu kabul etmişlerdir. Hatta onun gibi narsist birinin böyle davranmasının çok tuhaf olduğunu söylüyolar :D

 Grubun en dayanıklı üyesi. Lider: “ Jung Min’in ağladığını görene dek panik yapmanıza gerek yok.”
Yabancı dil öğrenmeyi seviyor. (Türkçe öğrenmediği sürece ne işe yarar >.<)

İlk Japonya seyahatlerinde apandis rahatsızlığı geçirdi. Dili bilmemesine rağmen tek başına hastaneye gitti. 
Liderle 2 ay boyunca konuşmadı. Bu yüzden Hyun Joong H1N1 vakasından sonra tüm üyeler hastaneye kontrole gittiler ama Jung Min zaten o süreçte onunla konuşmadığından buna gerek olmadığını düşünerek gitmedi >.<

Çok çabuk sinirlenir; kolay kolay affetmez, kendisi söylemiştir.

Tekrar dünyaya gelse yine kendisi olarak gelmek ister. (Kendine ne kadar aşık olduğunu siz düşünün artık >.<)
Toplu yollanan ve hazır mesajlardan nefret eder.KARA üyelerinin hepsi bu yüzden ondan azar yemiştir. Jung Min Seungyeon’a(KARA): “ Bir daha toplu mesaj yollarsan parmaklarını kopartırım.” yazmış. (KARA)Gyuri: “Bir keresinde Jung Min Oppa’ya tebrik mesajı yolladım gayet normal yanıt verdi. Bir saat sonra mesaj yazdı, “Ölmek mi istiyorsun?”” Park Jung Min de şöyle yanıt verdi: “Young Saeng abiye de mesaj yollamış, şüphelendim ve kontrol ettim, hiçbir fark yoktu. Fark eder etmez bu mesajı yolladım.” >.< (Afferin Jung Min >.<)
Kocaman bir kalbi vardır, sözlerinde hep “kendim, ben, benim” gibi ifadeler olsa da başkalarını çok düşünür. (Zaten bu kadar sevimli olup da sırf ben diyeni görmedim daha, haksız mıyım  :D)

DSP Entertainment ile kontratları sona erdikten sonra CNR Media ile anlaşmıştır. Şimdi ise CNR'a dava açtı çünkü CNR ona ödeme yapmamış ve albüm vs. çıkarmamıştır. 
Uyumadan önce havuc yiyor yada havuc suyu iciyor. Havuc verilince hemen kalkiyor ve sakinlesiyor. (Anlaşılan ikimizde havuca aşığız ^^) Uyandiktan hemen sonra kolayca hiperaktif haline dönebiliyor. 

2007 de Japonyada promosyona yeni başladıklarında gazeteci sordu:Park Jung Min´in Japoncası kaçıncı seviyede?
Hyun Joong:Anaokul seviyesinde.
Gazeteci:
 Bu fena degil.
Kyu Jong:
 Bir süre önce eglence programına katıldı.
Hyun Joong:
 Yani bir süre önce Jung Min anaokuluna başladı >.<
2008 de yapilan bir röportajda sunucu SS501´in A Song Calling For You klibindeki rollerini sorar. Sira Jung Min´in beyaz odadaki melek rolüne gelince Hyun: Cennete degil akil hastanesine benziyordu.
2008Gazeteci: Senin için 4 Chance´in anlamı ne? (4 chance SS501´in bir şarkısı)
Hyun:
 
Hayatımdaki en önemli 4 buluşma. 1. Young Saeng ile karşilaşmam, 2. Kyu Jong, 3. Hyung Joon, 4. jajangmyun yemeği (Yanlış anlamayın, liderle Jung Min düşman değil. Sadece fazla  dalaşıyolar >.<)
Jung Min´in su icerken sirittigini görünce Hyun: Sizde bu cocugun biraz garip oldugunu düsünmüyor musunuz? (Ben bazen ciddi ciddi düşünüyom >.<)

Thanks For Waking Us Up programinda Jung Min´in kulakliklarini görünce: Bu cocuk uyumak icin silgi gibi birsey takiyor.
En çok saygı duyduğu insan: Kendisi!En çok gurur duyduğu şey: Kendisi!En sevdiği sanatçı: Kendisi!Favori performans sanatçısı: Kendisi
(Narsizmin vücut bulmuş hali bu çocuk  )

MC: Favori kahvaltı menün
PJM: Normalde kahvaltı etmem ama aşık olduğum insanın hazırlayacağı her şeyi yiyebilirim(Kendini beğenmiş olabilir ama nasıl kız tavlayacağını iyi biliyor velet!!  )
Dürüstçe kendini tanımla: En iyisi, mükemmel (Biraz daha para kazanırsa hükümetten izin alıp Seul'a altından heykelini diktirecek demedi demeyin )
Vücudunda en beğendiği bölge: Dişleri ve vücut kıvrımları.
Grubun farklı şirketlerde çalıştığı şu sıralarda ilk solo albümü Not Alone ile çıkış yapmıştır.
Gelecekteki hayali: Aktör, Program sunucusu, fotoğrafçı, ajans sahibi, iş adamı, şarkıcı ve moda tasarımcısı olmak (Ve Jung Min bütün Kore eğlence piyasasını ele geçirir... Başkalarına da yapacak ufak tefek işler bıraksaydın ya kuzum )
Sence ideal kadın tipi?: Sürekli yanımda olacak ve bana her şey mükemmelmiş gibi hissettirecek birisi  (Beeeeeeeeennn... *.*)
MC: Issız adaya götüreceğin üç şey
JM: Issız ada? Çok sinir bozucu, çok uzak… Ahhh almam gereken çok şey var!!(Alacağın ilk şey ben olamlıyım Jung Min *.* )
Kesinlikle geride bırakamayacağın şey: El kremi!! Ve çoraplar…  (Ve ben >.<)

