İŞTE DÖNDÜLER *.*

by 9/10/2012 10:34:00 ÖS 3 Yorum

Ya çok mutluyum... Benim canımcımlarım, bir değil iki değil üç hiç değil tam beş hazine adam möthüş bir şarkıyla dönüş yaptılar çünkünüm ^^ Şimdi, elbettekisi klibi paylaşıciyim ama öncelikle kliple ilgili bulabildiğim resimleri paylaşmalıyım. İşte size beş hazine kutusu ^^

Gitar çalışını sevdiğim Seung Hyun'um...


...şirinliğine bittiğim Jae Jin'im...


...çılgınlığına öldüğüm Hong Ki'm...


...masum duruşuna bayıldığım Min Hwan'ım...


...ve tipini yidiğim liderim Jung Hun'um ^^.




Buna bayıldım. O tip nedir öle Hong Ki, Allah iyiliğini versin, koptum resmen şuracıkta >.<
Sırada da beklenen ve yazının asıl olayı var: Klip! Ondan sonrada sizlere görüşlerimi sunduktan sonra bültenimi noktalıyacağım efenim -_-
video

Kliple İlgili Görüşlerim:

Hımm... Sırayla gitsek iyi olcak...
1. Seung Hyun: O gitarı ne biçim çalıyon sen ya *.* Çığlıklar içinde başladım şarkıya resmen. Bende istiyom bende çalcam gitar ya TT_TT Bana ne bana ne... Hatta sen öğretcen bana Seung Hyun, taammı? Klib genel anlamda senin ne kadar iyi bir müzisyen olduğunu vurgulamış. Chic müzisyen Seung Hyun... Klipteki çağrışım işte buydu *.* (Zaten hemen hemen hepsinde chic bir duruş vardı...)

2. Jae Jin: Yine romantik oğlan duruşları, yine aşık Jae Jin tavırları... Ama bu sefer sende bir farklılık var be anam. Sen sanki...sanki... birazcık şey bir duruş sergilemişsin...Erkeksi! Olgun! Evet evet, aynen öyle! Saçların zaten çoooooooooooook yakışmış sana *.* Şarkının rap kısmında yine döktürmüşsün. Ve gitarına bayıldım! Sana ayrı, ona ayrı... Yalnız o deri, leopar desenli, siyah pantolon suratımda tebessüme neden olmadı değil -.- 

3. Hong Gi: Yine mi şirin Hong Gi tavırları... Yine mi o bakışlar... Yine mi o mimikler... Benden ne istiyon Hong Gi ya, hı? Öleyim mi ya senin yüzünden *.* Hele o başlangıçta kızla konuşurken kaşlarını oynattın ya, devam eden çığlıklarım daha da kuvvetlendi. Şarkıyı o kadar yoş söylemişsin ki "Lonely lonely..." dediğinde telafuz hatanı, daha doğrusu "Lolli lolli..." değişini aldırış etmedim >.< :P Ama sesin hala kulaklarımdan gitmiyo ya :'( Saçına ve tacına da bayıldım ya, çok şirin olmuşsun *.* He bu arada senin yüzünden klibi daha bir sevdim. Çünkü o kızla sarmaş dolaş olmayan tek kişi sendin. Az temas, bol romantizm... Ama olsun sonuç olarak az temas ^^

4. Min Hwan: Sende mi o renge boyattın saçını Min Hwan'ım?! Jung Min'im de boyatmıştı öyle, sanırım şimdiki rengide buna yakın bir renk oluyo... Ama sana da yakışmış yani ^^ *.* Dudakların benim için yine ön plandaydı... Kızın fotoğraflarını çekerken ona attığın bakışlar pek hoşuma gitmemiş olsa bile, ki aslında bakışlar hoştu ama diyorum ya "kıza" attın o bakışları, klipteki Fotoğrafçı oğlan Min Hwan çooooooooooooooooooooooooook hoşuma gitti *.* Benim de fotomu çeksene yaaaaa, noooluyyyyyyyyyy *.*

