BENİ SENE İÇİNDE DE TAKİP ETMEK İSTİYENLERE, BENİ ÖZLEYECEK OLANLARA DUYRULUR~! ^^

by 9/16/2012 10:16:00 ÖS 6 Yorum

Deiğim gibi, yarın bu diyarlardan ayrılıyorum TT___TT Ama beni sene içinde özliycek olanlar, beni takip etmek isteyenlere müjde. Benimle irtibatta kalmak istiyorsanız şu sayfayı beğeniniz efenim ^^ Böylelikle ayrı kalmayız ^^ Yok ben daha yakınen takip etmek istiyorum seni diyorsanız Filozofum'da benim Facebook ve Twitter adreslerim var, o size verebilir İnşallah ^^ Hadi canlarım, hepinizi seviyorum. He bu arada şu an haremle uğraşmaktayım, İnşallah yayınlamaya çalışcam ^^

Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

6 yorum:

  1. beğenmeden önce ben haremi hemen şimdi istiyorum diyorum yaaa :) :)

    sonra beğenmeye kaçar :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unnie, şuan babam pcnin bluetoothunu elinden aldı... Malesef şu an için yazamıyorum... Hem de tam son üçe girmiştim ne güzel bitecek bugün diyordum malesef interneti aldılar benden. Ama inşallah en kısa zamanda yayınlıycam haremi, gokçommal (^_^)

      Sil
    2. peki tatlım *.* sana faceden msj attım haberin olsun :) :)

      Sil
    3. Hemen bakıyorum unnie (-_-)/

      Sil
  2. ANDEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!AMA ÇİNGU-AH BEN NE YAPACAĞIM!! BENİM FACEBOOK DA YOK TWİTTER DA !!! NASIL TAKİP ETCEM SENİ!!! ANDEEEEEEEEEEEE!!! GAJİMA! DONAJİMA! NAE GEOTE İSSO JULSUNİN OBNİDA!!! SARANGHAE NOL SARANGHAE!! ÇİNGU-AH ÇELDURO: ''NON NAN ÇÖLTE,ANDEEE GAJİMA!!!''

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Na du şiro çinguyah kınde nan ka T_T Ah appa ah T_T Çinguyah, çincca miyanhe :(

      Sil