AMANEYN, BİRİ ÖDÜL MÜ DEDİ O_o

by 10/15/2012 06:41:00 ÖS 2 Yorum
Dün gece çok önemli bir geceydi çünkü beklenilen Blogger Ödül Törenine katıldık tüm blogger camiası olarak. Uzun zamandır piyasada olmayışımdan, bu camiada daha yeni olmamdan dolayı bu sene ödül alamam diye düşünüyordum fakat...
Gecenin ortalarına doğru Ki Kwang ve sevgili Galaxy Unnim sahneye çıktılar. Tabi ben Galaxy Unniemin ne kadar güzel bir şahsiyet olduğunu ve Kiki'yle ne kadar yakıştıklarını bir kez daha anladım o sırada... Sonra hiç ummadığım bir anda Galaxy Unniem "Blog Award goes to... Sümeyye~!" diyerek beni kendime getirdi. Tabi ben sevinç göz yaşlarına boğulup salya sümük ağlarken tören orkestrası neşeli bir şeyler çalarak beni kutladı.

Sahneye çıktığımda ben hala sakinleşememiştim tabi. Galaxy Unniem hemen duruma müdahale etti ,bana sarıldı, sakinleştirmeye çalıştı. Sonra bir an gözlerim biriciğim Jung Min'imle buluştu. Beni takdir eden hali herkes tarafından fark edilmişti elbette. Hemen yanıma koştu ve o da beni sakinleştirmeye çalıştı. Alın kanıtı

Bende dayanamadım tabi, sakinleş artık Sümeyye dedim ve klasik ödül töreni konuşması yaptım: "Thank you my mother, my father, The God Father, my grandfather, my grandmother, How I Met Your Mother, my çingus, my unnies, my oppas...my pencil, my book,my note book" >_< Tabi sahneye fırlatılmaya başlanan domates ve kimçilerle ben kendime geldim >.< Sevgili harem sakinim, biricik GD'im hemen kalktı "Ortam neşelensin, oturmaya mı geldi bea!" deyip bir şarkı patlatı verdi...


İşin şakası bir yana bu ödül bana ilaç gibi geldi. gerçekten çok tuhaf ve zorlu günler yaşıyorum çünkü. Mesela bugün kardeşimin okulundan tanıdığım bir kızın ölüm haberini aldım ve kızla ilişkimiz hafif tartışmalı geçse dahi ben gerçekten çok üzüldüm. Sonuç olarak kardeşimle yaşıt küçük bir kız... Allah anasına babasına, onu seven herkese sabır versin. Ayrıca bu hafta sınav haftam ve sınavlarım gerçekten zorlu geçiyo. Lütfen bu konuda dualarınızı benden eksik etmeyin. Son olarak kimya dalında bir proje üzerinde çalışıyorum ve eğer güzel bir sonuç alabilirsem yurt dışındaki yarışmalara da katılıcam. Lütfen, please, çeeeeballll bana dua edin sevgili okurlarım... Eğer bir kere bile dua ederseniz çok mutlu olurum çünkü beni sevenlerin desteği benim her şeyim...




Tabi bunlardan sonra sıra Park Jung Min'in ve benim sahnedeki müthiş uyumumuzla birilerine ödül verme sıramız geldi. Bu ödüller kimlere gitti bilmiyorum yani bir kısmını gördüm bir kısmını göremedim. O sebeple bir kaç isim söyliycem ama isimlerini göremeyen arkadaşlarda üstlerine alınabilirler...

BLOG AWARD GOES TO...
-->Sevgili çingum Çatlak Agasshi
-->Sevgili kardeşim Hayrunnisa
-->Blogunu severek takip ettiğim Mavera

Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

2 yorum:

  1. Çingu-ah Bu ödülün benim olduğuna inanamıyorum!(Gercekten benim mi?Andeeee Bu bir ruya olmalı!) Eee Barı bende klasik knuşmamı yapayım... ıhııhıhı!!! ''Thank you my mother, my father, The God Father, my grandfather, my grandmother, How I Met Your Mother,Your sister Everybody THANK YOU!!!'' Çingu-ah özlettin be kendini....Hajimaaa!! Bir daha asla! Andweee! Çölte shiro!.. You are GAJİMA!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çingu, bu ödül senin ^^ Al tepe tepe kullan ^^ Bende sizi özledim çingu TT_TT Merak etme döncem İnşallah... O zamana kadar beni merakla ve severek bekleyin ^^

      Sil