5. Jung Hun: Jung Hun'um, annemmm, sen nerde yatıyon öle yaaaaaa o.O  Burda paşalar gimi (!) ben dururken o kızın kucağında yatmak yakışıyor mu sana, hııııııııııııııııııııııı?! Hayır bir de romantizmin doruklarına ulaşmışsınız, bir birinize aşk dolu bakışlar atmışsınız, amacınız ne sizin yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa >:C Bak tepemin tası attı ya! FNC ne diye bi kız grubu  kurdu ki? Daha iyiydi bu şirket eskiden, ne güzel tüm sanatçıları erkekti! AOA yokken buralar hep erkek idoldü... Anammm, fangirl modumu yine açık bırakmışım :D

Klipten elde edilen sonuç: FNC erkek idollerine vücut geliştirme yaptırıyo anlaşılan millet! (Alakaya maydonoz sonuç...) Baksanıza, CN Blue'dakilerin de vücutları, özellikle Yong Hwa, bir anda gelişti, irileşti... Ama ben ve benim gibilerin işine geliyor bu durum, orası ayrı :D İdoller çalışsın, didinsin, güzel vücutları olsun; bizde hazıra konup bir güzel sevelim onları >.<
Amacından sapmış, fangirle bağlamış bir yazıyla daha bültenimizin sonuna geldik, herkese Asyalı haftalar efenm >.< ^^

Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

3 yorum:

  1. Benim postuma yazamadıklarıma tercuman olduğun için nomu nomu gamsahammida...Bende bunun gibi seyler yazacaktım malum cahillik HonGi harıç hepsinin ismini karıştırma gibi bir sorunum var benim postumu okuyum uyeleri karıştırmışmıyım (ben hala cozemedim de) bir kontrol etsen cingu'm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen uçuyorum bloguna, senin klip yorumuna da bakıyorum ^^ Eğer yazımı beğendiysen ne mutlu bana ^^Yine bekleriz efenim ^^

      Sil
  2. aaa sümeyye <3 ben önceden ft island dinledim klip izledim falan fişman neysede bir an önce sadede gelmeye çalışıyorum kalbim küp küp çünkü :D şu 5nin olduğu fotoda iki si üstte 3 ü alt tarafta ya o üçlüden ortadakinin adı neee ? ay kendimi facede fotolardan çocuk beğenen ergenler gibi hissettim ama çok iyiymiş bee :D :D

    hahah cidden o foto muhteşemmiş ya komik çocuk işte :)aa you're beautiful da çoook sevirdim kendilerini :D

    nomu yepposa :D bizden size gelsin bence kawaiii diye böğürttürüyorlar ya şu çekikler bizi ahh ahh :D

    şu duvara yaslanmış çocuk da çookk iyi :D ben niye grubu ilk defa dinliyormuş moduna bağladım anlamadım ama çok pis çocuk kesme modundayım sanırım ahahah :D ah başta o güzel gitar çalan çocukmuş o duvara yaslanan ikinci dinlediğimde anladım :D ah bu arada şarkıda çocuklar kadar olmasada güzeldi :D :D

    ahahahah sümeyye koptum valla onlar baklavaları bolbol belli ettilerse sen ben napalım yani tabikide kamaşmış gözlerle izliycez mv yi ben zaten klipten daha çok yukardaki fotolardaki çocuklarda kaldım *.*

    şimdi isimlerini bilmiyorum ondan senin klip yorumunda kimin kim olduğunu çıkartamadım ama sen 5 ine birden vurgunsun sanırım :D
    ah ben yukarda bahsettiğim ikilinin adlarını acayip merak ettim zaten grubada bir ara bir el atayım :D sonra gelip senin yorumu tekrar okuyayım :D

    ah bide bu iki çocuk aynı çocuk zaten unni desen şaşırmam çünkü benim gözümün alışması uzun sürer de :D dujun a kwang demişliğim var düşün yani :D

    acayip güzel bir yazı olmuş ellerine kollarına netine sağlık :D acayip beğendim ah bir grup daha tanıdım yani tanıyordum ama ciddi bir tanıtım oldu bu :D

    ve flash ımda olan ft island şarkılarını daha bir dikkatli dinleme isteği geldi birden :D :D

    YanıtlaSil