(MİM) İDOL HAREMİ! ^^ (Part 5)

by 8/23/2012 09:01:00 ÖS 6 Yorum
Vaaaayy.. Sona yaklaşıyoruz ha! Part 5 olmuş şimdiden ^^ Sanırım geriye 4 tane falan part kaldı... Her neyse lafı daha fazla uzatmadan ben en iyisi size bu partın konusunu sunayım ^^
Part 5: Cool İdoller... Aslında tam olarak cool sayılmaz bir çoğu ama yine de erkeksi yönlerini fazlaca gördüğümüz idoller olacak bu partta ^^ 







COOL HAREM SAKİNLERİ:



16. T.O.P (BigBang):
Şimdi böyle oturmuş kara kara neden ben sonuncuyum diye düşünüyo olabilirsin ama nedeni resimde de gayet açık bir şekilde gözüküyo. Sen cool olmak için fazla şirinsin^^ (ayrıca kaslarında yok >.<) Ama şirin olmak içinde fazla coolsun. O yüzden ben de seni coollar kategorisine sonuncu olarak koydum...






15. Aron (NU'EST):
Daha yeni yeni hayatımıza giren NU'EST grubunun üyesi, Koreli olupta İngilizcesini beğendiğim  şahsiyetler arasında yer alan sevgili Aron! Aslına bakarsan bu kategoriye senden önce Jr. girerdi ama biliyorsun, onu lider olan harem sakinlerinin yanına yolladım ^^ Ama olsun sende çok hakediyorsun bu ünvanı...





14. G.O (MBLAQ):
MBLAQ'ın main vocali, benim biricik aşkuşum G.O'm! Tamam, grup içerisinde beni çokça güldüren insanlar arasında olabilirsin, mimiklerine ve şakalarına karnımı tutarak kahkaha atıyo olabilirim ama seninde dediğin gibi, o kadar sakal, kıl, tüy ve benzeri şeylerin varken sevimli olmak senin için çok ama çok zor... O yüzden bende senin bu kategoriye yakışabileceğini düşündüm ^^ Ve bence yakıştında... Rain seni gruba alırken erkeksiliğin ön planda olduğu için sana "Ajummalar sena bayılıcak" demiş ve öyle seçmiş >.< Bunu duyunca bayağı güldüm. Joon'da "G.O'yu ilk gördüğümde goril zannetmiştim" diyerek senin fazlaca kıllı olmandan söz etmiş. Ne yalan söyleyim, bende seni bir Koreliye göre fazla kıllı bulmuştum ilk başta ama sonra sana sakalın ne kadar yakıştığını ve Kore'nin en erkesi şahsiyetlerinde birisi olduğunu farkettim ^^ Resimlere geçmeden şunuda söyleyeyim: Yipsuri... yippo *.* (Dudakların... güzelmiş! (Flower Boy Ramyun Shop))






13. Kai (EXO):
EXO'da ilk olarak dikkatimi çeken ve ismini hemen aklımda tutuğum ilk şahsiyet sensin Kai. Allah'ım, o dudaklar, genç yaşına rağmen o boy, etrafa fırlattığın o cool ve delici bakışlar...*.*  İnsan etkilenmeden edemiyor *.* Tarzın o kadar etkileyici ki *.* Aklıma başka bir şey gelmiyor... Anlaşılan nutkum tutuldu *.*




12. Peniel Shin (BTOB):
Cube Entertainment'ın minnaklarından birisi, Beast'ın hoobaesi sevgili Peniel! Etrafa attığın o yoğun ve coolluk dolu bakışlarla daha ilk klibinizde beni kalbimin orta yerinden vurdun... Bi an afalladım seni öylecenek karşımda görünce. Sonra dedim ki "Sümeyye, ne diye boş boş duruyon? Gir Google amcaya, o senin için arasın bulsun çocuğun fotolarını..." Allah'ım, aklıma böyle bir fikir gelmeseydi keşke. Bu çocuk tam bir coolzade! Şirin olmak için hiç uğraşmamış fotolarında. Direk o havalı bakışlarını fırlatmış kameraye ve "Benden coolu yok!" demeye çalışmış adeta... Eeee bende durur muyum? Hayır durmam! Hemen çocukceyzimi haremime aldım, besledim, büyüttüm... Kerata taaa buralara kadar geldi işte.






