YENİ KAMPANYA BAŞLATIYORUM: Lee Jong Hyun'lar Gülsün Diye!

by 8/03/2012 05:59:00 ÖS 6 Yorum
Evet, yeni kampanyamın bu olmasına karar verdim! Neden mi? A Gentlman's Dignity yüzünden! 17. bölümde  sevgili Colin'imizin appası Kim Do Jin'le bir sahnesi var. Sahnenin başladığı sıradı yüzümde bir gülümseme belirdi. Dedim ki "Vayyyy, baba oğul konuşacaklar ha? Kesin komik şeyler konuşurlar bunlar!" dedim ve izlemeye başladım. Sahnenin başında gerçekten komik diyaloglar vardı. For Example:



Ama sonra... Kim Do Jin o koca çenesini açtı ve "Senin sınıf öğretmeninle çıkıcam" dedi.


Tabi çocuğumuz ilk önce şaşırdı. Sonra kendini toparladı ve appasına "Benden izin mi alıyorsun?" diyerekten bir soru yöneltti. Fakat appa Do Jin "Bu sadece bir duyuru dedi.". Sonrasında sevgili Colin'ciğimizin dudaklarında şu kelimeler döküldü:



Buradan da anlaşılacağı gibi kendisini suçluyor ve istenmeyen çocuk olduğunu düşünüyor... Vah garibim... Tabi sonrasında duygularını da fazla içinde tutamıyor ve...



...ağlıyor... Ühü ühü ühühüüüü TT_TT...
Sanırım Do Jin o sırada bir baba olduğunu farkediyor ve yavrusu teselli etmek için öküzlüğü bırakıp yanı başına oturuyor...


 ...ve ağlamamasını, hiç bir şeyin onun suçu olmadığını ve onu başka bir yere yollamayacağını söylüyor (Heh şöyle, adam ol Do Jin-sshi...)
Tabi çocuğun ağlamasından babişkosunun yanına gelişine hatta bölüm bitene kadar aklıma geldikçe bende ağladım... Biliyorum çok saçma ama ağladım... Elbette bunun bir nedeni var... Biz dört kardeşiz ve ben en büyükleriyim. Diğerleri benden küçük olduğu için geçmişte de onlar hep yardıma muhtaçtı. Ama bende nasıl bir psikoloji oluştuysa evin istenmeyen, öz olmama rağmen üvey çocuğu olduğuma inanmaya başlamıştım (Hayır evde de annemle babama benden daha fazla benzeyen kimse yoktur, o da ayrı bir mesele...) Yaşım ilerledikçe elbette düzeldim ve ne kadar manyak olduğumu fark ettim ama bilinç altım hala  bu tür sahnelerde beni ele geçiriyor... Eh tabi bu ağlayışım %10'luk bir nedeni de Lee Jung Hyun gibi çok beğendiğim bir şahsiyetin ağlamasıdır, o da ayrı bir mesele ^^

Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

6 yorum:

  1. Çok doğru bir kampanya kurmuşsun....Bu çocuk gülsün!!!

    YanıtlaSil
  2. Anlaşılan kampanya destekçimsin ^^ Yatırımların için saol ^^ :P

    YanıtlaSil
  3. siten çok hoşmuş:)takip edeceğim bir site daha çıktı bana:)bu bölümü izlememiştim.paylaştığını fotoları görünce benim de gözlerim doldu:/bu çocuk gülmeli!^_^

    YanıtlaSil
  4. Sitemi beğenmene sevindim (^_^)

    YanıtlaSil
  5. cn.blue nun birtanecik burning i ni ağlattılar daha ne diyim ben o senariste yaaa yapmasınlar tatlışımıza böle dimi ama ben de çok üzülmüştüm bu sahnede hepimizin duygularına tercüman olmuşsun valla sümeyye kumao ^.^ vee vee daha ilk dizisi olmasına rağmen bu güzel performansı için çukayye jonghyun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de. Çocuk daha bu işlerde yeni olmasına rağmen döktürüyo yani..

      Sil