(MİM) İDOL HAREMİ! ^^ (Part 6)

by 9/21/2012 07:42:00 ÖS 3 Yorum
Tatile git, bayramda gelen misafirleri ağırla derken bayağı bir zaman geçti aradan. Şimdi de okulların açılması gibi bir derdim var T_T Okullar açıldığı zaman yazı yazamayabilirim, yazsam bile ayda yılda bir olur bu :( Umarım babamı kandırabilirim ve bilgisayar yasağında birazcık gevşeklik yapmasını sağlayabilirim...
 Herneyse, ben geleyim asıl konuma :D Sanırım bu sondan ikinci partımız oluyo... Geçen sefer yanlış saymışım sanırım. Bu partımızın konusu ise şu ---> Part 6: Şirin mi şirin, sevimli mi sevimli idoller... Tabi bazılarını çoğu kez şirin bir halde çok erkeksi halde görüyoruz ama olsun! Ben onların adını duyduğumda  şirinliklerini düşünüyorum ilk olarak ^^


Peki o zaman harem sakinlerini sizlere sunayım. Ama haberiniz ola, bu partta 20 küsür şahıs bulunmakta...( Ben iyice coştum ya...)



ŞİRİN VE SEVİMLİ OLAN HAREM SAKİNLERİ:

23.Min Hyuk (BTOB):
"Benim burada ne işim var? Ben gayet erkeksiyim, kliplerde hep ağlar, cool cool takılırım..." diye söyleniyor olabilirsin sevgili Min Hyuk. Ama sen herkesin ve kendinin sandığından daha fazla uçuk, kaçık, sevimli, şeker vs. bir şahsiyetsin. Senin böyle bir insan olduğun aklımın ucundan geçmezdi doğrusu. Özellikle de şu klipten sonra:
video

ya da bu klipten sonra...
video
Ama sen gerçekte neymişsin öyle! Hiç beklemezdim doğrusu >.< Anlaşılan sende haremi birbirine katanlardansın >.<







22.Junsu (JYJ) 

O tip nedir yahu *.*  Boşu boşuna demiyorum çok tatlısın diye... Tamam  erkeksi olmaya çalışıyosun, oluyosunda, ama ben sana o halleri hala yakıştıramadım açıkçası... Hala senin o etrafta mutluluk virüsü gibi dolanışın var aklımda ^^




21. Yoochun (JYJ):

Çatı katımın yakışıklı prensi, Yoochun'um ^^ Yaaa şu sevimliliğe bir bakın hele *.* Her ne kadar herkesin gözünde erkeksi bir karakter çizmeye çalışsan da ben Lee Gak'ın o hallerini gördüm bir kere, o sevimli mi sevimli, şirin mi şirin hallerini...  O yüzden bana o erkeksi hallerini yutturmaya çalışma, yemezler :D




20. Kyu Jong (SS501):



Olmazsa olmazım olan SS501'ın biricik meleği Kyu'm ^^ Askerdeki bir diğer yarim TT___TT Askerlik nasıl gidiyo paşam, ha? Yemeğini iyi yiyosun dimi. Bak geceleri oralar soğuk falan olur, aman ha üşütmeyesin, geceleri uyurken sıkı örtün emi! Bak sonra hasta olursun, Tripless'lerim bana bakmadı dersin, sonra papaz oluruz... Aslına bakarsan bu fan konuşmasından çok bir annenin askere giden oğluna söylediği sözler gibi oldu ama napalım, bir kere ağızdan çıktı >.< Neyse benim sevimli erim, kendine iyi bak emi! Biz seni 2 yıl bekliycez, sen merak etme! FIGHTING~! ^^ (OKURA NOT: Herhangi bir SS501 üyesine olan ilginizi arttırmak ya da onu iyi tanımak istiyorsanız Thank You For Waking Me Up'ı izleyin...^^)





