박정민(Park Jung Min) - Beautiful: Aşkuşum Döndü *.*

by 11/15/2012 04:00:00 ÖS 0 Yorum



Şuan acayip mutluyum yahu ^^ Neden? Çünkü "Sexy Carisma Park Jung Min"im döndü~! 그는 돌아 왔습니다~! 전 행복 해요~!

NOT: Koyu bir TripleSS'im, tarafsız yorum yapamayabilirim, şimdiden kusura bakmayın ^^ 

İlk olarak dün sıcağı sıcağına attığım tweetten başlayalım...


Evet birazcık karşılar çünkü ben daha fazlasını isteyen bir fanım :D
Ve yine evet, şarkıyı beğendim ama abartıyomuyum bilemedim.

Sahnelerden falan bahsetcek olursak:
-Baştaki havalı girişi beğendim ^^ Kıyafeti falan çok tatlı, çok yakışmış bence... *.*
-Klip güzel başlamıştı taki Jung Min o kızı görüp öyle bakana kadar >:C (Fangirllüğüm saolsun...) Neyseki kanal değişti ve ekrana tekrardan Jung Min geldi :D
-Siyah beyaz sahnedeki Jung Min'e öldüm bittim B-A-Y-I-L-D-I-M! O benim olsun mu ya~! *.* Ayrıca o sahnede  Jung Min'in bacaklarının ne kadar uzun olduğunu bir kez daha anladım >.<
-Takım elbiseli Jung Min *.* Bunu da sevdim, bunu da istiyom, anne bana bunu da al *.* Noluyyyy~!
-Disco kısmı... Jung Min o ne ya, o giydiğin ne öyle hı -_- Tamam çok tatlı bakıyon çok tatlı dans ediyon ama o gömlek nedir öyle ya...
-Yine beyazlar içinde Jung Min (Ümit Besen'in şarkıları gibi oldu be, ıyyy...)  Sevdim, sevdim ama dasçılarla beraber dans ettiği kısımdaki Jung Mini daha çok sevdim. Öndeki o sarı saçlar çok cici olmuş kanımca ^^
-O kırmızı takım sanki...çok... yakışmış *.* Onuda istiyom :D
-O gözü kırpıyon ya sen, ben burda resmen eriyom yaaaaa TT.TT Çok tatlısın >.<
-Son olarak o kızı yolasım var >:C

 Bu da albümdeki diğer şarkılar:





Klipten sonra birazda  resimler olsun demi yaaa ^^





























Sonuç olarak son yıllarda 80'ler ve 90'lar duyulan ilgi, alaka ve özlemden etkilenmiş bir tarzı var şarkının. Jung Min de elinden geleni yapmış, güzel bir işçilik çıkamaya çalışmış. Eh beni de mutlu etmiş, daha ne istiyemki ben >.< M Countdoendaki performansını çok merak ediyorum açıkçası.

Son olarak Jung Min'e iki çift lafım var:


NOT: Ben kendimi aştım ha! Bir yandan mantı yapıp bir yandan bu yazıyı yazdım, helal olsun yani >.<

Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 Yorum:

Yorum Gönder