Ağlamıyorum, Gözüme Music Bank Kaçtı...

by 12/10/2012 05:41:00 ÖS 2 Yorum


Şuan şu sırada şusatırları yazarken mutluluk sarhoşu olduğumu bilmenizi isterim. Açıçası Ben TRT'nin Uçuyorum programını izlerken, Gyeongju'ya gitmişlerdi, orada konuşan adamların Türkçe seslendirmelerini değil, arkadan kısık sesle gelen gerçek konuşmalarını dinliyodum. Adam bu durumdan bahsetmişti ama ben küçük çaplı bir şeydir diye pek ses etmemiştim. Ben nerden bileyim Music Bank'i getireceklerini o.O


Tabi ben bu yazımı yine ortalarda görünüp sonra kaçma yazısı olarak yazıyorum ^^ Daha fazla konuşmak isterdim ama yarına sınavım var... Ben mutluyum, sizde mutlu olun inşallah ^^

Son olarak Taemin Türkiye'ye gelmiş! Cidden! Ama İstanbul'dan aktarmalı olarak Barcelona'ya gitmiş... Neyse, artık dönüşteki aktarmasına yetişcem :D

NOT: Millet, ben şimdiden para biriktirmeye başlıyorum, dua edin de babam Music Bank'e gitmeme izin versin. Allah'tan İstanbulda olcak ha ^^

Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

2 yorum:

  1. Omo Omo Taemin Buraya mı gelmiş!? (Hadi bakalım ilk adımı Taemin Atmış darısı SS501'imin ve K-pop 'un başina...Ben kesin gidemem herhalde çingum...Konser türklerin bile değil korelilerin hayatta gidemem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslına bakarsan çingu ilk adımı Beast'ten Doojoon attı. O da aktarmalı olarak Avrupada bir yerlere gitti iste... Bu yazı yazdıktan sonra gidip babamdan izin aldım, o da tamam dedi tabi bir şart koydu... Çingu, dua et de yerine getirebileyim şartını :( Yoksa içime dert olacak... Bu arada çingu sen nerde oturuyon?

      Sil