19. SE7EN:

Koca adan oldun, yakında askere gitcen (blogger ağlar...) ama hala şirinliğe ve haylazlığa devam. Sen uslanmaz mısın yahu? PSY'dan işittiğin azarlar hala seni adam etmedi mi? Etmesinde zaten! Ben seni böyle sevirem :D (blogger utanır...) Gerçi senin uzun senelerdir birlikte olduğun bir insanceğiz, bir unnie var ama olsun ben seni sevmeye devam edicem ve harem tarihinde bir ilki gerçekleştirerek senin onunla evlenmene izin vericem ^^ Hadi bakalım, şimdiden Allah bir yastıkta kocatsın >.<


video

video




18. Yesung (Super Junior):


Super Junior'ın sağı solu belli olmayan sevimli vokali Yesung'um ^^ Aslına bakarsan ben senin böyle çılgın, manyak, kafadan kontak birisi olduğunu bilmezdim ama saolsun Youtube seni tanımamda çok yardımcı oldu >.< Ne manyak bir şeymişsin sen ya! Kaçık Yesung! 미친 Yesung-ah >.<






17. Donghae (Super Junior):


Hayatımda görüp görebileceğim en tatlı, en sevimli, en matrak kirpi, Donghae *.* Ya, senin dikeninin battığı yerde gül biter yaaa *.* ( Değil mi sayın okur?) EunHae çiftini seven biri olarak Eunhyuk'la çok yakıştığınızı düşünüyorum ama unutma, sen yinede benimsin ( Kyuhyun'a döndüm resmen >.<) He bu arada, Pan Da mıdır, kutup ayısı mıdır, her ne haltsa, sen boş ver onu ya, unut gitsin! Seni de Won Il'i de o kızın yanında görmek istemiyorum. Sevmedim ben o kızı ya! Kendini beğenmiş şey... "Ayyy... Bir aşk üçgeni içersindeyim ve esas kız benim..." diye ortalıklar da dolaşıyo, sinirlerimi bozuyo benim .\/. Yolarım o kızı ha! Zaten oyunculuğunu da beğenmedim, bence o kıza yan roller daha çok yakışıyo (bknz: Playfull Kiss. Ben orda ona bayılmıştım mesela...)






16. Minhyun (NU'EST):

Seviyom ben seni ya ^^ Desen ki "Ben grubun maknaesiyim", inanırım valla... Şu gözlere bak şu gözlere... Ben seni yiiiiiiiiirim ^^ Nazar değdircem ben sana ya bu gidişle >.< Biraccık daha az sevimli olamaz mısın bu yüzden, hı? Korkuyom cidden, başına bir şey gelcek benim yüzümden ^^






15. Chen (EXO):

Amaneyn, burada kimler varmış, EXO'mun cici oğlanı Chen ^^ Bu ne şirinlik, bu ne güzelliktir yahu *.* Hem şirin, hem main vokal...






 14. Luhan (EXO):
Ahhh... *.* Hem EXO üyesisin, hem de Çinli bir ulzzangsın... Bir ulzzang... SEN BİR ULZZANGSIN~! Bu yüzden ben seni daha çok yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerim >.< Ayşşşşş >.< Seçtiğim resme bak ya, tam yenmelik resmini koymuşum senin *.*





13. Kwanghee (ZE:A):

Güler yüzlü, mutluluk virüsü Kwanghee'm ^^ Senin bedenin büyümüş, yaşın almış başını gidiyo (:P) ama hala çocuk akıllısın >.< Eğlenmesini bilen insanlardansın ama, bunu da kabul etmek lazım. Aslına bakarsan sen benim ideal tipime yakın bir tipsin. Çünkü yaşını aldırmadan cesur bir şekilde çocukça davranışlarda bulunabiliyorsun hiç çekinmeden... Tamam, belki herkes seni yakışıklı bulmuyo olabilir ama ben felsefemin avukatlığını yapmaya devam ediyorum: Dış değil, iç güzellik. Tamam, haremimi okuyuculara sunarken yakışıklı idollere acayip sulandım ama ben aslında mutluluk virüsü olan kişileri severim. Şaka yaparken aptal durumuna düşenleri mesela çok cici bulurumi. Deseler ki Kim Hyun Joong mu Kwanghee mi ben seni söylerim. Tamam Hyun Joong'u söylemedim diye içim gider ama dedim ya, ben yanında kahkahalara boğulacağım karakterdeki insanları severim. Çocuk ruhlu insanları ^^





12. Jo Twins:
Çok düşündüm "Hanginizi seçeyim ?" diye ama baktım olmuyo, boş ver Sümeyye zaten aynı kapıya çıkıyo, ikisnide seç dedim sonunda... Ama şiz çok dadluşunujjjj *.* Ben şizi yeeeeyim *.* Kore'de tanıdığım tek ikiz sizdiniz ama artık bir rakibiniz var şekerlerim. Daha yeniler, o yüzden fazla endişelenmeyin ^^ (Tasty Twinsten bahsediyorum...)