Nasistlik kokuları alıyorum >.<
En sevdiği renklerden biri yeşildir. (Benimdeeee... *.*)

Dişi Jung Min >.< Taş gibi maşallah  >.< Diğerleri de bu konserde kız kılığındaydı... Eğer pcde bulabilirsem paylaşcam size o videoyu :D  

Thank You For Waking Me Up'tan... Çok komikti bu sahne >.< Uyansın diye izbandut gibi adamlar bunu salona taşıdı. Buda sinirlenip yattığı yerden onları dövmeye çalıştı ve dövdü de >.< O program Jung Min'in o hallerini izlemek için bire bir...
İşte bu kadar ^^ Sonunda bitti >.< Şimdi bir kaç yazacağım haremle alakası olamayan. İlk olarak bu mimi bana yollayan Galaxy Unnieme bol bol komavo ^^ Yaptığı her yorum benim için çok değerliydi... Ayrıca sevgili Feyza'cığıma ve kardeşi Hilal'ciğe de bol bol komavo. Sabırla yazmamı beklediğiniz için ve yazılarımı tek tek okuduğunuz için :D Şimdi de sıra mimi paslamaya geldi... İsteyen varsa, daha önce harem kurmamış olan varsa kendini mimlendi saysın. Ama ben burda özellikle yazmasını istediğim Çaylak Agasshi'ye sesleniyorum: Haremini kur çingu, gelip gezmek istiyorum ^^

HAREMİN DİĞER PARTLARI:
Part -1-
Part -2-
Part -3-
Part -4-
Part -5-
Part -6-

Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

5 yorum:

  1. Ooyyy annem jung min *.* foto yağmuruna tutulduk resmen *.* çok iyiydi çok *.* leejoon sapsal insan *.* jungmin için sabaha kadar yorum yapabilirim ^.^ give me your heart *.* narsist ligin en büyük kanıtı bu bence ^.^ havuc bende istiyoooommm ^^ çok istedim cidden :D

    Oy çok eğlendik senin haremde bıcırıgım :)) ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  2. Saol Unnie ^^ Bende sabaha kadar yorum yapabilirdim ama vaktim bu kadardı :( Ayrıca Lee Joon'un şapşallığı konusunda sana katılıyorum ^^

    YanıtlaSil
  3. İki saygı değer çingum bana buradan yorum yollayamamış, faceden ulaşmış. O yüzden bende buraya yazdıklarını geçiricem.
    Küçük Filozof:
    "Yazacağımı buraya yazıyorum "Bu mimi alabilir miyim? Lütfen lütfen lütfeeen! PJM'yi bir insan ancak bu kadar güzel anlatabilirdi, katılmadığım tek bir nokta hariç. Jung Min'de benim gibi tam bir Koç burcu. Hatta çoğu zaman onun küçük kız klon versiyonu gibi hissediyorum kendimi... Bu yüzden de şunu rahatlıkla söyleyebilirim: Jung Min narsist değil. Narsistliğin temelinde aşağılık psikolojisi yatar. Jung Min sadece kendini çok seviyor gerçekten çok~ ve en iyisi olduğunu / olacağını bildiği için kendine sonsuz bir özgüveni var. Ben minnie'mi en çok bu haliyle seviyorum kkk. Ben minnie'nin sevdiği her şeyi seviyorum. Buna Gyuri'de dahil ama bu sanırım benim SS501'nı bir sevgili ya da türevi değilde ailem olarak görmemden kaynaklı. "

    Ben:
    Tabiki de bu mimi alabilirsin. Bende Jung Min'in narsist olduğunu düşünmüyorum çünkü narsist olan biri etrafındakilere bu kadar değer vermez. Ayrıca bende Jung Min'in değer verdiği şeyleri severim ama Gyuri'yi sevmememin nedeni sırf Jung Min değil Ve tipik bir TripleSS gibi SS benim de ailem O zaman biz de aileyiz xD

    YanıtlaSil
  4. Çaylak Agasshi:
    Çingu-ah Sana yorum yapamıyorum ama yazını okudum Demek TribleS çılgınlığı bir bende hat safhada değilmiş sen varmışsın....Mimin altından senin gibi başarıyla kalkabilir miyim bilmiyorum ama deneyeceğim GOMAVO! ÇİNGU-AH SARANGHEYO!!!!!!

    Ben:
    Yuppi görmüşsün ve yazacaksın . Sabırsızlıkla bekliyorum çingu, yaz çabuk. Na du SARANHEYO~!

    YanıtlaSil
  5. Burda 200 fotoğraf yok ama :(

    YanıtlaSil