BU BLOGGER NE YAPAR NE EDER...

by 11/15/2012 01:56:00 ÖS 0 Yorum

...Canı sıkıldığında evde tek başınaysa ve okula gitmemişse yazısını yazar arkadaş :D Bugün hicri yılbaşı. Bu sebepten ötürü oruç tutayım dedim. Sahurdan sonra yattım, sonra okula gitmek için tekrar kalktığımda pek iyi hissetmiyodum bende "Annecimmm, okula gitmesem olmaz mı? Hem bugün sayısal ders olarak sadece matemtik var ve onda da hoca ödevlere bakacak. He, gitmesem olmaz mı?"  dedim sevgili anneciğime (yağ çekerekten tabi >.<) O da ne halin varsa gör dedi. Bende saat 9.30'a kadar yattım uyudum. Kalktığımda etrafı toparladım, direk PC başına geçtim çünkünüm bugün ve dün bir çok şahsiyet com back'ini yaptı ( Tabi beni en çok ilgilendiren kısım Park Jung Min kısmıydı ^^) Harem mimimi tam olarak bitirmediğim için bilmiyordunuz ama Benim bir de V.V.I.P kısmım var ve orda da en birinci kişi PJM'dir ( Bu arada çok koyu bir TripleSS olduğumu söylemden geçemiycem ^^) Sonunda Youtube'da izlemediğim tüm videoları izledim ve bir karar verdim: Bugün yeni çıkan şarkılara yorum yapacağım, iyisiyle, kötüsüyle...

NOT: Şu görmüş olduğunuz resim bana aittir. Bende bir huy var, meyvelere şekil vermeden yiyemiyorum >.< Okullar tatil olduğunda bu konu hakkında yazı yazıp diğer eserlerimide paylaşcam İnşallah ^^

Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 Yorum:

Yorum Gönder