11. Chunji (Teen Top):

 Aman! Gapçegiya! Ya ben ve senin gibiler yüzünden şeker hastası olcam ya TT___TT Bıtım yahu bıktım... Şaka şaka lan, ne bıkçam >.< Ay akşam akşam benim kafam iyice güzel oldu ha >.< 




10. Sungyeol (Infinite):

 Ahhahahahahhaahahahah >.< Tipini gördüğüm anda yaptığın şakalar geliyo aklıma, basıyorum kahkahayı >.< Ya diğer üyelerin nedir senden çektikleri... Şimdi neler çektiklerine bir örnek vercek olursak: Muzun içine tuhaf bir şey enjekte ettin, sonra onu üyelere yedirdin. Tabi ilk başta herkes muzlara şüpheyle yaklaşıyordu. "İlk sen bir dene, ben sonra yiycem" diyordu. Tabi sen akıllı adamsın, muzların bazılarına o şeyden koymamıştın. tabi sonunda hangilerine koyduğunu unuttun ve ava giden avlanır misali ettiğini buluyosun >.< Zaten Ranking King'ten  bahsetmiyorum bile. Moda katili seçildiğin zaman kopmuştum sana >.<





9. Yosoeb (BEAST):


Yosoebbb *.* Ya ben seni kesin kez yerim diğerlerini yediysem *.* Uyyyyşşşşşşşşş, sevgi pıtırcığım, aşk böcüğüm, masum yüzlüm bla bla bla... Aslında ben senin içinde gizli bir çapkının yattığını düşünüyorum ama hadi susuyum bari... Ama eğer bir yakalanırsan bu konuda, yandın sen .\/.





8. Woo Hyun (Infinite):


Şimdi bazı okuyucularımız "Sümeyye, bu çocuk sevimliden çok cool, ne diye onu buraya koydun " diyebilir. Benim onlara cevabım ( Nae tedabın...) :RANKING KING'İ İZLEYİNNN~! Bu çocuk sandığınız gibi cool bir insan değil (Kı sarami "cool" anigodın~!) Gayet komik, gayet sevimli, gayet şapşik bir tiptir kendileri. Tamam, gayet erkeksi bir yanı var, kabul, ama sevimli izte ya! Ayrıca grubun laf sokma hedefidir kendileri. Neden mi? çünkü bu arkadaş hem yakışıklı, hem popüler, hem de ana vokal. Siz olsanız laf sokmaz mısnız kıskançlığınızdan? Ha ama yanlış anlamayın, onlarınkisi TAMAMEN tatlı bir kıskançlık ^^







7. Won Ho (Cross Gene):


 Seninle tanışmamız tamamıyla tevafuk canım benim ^^ Ben yine bir diziceyiz izlerken araya reklam girdi. Yanlış hatırlamıyosam bir pudra reklamıydı. Ekranda dadlu mu dadlu, adını bilmediğim, fakat bulmayı çok istediğim bir veletcik belirdi. Ben tabi ilk görüşte aşk moduna bağlamıştım... Resmen benim için arka planda aşk yüklü müzikler çalıyordu... "Onnnlyyy youuuuuuuuuuuuuuuuu... bla bla bla..." Sonra, belkide izlediklerim arasında en gıcık olduğum dizi olan Big'te seni öyle karşımda görünce bir kal geldi bana sorma gitsin. SOnra bir de senin grubun olduğunu öğrendim... Allahhhhhh~! Artık kimse beni tutamazdı, sen benim haremimdeydin :D








6. Thunder (MBLAQ):

İşte şirinliğin, işte masumiyetin yeni adı! Ya ne kadan dadlu ne kadan masum bir varlıksın bebişkuşum *.* Şuana kadar hiç sevgilin olmamış. Şaşırmadım. Bu kadan masum görünen birinden beklenir bu davranış çünkünüm :D  (Yalnız resmen katlettim Türkçeyi >.<)