11. Baek Hyun (EXO):
 Aynı kategoride 2 EXO üyesi... Amma da cool grupmuş sizin grup Baek Hyun. Şimdi daha fazla sevdim grubunuzu ^^ Allah'ım, o bakışlar ne Baek Hyun, hı? Şuan ki durumumun özeti: Sanırım ölüyorum *.* Hem sesine hem tipine bayıldığım, öldüğüm, bittiğim insanlar kervanında yer alan yakışıklı insan seni ^^ Bir çığlık koparıyorum şuan ve diyorum ki SO COOL (*.*)






10. Yong Seok (Cross Gene):
Aman da aman, kimler de burdaymış ^^ Allah'ım nasıl bir yakışıklılık, nasıl bir karizma, nasıl bir keskin surat hattıdır o *.* Hele hele o dudaklar... Gözlerimi alamıyorum oradan Yong Seok, kusura bakma... Katlanıcan artık benim gibi kafayı yemiş bir şahsiyete. Google amcada çok güzel fotoların vardı, çok beğendim fakat... İnsan azcıkta crazy takılır dimi, ama nerde... Siz cool bebeler hep böylesiniz, benim kalbimi o soğuk bakışlarınız kazanıyosunuz *.* Hayır anlamıyorum, ben canlı bir karaktere sahibim ama nasıl etkileniyorum sen ve senin gibilerden? Ahhh, bulla!





9. Sangmin (Cross Gene):
Yine tek kategoride aynı gruptan iki kişi.. Cross Gene... Gerçekten çok başarılı bir grubun var Sangmin. Çıkışı gerçekten çok ses getirdi: Hem Kore hem dünya çapında. Başarılarınızın devamını diliyorum, ne diyim...
Şimdiii... Senin coolluğuna gelecek olursak, sen Yongseok'tan bayağı bayağı coolsun grupta. çünkü fiziğin cool olmak için çok elverişli... Geniş omuzlar, dolgun dudaklar, keskin bakışlar *.* Ben bunları düşündükçe tabi ağzım açık halde mal gibi kalıyorum tabi, salyalarım falan akıyo vesaire vesaire...*.*





8. Jeongmin (BoyFriend):
Benim Kore'deki ideal tipim herhalde senin gibi görünüşe sahip olan kişilerdir çünkü gruplarda en sevdiğim kişiler genel anlamda sana benziyor. Ama tabi sen daha yakışıklısın. Aslına bakarsan sen cool boydan çok sekşi boy kategorisine giriyorsun, özelliklede o dudakların sayesinde ( Ben bugün dudaklara fazlaca taktım anlaşılan >.<)
İlk klibinizden itibaren sendin benim kıymetlim (tabi grup içerisinde ^^) 







7. L.Joe (Teen Top):
Bir sayfadaki adminliğimin bana tek artsı sensin herhalde L.Joe. Sayfada oppa isteği var mı diye sormuştum. Bir arkadaşta L.Joe'yu paylaş admin dedi. Bende bir bakayım çocuk nasılmış falan derken ilk şarkınız Supa Luv'ı dinledim. İlk tepkim: Allah'ım o tipler ne o.O ... Saç renkleriniz falan bana şaka gibi gelmişti... Ama şarkınızın ritmi çok güzeldi, ona bir şey demiyorum... Tabi ben ve kardeşim arasında gelenekselleşmiş grup içi oppa seçimi olayını gerçekleştirmek istedik, her ne kadar tipinizi beğenmesekte... Kardeşim her ne kadar uğraşsa da seçemedi, hiç birinizi beğenmedi. Ama ben o sırada çoktan seni seçmiştim Pikaçu ^^






6. Siwon (Super Junior):
İşte benim ilklerimden Siwon... Super Junior'u sevme nedenim. Sanırım bir çok kişininde öyledir... Çünkü biz senin o kaslarına kayıtsız kalamayan şahsiyetleriz... Sevgili Demet unniem beni senin varlığından haberdar etmişti geçen yaz. Bende gidip teyzemlerin kocaman televizyonundan internete bağlanıp seni HD kalitesinde izlemiştim ve ilk gördüğüm anda tam anlamıyla sana vurulmuştum... Sen cidden mükemmele yakın şahsiyetlerden birisin. Neden mi? Çünkü baban Hundai'nın ortağı, Kore'nin 2. en ünlü market zincirinin sahibi vs... Yani bir zengin bebesisin. Ayrıca harika bir fiziğe ve yüze sahipsin. 6 yılda da olsa üniversite bitirdin. Ayrıca dünya çapında bilinen bir grubun en popüler üyesisin. Ama bazı kusurların (örn: diğer grup üyelerini dudaktan öpmen, koyu katolik olman vb.) mükemmel olmanı engelliyor... Fakat biz yinede seni kabulleniyoruz, nedeni de aşağıda ^^ 




