KORECİNİN MÜZİK KUTUSU ARTIK YOK!

by 12/06/2012 02:28:00 ÖS 2 Yorum

Evet artık yok, çünkü sayfanın adını"Asya Severin Delirmeleri" şeklinde değiştirdim. Zaten uzun bir süredir aklımdaydı sayfanın şeklini şemalini ve adını değiştirme fikri. Bugüne nasipmiş işte ^^  Gerçi hasta yatağından kalkıp PC başına geçmek zor oldu ama :P Aaa, bir dakika, sizin haberiniz yok dimi? Ben bayağı bayağı hasta oldum! Hemde ilk defa bu kadar ağır... Doktor 10 tane iğne, 1 adet devasa boyda ve iğrenç tatlı şurup, 3 tablette bulantı hapı verdi. Sanırım yediğim bir şeyler dokunmuş. İki gün hiç bir şey yiyemedim, sürekli  (kusura bakmayın ama) kustum :S Su içiyorum, onu bile anında kusuyorum resmen... Dün doktora gittik. Doktor " Sen ne yedin böyle?!" diye soru. Bende "İki gün önce fast food tarzı bir şey yemiştim..." dedim. Doktor şok oldu tabi iki gündür aç olduğumu duyunca. Sonunda yediğin bir şey dokunmuş diyince hiç şaşırmadım yani. Sınavlar yüzünden o kadar sitresliydim ki doğru düzgün bir şeyler yemiyodum. Abuk subuk bir menüm vardı anlıyacağınız. 

Var ya, yine aştım kendimi ha! Sayfanın değiştiğini haber vereyim dedim, hastalığıma geçiş yaptım...

Neyse millet, hayatımda bazı şeyler güzel gitmeye, bazıları ise kötüye gitmeye devam ediyo ama ben pes etmiycem! Sizde pes etmeyin, kendinize inanın! Ben size inanıyorum sizde bana inanın, birbirimiz için dua edelim ^^ İnanın her şey çok güzel olacak ^^

AJA AJA FIGHTING~!

Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

2 yorum:

  1. Çingu-ah yeni adın hayırlı olsun... Ayrıca çok çooooooooooooooooooooooook geçmiş olsun !!!!!!! (Bak Üzüldüm şimdi!) Kendine cok iyi bak hasta olma beni üzme! Birde hayatında güzel gitmeye başlayan şeylerin,güzel gitmeyenlerden daha cok olmasını diliyorum ve senin için dua edyiyorum ve son olarakta Sana inanıyorum !!!! AJA AJA FİGHTHİNG!!!! KİSS-SI!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komavo çingu (^_^) Umarım tez zamanda iyileşirim çünkü bu iğneler dayanılacak gibi değil :S Bende senin için dua ediyorum ve bende sana inanıyorum çingu (^_^) FIGHTING ve NA DU KISS-SI (^_^)

      Sil