5. Junho (2PM):

Benim diyişimle Rain'in kardeşi >.< Ya o filmde Joon yerine sen oynamalıymışsın Rain'in küçüklüğü olarak. Sen daha çok benziyon çünkü ^^ Ya onu bunu geçtim, sen harbiden çok tatlısın ya TT___TT Cidden bak, çinnnça! 2PM Show'da sana olan aşkım kat be kat arttı yani *.* Ordaki en tatlı kişi sendin bence *.*





4. Gi Kwang (BEAST):

Burda ben susuyorum. Çünkü sana söylenmesi gereken her şeyi Galaxy Unnie'm çoktan söylemiş. He eğer ekliyceği bir şeyler daha varsa yorum kısmına eklesin unnim ^^ Ben sadece resimlerini paylaşcam ^^





3. Min Hyuk (CN Blue):

FNC'nin cikis (blogger cix demek istiyo >.<) jojuğu (burada da çocuk demekte) Minhyuk'um, bebişim benim. Bu tatlılık nerden geliyo? Tamam anladık bu kadar güzel bateri çelmanın nedeni baban, çünkü o davul hocasıymış (>.<)  Tatlılığının nedeni de o mu? Ya da şunu sorayım, annen sana hamileyken ne  yedi *.* Yazıp bana getirirse kaynanacığım çok mutlu olurum >.< He bu arada haremde Min Hyuk'la çok fazla bateriler hakkında konuşuyonuz, sıkıldım artık ha ^^






2. Sandeul (B1A4):

B1A4'ceyzimin sıkılası yanakları olan aşkuşum sevgili Sandeul'um. Ve ayrıca yeni Hello Baby appası ^^ Gerçi bu şirinlik sende varken sen çocuklardan daha çocuk konumuna düşüyon ama olsun >.< 





Veeee 1 Numara: Lee Hong Ki:

Özürdilerim millet, malesef yorum yazamıycam çünkü  vaktim yok :( Artık fotolarla yetinceksiniz... Bu arada bu yazıyı yazmama ve mimi sizlere ulaştırmama yardımcı olan kankacım, biricik dostum ve doğum günü çocuğu (bugün onun doğum günü :D ) İrem'ime çoooook teşekkür borçluyum, yani borçluyuz. Onun doğum gününüde kutlayın millet ^^ Bir daha ne zaman görüşürüz bilmiyorum, o zamana kadar kendinize iyi bakın ve fotoların keyfini çıkarın ^^

Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

3 yorum:

  1. oley yaşasın allahım sonunda yarabbim :D :D
    Hemen yorumumu başlıyorum çok heyecanldım :D Ah yeni gözdelerim bi tu bi :D Veee minhyuk *.* Ezgi görmesin bunu ahah :D Benim için en sevimlisi o olmasada çok sevimli cidden wow da o kıyafeti şarkı söleyişi :D ama irresistible lips te o en cool luk o ne karizme diyor insan :D Ah bu arada yazını okurken btob - wow modundayım (yani kopuşlardayım :D ) Tatlı canım tatlı cube 'n yeni yoseobie si olma kapasitesi var :D evet hyunsik i de gördüğümüze göre bu bloggerda uçuş moda bağlar yirim ben seniiiiii :D :D sungjae başka birşey o maknae valla neden cube 'n maknaeler böle cıvıtık böle hareketli oluyorlar yani gelenekselleşti bu ya :D of ezgi bu partı görmesin allahım bıcırıklarım :D Kyu da mı var o.o :D :D şeker şeker donghae şeker :D exo nu'est favorilerim olmasada ikis de nomu yeppudaa :D :D yok artıkkk kwanghee nin to the beautiful youdaki benim nefret ettiğim çocuk olduğunu yeni öğreniyorum onu o.o o.o ben onu magic girl dance battlende kwang la ottoke ottoke derken çok sevmiştim :D sungyeol 'un moda kralı nı seçtikleri hafta ki hallerine bayılmıştı kıza sulanması sonra baktımda o kadar güzel değilsin demeleri ay çok iyiydi ya :D çok komik çocuk cidden :D bende diyorum b2st ne zaman gelecek yoseobie ne ara girecek bu listeye ahanda geldi :D kesinlikle ama kesinlikle aynı görüşteyiz aslında onun içinde ne cevherler var varya :D Zaten sevdiğinin yanında utangaç oluyor o burdan da ıu ya sadece fanlık yaptığını anlayabiliriz :D Ama ama aslında o çok erkeksi birisi bence :) güçlü bir karakteri var bence :D aaağğ woohyun söze gerek yok ranking king özlliklede 1.bölümü herşeyi anlatıyor sevilebilirlik sırası yeter onun :D cross gene şarkılarını sevemedim ama hepiciği birden çok iyiydi mv de valla :D aağğ thunder *.* *.*
    bencede 2pm de en tatlı kişi junho ama nasıl böle geri planda kalabildi şaşıyorum :D

