C-CLOWN(씨클라운)- Far Away...Young Love

by 11/15/2012 05:59:00 ÖS 0 Yorum


Ben bu şarkıya bayıldım ya *.* Hele o grup üyesine... Ben bu grubu daha önce dinlemiştim fakat pek sevmemiştim şarkılarını ama bu bambaşkaydı ya...



Galaxy unniemle klip hakkında konuştuk accıkın. Doğru okudunuz, klibi izlerken ağladım... Ama napıyım şarkı ve klip bir arada güzel olunca yan etki yapıyo. Zaten bugün pek bi ağlayasım vardı (nedendir bilinmez) bu klip sebebim oldu yani...

Açıkçası ben bu grubu pek bilmiyorum, adları sanları nedir pek bilmem ama klipte oynayan üyeyi gözzüm tuttu, o benimdir, haberiniz ola >.<

Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 Yorum:

Yorum Gönder