5. Minho (SHINee):
İşte SHINee'min Flaming Charisma'sı Minho *.* Hem ateşli, hem karizmatik *.* Bayılıyorum sana... Hyunglarına çoğu kez taş çıkartçak türden bir şahsiyetsin sen! O gülüşün, o duruşun, o dudakların... Ben yine başladım bu dudak muhabbetine >.< Ama ek olarak şunuda söylemek istiyorum: Ellerinde çok güzel. Pürüzsüz ve yumuşak bir ele ayrıca ince uzun parmaklara sahipsin...
Şekilde de görüldüğü gibi ince ve uzun parmakları var *.*





4. Jung Hyun (CN Blue):
Kadife sesli yakışıklı gitaristim, Jung Hyun'um benim *.* Allah'ım, senin de dudakların çok güzel, napıyım ben şimdi... Şu tipene bak ya! Ayyyyyyyyşşşşşşşşşş, çıldırıciğim şimdi *.* Son zamanlarda daha da gözüme giriyın ha! Özellikle Colin karakteriyle kendini iyice sevdirttin bana ^^ Zaten sesine bayılır, hep senin şarkıları söylemeni isterdim; şimdide dizilerde oynamanı arzu edip umutsuzca yeni çıkan dizilerin kadrosuna bakmaya başlıycam...






3. Taecyeon (2PM):
Allah'ım, en sevdiğim resmini görünce bir tuhaf oldum Taecyeon ve ne kadar yakışıklı olduğunu bir kez daha anladım ^^ Kore'nin en vahşi idolü... Allah'ım, şimdi kafayı yiycem ya T_T  Şunun şu tipine bakın sayın okuyucular! Bu tipi görüp de sakin kalmak ne mümkün... Şu kollara, şu gözlere, şu duruşa şu gülüşe bakın! Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, ben seni yerim ya ( ama sende bu cüsse varken tek lokmada olacağını sanmıyorum >.<)






2. Junhyung (Beast):
Eveeeet şim di herkes sussun, emir büyük yerden ne de olsa ^^ Eee Junhyung, napıyon? İyi misin canım benim? Go Hara denilen o zibidiyle skandalın çıkmış senin, ne ayak? Tamam coolsun falan ama ben bu tür şeylere, ihanete göz yumamam! Anlamıyorum ben siz erkekleri ya! Ya gözleriniz ileri derecede miyop, ya da kadfada bir problem var. Helal süt emmiş, temiz aile kızı bulup onunla evlenip, yuva kursanıza! İnan bu bana daha az acı verir. Ama ne olduğu, ne haltlar karıştırdığı belli olmayan, melek görünümlü şeytanlarla napıyorsunuz siz ya! Ay ağlıycam şimdi T_T Neyse, 2.liğin hatrına az dırdır ediciğim ^^ Cool oğlan Junhyung'um benim ^^





Veeeeeeeeee 1 Numara: Myungsoo (Infinite):
Haremimin gözdesi, biriciğim, Rankin King'i izleme amacım, Ranking King'te şirinliğine bayıldığım, öldüğüm, bittiğim, sonra suratına bir daha bakabilmek için hortladığım güzel varlık Myungsoo, yada diğerlerinin diyişiyle L. Öncelikle şunu demek istiyorum ki sayende annemle aramda komik diyaloglar geçti. (Örneğin: (Ranking King'i izliyorum) Annem: Kızım ne diye elin oğlunu izliyonuz? Ben: Anne L'in oğlunu değil kendisini izliyorum. Hem daha küçük o, onun oğlu falan yok. Hem olcaksada oğlu, ben bir tane temin edebilirim... Annem: kızım senin kablolar yine temas etmemeye başladı...) İkinci olarak ben cidden senin kadar cool ve skin bir varlık görmedim. Ranking King'te millet kazanmak için deli gibi çalışıyo, sen orda geçmiş sakin sakin etrafı izliyon, üstüne üstülük bir de birinci oluyon. Ama fanlar tarafından grubun aptalı seçildiğin gerçekten çok hırslanmıştın... Son olarak, yeni aldığım duyumlara göre sevgilin varmış bu ne hal! Allah'ım benim sizden çektiğim ne yahu TT_TT Ben size kaç defa "Eğer bir kız size sarkmaya başlarsa cebinizden tapularınızı çıkartın ve bana ait olduğunuzu gösterin " dedim, sen duymadın mı beni?! O zaman birincilik ödülü olarak sana benim dışımdaki kızlara bakmama yasağı getiriyorum! ^^ Ha ha ha, keh keh keh