    YanıtlaSil
  2. başlığı gördüğüm gibi ahanda kwang 'n girceği harem bu olucak sanırım dedim ve okumaya başladığım andan itibaren ha çıktı ha çıkçak modda bekledim kiki mi :D Anladığınız üzere sümeyye izin almıştı benden kiki mi koymak için ve ilk defa bir haremde yer aldı o :D Benimkini saymıyorum çünkü kikim o haremin sahibi :D :D aağğ kalbim küp küp :D onu birden gördüm kaldım aramız bozuktu bu aralar çünkü de :S madem unniem yorum yapsın demişin ki zaten hep en bolundan yapıyorum herbirine ama kwang'm özel olmalı dimi :D her fotosuna yapıcam yorum işte :D ^^ Kalpli fotoları her zaman favorim olmuştur çünkü fanlarını bunun la çok mutlu ediceğini bildiği için yapıyor o hareketi :) ^^ beren + siyah kemik gözlüğün + şapşik bakışların işte seni bu halinle çok seviyorum :) :) ^^ sarı saçlı halin <3 i like it dedim herseferinde her ne kadar favorim olmasada ama sen her halinle tatlısın :) :) ^^ Yine aynı konsept bere+gözlük+şapşallık :D ve o imza gününde olmak seni o halinle görmek çok ama çok isterdim *.* ^^ cebaaall dilini çıkartma cebbaalll *.* tekrar ve tekrardan dişlerine hayran kalıyorum dişlerini ençok beğendiğim erkeksin sen herhalde *.* ki bu benim için çok önemli *.* ^^ işte o göz kırpmaya çalışması yüzünün tüm hatlarının birbirine girmesi al bir ortak noktamız daha :D Bende kırpamam hemde hiç en azından kiki ' m azıcık ta olsa kırpıyor *.* ve işte benim shop 'm söze gerek yok ya saraghne yooo :D ^^ yırtık pantolon ve senin yine dalıp gitmiş bakışların bu hallerin beni çok etkiliyor gerçekten ^.^ ^^ şu reklamda utanıp baklavalarını açman *.* Hep utanıyorsun zaten ki sen hep o yoseoie le dujun yüzünden konserlerde soyunuyorsun ki zaten sen yoksa bu işlerde tarağı bezi yok kuzuşumun *.* ^^ işte asıl seni sevme sebebim sen gülünce kalbim sanki atmayı unutuyor vücudum nefes almayı bırakıyor ve tek odak noktam sen oluyorsun ve o gözlerinin parlaması o içten gülüşün bana hayat enerjisi veriyor *.* ^^zaten o reklamda sürekli kalbini tutmadın mı sen ah o hallerini canlı canlı görebilcekmiyim acaba ? ^^veeee kapanış fotosu acaba bilerek mi seçtin bilmiyorum ama sümeyye cim en çok sevdiğim dance battle larından bir görüntü koymuşsun :) anladığın üzere şuan başka dünyadayım :D
    minhyuk cidden çok tatlı :) İreeemmm seigi çukka hamnida *.* kamzammida *.*
    Sümeyye naptın sen naptın sen bu haremde kalpten gitmediysem hiçbirnden gitmedim nedenini de sen çok iyi biliyorsun :D :D ellerine sağlık tatlım favori partım budur :D :D

    YanıtlaSil
  3. Unnie, bu uuuuup uzun yorumun için komavo ^^ Ama kusura bakma ben upuzun bir cevap yazamıycam çünkü zamanım yok TT_TT Ama şunu bil, yani herkes bilsin. Daha mim bitmedi, iki kişili "V.V.I.P" partım var daha ama onu ne zaman yayınlarım bilmiyorum...

    YanıtlaSil