Kim Sung Kyu(김성규) - 60Sec: Daha Klip Çıkmadı Ama Yazasım Geldi İşte ^^

by 11/15/2012 02:02:00 ÖS 2 Yorum

Sanatçının ismini verdik, cismini de verelim dimi ya :D


Bir Insprit olaraktan bunu paylaşmadan duramazdım herhalde^^ Daha ortada fol yok, yumurta yok, klip yok ama Myung Soo'mu görünce dayanamadım işte *.* O nasıl bir tatlılıktır, o nasıl bir karizmatikliktir Yarabbi *.* Erdim bittim gittim yani... İçimden tabi neden Sunggyu oynamıyo klipte diye geçirdim elbet ama böylede hiç fena değil yani :D

Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

2 yorum:

  1. grubun en iyi yüzünü en bize yansıtıp arkadan da en iyi sesi vercekler daha ne olsun bir inspirit daha ne ister :D bu inspirit bir şey istemez valla söyleyeyim :D :D 19 u gelmez şimdi heyecandan ölürüz burda :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın unnie, enleri toplamışlar klipte, tabi kız için "en güzel" diyemiyciğim... (Fangirl damarım tuttu yine >.<) Evet unni ya 19'una kadar bu kalp nasıl dayanır bilmiyom yani...

      Sil