BU BLOGGER'IN ÖZGÜRCE YAZDIĞI SON YAZILAR TT_TT

by 9/11/2012 05:06:00 ÖS 11 Yorum
Evet millet, son haftaya girmemizle birlikte bende şu yaz boyunca keyfini bir güzel sürdüğüm özgür hayatımın sonuna geliyorum hemen hemen her öğrenci gibi... Aslına bakarsanız okulu ve çalışmayı özledim. Tek sıkıntım tek kaçamak noktam olan blogumdan uzaklaşmam... Cidden, onca ay bloguma giremiycek olmamı ve sizinle görüşemeyecek olmamı düşündükçe bendenizin suratı üstteki hali alıyor :( Daha bir kaç ay oldu şu blogu açalı ama ben gerçekten çok bağlandım... Çok eğlendim buralarda, blogun çok tozunu yuttum... Ama her güzel şeyin sonu vardır, bende küçükte olsa bir sona geldim. Ama elbette 15 tatilde, babamı kandırdığım vakitlerde girer, içimdekileri dökerim size tekrardan ^^ Olumlu olmalıyız bu konuda, öyle değil mi?
Neyse, şu bir kaç gün içinde biriken mimlerimi, kafamdaki projeleri yazıcam. Yetiştirdiklerimi yayınlıycam, yetiştiremediklerim de taslak olarak kalacak :( Dua edinde yetiştireyim :D Hepiniz kendinize iyi bakın. Çünkü bu erkenden yazılmış bir veda mektubu ^^ Unnilerim, çingularım, dongsenglerim... Çok çalışın, yılmak yok! FIGHTING~!

Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

11 yorum:

  1. bu duyguyu ben de yaşıyorum maalesef T_T T_T çocuğumu terk ediyorum sanki ahh çok kederliyim T_T

    YanıtlaSil
  2. Aynen ben de o duygu içersindeyim... Resmen çocuğunu cami avlusuna bırakan annenin yaşadığı duyguları yaşıyorum TT_TT

    YanıtlaSil
  3. Dongseng... :'( Gitmene çok üzüldüm, inşallah 15 tatili çabuk gelir. Ama hiçbir şey derslerinden önemli değil. O yüzden üzülme biz burada seni beklicez dört gözle... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unnie :'( Bende bu diyarlardanuzaklaşıcağıma, sizden ayrı kalacağıma çok ama çok üzülüyorum... Ama elden bir şey gelmez... Dediğim gibi, babamı kandırabilirsem eğer girip birkaç kelam yazmaya çalışıcam... Beni bekleyin unnie! Keep calm and wait for me ^^

      Sil
  4. yaa bu neee ama herkes gidicez buralardan okul açılınca diyor ve benim nedense gözlerim doldu evet daha önce de gidiceğini duyuranlar oldu ama sümeyye nedense gözlerim doldu belki de arkadan çalan beast oasis ten de olabilr ama çok içli yazmışsın yazını yaaa gitmeeeee olmaz anndeeee diye bağırmak çok isterdim ama daha o kadar düşüncesiz birisi olamadım :/

    ah böle diyorum ama bakalım be daha ne kadar buralardayım acaba 12 aya kalmaz vizeler başlıycak ki gittiğim gibi başlayan lab larım var ama dur bak ben daha bomba yapmayı öğrencem dimi o zaman okul güzel şey ya :P :D

    kaçamak girişlerinde burda seni bekliyor olucam anında yorumumu yapıştırıcam ( şu 3 yazında o olayı gerçekleştiremedim ama hemen burdan onlarada dalıcam :D ) :) Ve bence bir deftere aklına gelen yazıları yaz pcye geçtiğin gibide yayınlarsın onları sanki hiç bloğundan ayrılmamış gibi *.*

    bursa seni destekleyen saraghne yoo sümeyye diyen unnin var unutma olur mu ? sümeyye fightiinggg !!!!*.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unnie~! İnan bunları okurken benimde gözlerim doldu :'( Cidden seni çok özlemişim, yorumun gelince farkettim... Napcam ben şimdi sensiz şu okul dönemi boyunca :'( İnan benim için gerçekten çok özel bir insansın. Yazı yazarken bile "Acaba unniem beğenir mi?" moduna girerek yazıyordum... Düşün daha yüz yüze görüşmediğimiz halde sana bu kadar çok sevgi besliyorum, bir görüşsek neler olcak kim bilir... İnan buralardan bende gitmek, sizleri bırakmak istemiyorum :'(
      Ooo unnie, seninde çok işim, çok ödevin olcak anlaşılan... Ahahaha >.< Evet daha bombaya yapmayı öğrencen, sonra yapcan, bende onu idol olan oppa avcılarının yurduna atcam... Haklısın, eğitim şart ^^ Okul ne güzel şey, güzel şey okul! >.<
      Tamam unnie kaçamak girişler için tetikte ol, senin yorumlarını gözliycem :D Haklısın unnie, aklıma gelen şeyleri deftere yazıyım ben en iyisi, kaçamak girişlerde de hemen buraya aktarırım :D
      İstanbul'da da seni destekleyen, "Unnie~! Nadu saregheyo~! Çommal~!" diyen dongsengin var unutma, tamam mı? Çünkü ben unnime unutmıycam :'( Unnie~! FIGHTING~! ^^( YİNE UPUZUN BİR KONUŞMA, ÖZLEMİŞİM CİDDEN :D)

      Sil
    2. özlenmek özlemek bu güzel duyguyu sizlerle yaşamak cidden çok güzel bir duygu :) bende çok özledim hep girip girip baktım neler olmuş kim ne yayınlamış kim napmış diye hep yokladım sizi aslında şu 10 günde :) yazılarınada hep şöle bir göz attım ama tam okumak istemedim evimde tamda yeni tamir olmuş son sürat hızında olan pcmle yorum atmak istedim en sevdiğinden :) :)

      bende yüzyüze görüştüğümüze neler olucağını çok merak ediyorum :) umarım görüşürz de beraber neler olucağını görürüz :) aslında ben ilk tanıştığım kişilerin yani yzyüze olunca çok utanırım bi hanım kız modlarıyla siz li biz li çok konuşurum ama biricik bırıcığımı görünce aaa bıcırığımm kawaiii *.* derim diye düşünüyorum :)

      2pm again & again eşliğinde bende özlemişm bende seviyorum bende fighting :P :D :D :D

      Sil
    3. Katılıyorum unnie, bu duyguyu sizlerle yaşamak çok güzel ^^ İnanır mısın unnie, yorum yazmasan bile girip göz attığını hep hissettim ^^ O zaman ne diyim, yorumlarını bekliyorum ~.-
      Evet, İnşallah görüşürüz ve neler olacağını görürüz *.* İnan artık 2. dileğim bu oldu (ilki Kore'ye gitmek :D) Bende yüzyüze birileriyle görüştüğümde ilk başta hanım hanımcık kız modunda olurum ama bir iki saate kalmaz bayağı bir açılırım, milletide açarım >.< Bende biricik unniemi görünce "Unnieee~! Yeppudaaa~! Nan nooomu henbukke ^^" derim herhalde >.< *.*

      Sil
    4. ah şimdiden çok heyecanlandım inş 15 tatilde falan eğer ben ist a yne gdersem o zaman görüşmemiz kısmet olur :) yada senin ananenlere ankaraya geldiğin zaman da olur haber vermen yeter anında yanında biterim :D :D

      Sil
    5. Iyi fikir unnie (^_^) O zaman her tetikte olalım bu konuda (^_^)

      Sil
    6. anlaştık anlaştıkk *.*

      Sil