NAPSAMKİ? TT_____________TT

by 9/15/2012 10:51:00 ÖS 7 Yorum
Napcam ben yaaaaaaaaaaaaaa TT_____TT   O kadar çok yazım var ki yazılacak elim ayağıma dolaştı resmen. Hangisini yazcam karar veremedim... Haremi yayınlayım diyorum, anacım o kadar uzun ki yaz yaz bitmiyor yahu!... Ottokkeeeeee~! TT__________TT

Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

7 yorum:

  1. Çingu-ah demek sende böylesin!!! Yazık bize!! Bir de benden ''OTTOKEEE''(Cevabını bilen varsa bir soylesin canım olmazki tırnak kalmadı bende...Çingu-ah sende kaldı mı?)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende böyleyim çingu TT___TT Harbi ya, yazık bize! Evet cevabını bilen varsa ya şimdi söylesin ya da sonsuza dek sussun >.< (Bende tırnak çok çingu, kullan istediğin kadar :D)

      Sil
  2. yavaş yavaş sakin sakin yazalım yazılarımızı ^.^olduğu kdar napalım :)
    hangisini yazmak seni mutlu edicekse yazarken eğleniceksen onu yaz tatlım *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unnie ama nasıl sakin olayım, yarın büyük ihtimalle rahat rahat yazı yazabileceğim son gün T_T Ama olsun, moral bozmak yok, ben bu haremi yayınlıycam arkadaş! Merak etme unniem, senin isteğini yerine getiricem (^_^)

      Sil
    2. Unni-ah wallahi yazıların hangisini yazacagıma karar verebilsem sakinleşecegim ama o da yok

      Sil
  3. Ç,nggu-ah ben bir yazımı bitirdim istersen sende bak...Bakarsan yorumunu bekliyorum...http://anesjoong-kim.blogspot.com/2012/09/exo-k-haa-birde-m-vard-sotonghaji.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudum çinguyah ama yorum atamadım şimdilik. Ama atcam inşallah :D

      Sil