NOT: Bunu comeback yazım olarak düşünmeyin.
NOT 2: Pazar günü ben ve Hayrunnisa Türkiye turuna çıkıcaz, bu sebepten ötürü bir süre buralarda yokuz, biz gelene kadar kendinize dikkat edin ^^ Sizi özliycez (Özellikle Galaxy unniemi *_*)
NOT 3: Herkesin geçmiş Ramazan Bayramı mübarek olsun ^^

Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

6 yorum:

  1. nee 4 mü kaldı .o.O.
    t.o.p yorumuna koptum çocuğu dışlanmışsın resmen tatlım kasları yok die :D ahjussi g.o :) of kai yapma bunu be sümeyye o bana kalaydı ya ha olmazmı :D tam bende yüzükten bahsedicektim sümeyye :D O yüzüğü hep te kai takıyor live larda varya deli istiyorum o yüzükten :D snsd çok oldu bence artık sümeyye sen güven unni ne güven bana :D ilk 6 ya girdik bende senin modlara dalış yaptım :D bencede minho beni de şoka uğratmıştı ya çocukla muhteşemlerdi :) oohh burning burdada yeter ya isyanı basıcam arkadaş benim haremin kapıları fazla açık kaldı galiba tatlışların hepsi dışarı çıkmış maşallah :D konser mi türkiye mi cnblue mu ben en önde giderim herhalde :D farkettiysin son altı dedim ağzımın suları dedim ama yorum yok :D Şimdi ben de hala dedikoduların etksindeyim ama ama myungsooo aslında o benim için L adıma daha da uyuyor seviyorum ben onu böle :D neyse neyse hepsi çok ama çok iyidi arada benim haremin görüntüleride mi vardı ne :P Diyorum ben haremimi çok açtım siz bıcırıklara çıtır çerez hallerinizle kandırdınız tatlışlarımı benim :(
    yaa part 6 benim favorim olucaktı ben o parta dalış yapıcaktım birini kapıp çıkıcaktım onu yayınlamadan hiç bir tura yollamam seni haberin ola :D ( neyse beklicez artık :P )
    güzel güzel gezin kızlar bol bol eğlenin bol bol macera yaşayın sonra gelincede bize anlatın bende sizi çok özlüycem ühhüüü ühhüüü :(

    sizinde geçmiş bayramınız kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın unnie, T.O.P'yi biraz dışlamışım gibi olmuş >.< Ama olsun ben onu o haliyle sevyom ^^
      Bencede, G.O'ya en çok uyan kelime: Ajusshi!
      Bencede o yüzük çok güzel unnie *.* İnşallah Kore'ye gidersem bir sana birde bana alayım ondan -.~
      Güveniyorum sana unnie, bence de çok oldu bu 9 oppa avcısı >:C
      Evet, Minho ve Yoogoon... Müthiş uyumlulardı ve sevimlilerdi *.*
      CN Blue Türkiye'de konser verirse bende senin yanında olurum unnie ^^ Kuzenimin Kore'yi sevmesindeki tek etmendir CN Blue, o yüzden o da arkamızdan geliyo olur herhalde >.<
      Bende hala dedikoduların etkisinden çıkamadım, hala kendimi bir şekilde avutmaya çalışıyorum :(
      Artık gelince bol bol hasret gideririz unnie ^^ Biz gelene kadar kendine iyi bak! Zaten üç dört gün sürecek merak etme. Unnie, saranghe~! ^^

      Sil
    2. ben buna cevap vermiştim ama ama olmamış herhalde :S
      olsun olsun t.o.p nin havası yeter yinede :)
      ah gelsinlerde bi hepberaber gideriz aaaa çok ama çok güzel olurrr :)
      olsun olsun dedikoduları boşver sen biz kaldığımız yerden sulu yorumlarımıza devam edelim :D
      Ama ama geldiniz ve biz hasret gideremiyoruuzzz :( okullar açılmadan gelir herhalde geri kalan dört part yoksa bi daha zorlanırsın sen :(
      da du saraghneee :) :)

      Sil
    3. Evet unnie, okullar açılmadan inşallah yayınlıycam ^^ Ayrıca korkma 4 part kalmadı, ben onu bir parta toparladım ama bayağı uzun oldu... Bol eğlenceli, bol çekikli bir part olcak İnşallah ^^

      Sil
    4. ben çok memnundum aslında 4 part kalışıyla ooh gözüm gönlüm bayram ediyorduu :(

      uzuuuun mu wuaaa *.* o zaman heyecanla beklemeye devam hemde full heyecan :D ayy merakla bekliyoruumm *.*

      Sil
    5. İnan unnie ben bile merakla bekliyorum >.< ^^

      Sil