(MİM) İDOL HAREMİ! ^^ (Part 4)

by 8/16/2012 01:15:00 ÖS 10 Yorum

Evevvtt... Part 4 ile sizlerin karşısındayım efenim ^^ Yine sizlere kalp çarpıntılarıyla dolu anlar yaşatacak bu partın konusunu öğrenmek ister misiniz? Aslında duyduğunuzda hiç şaşırmayacağınız ve önceki konuyla da gayet uyumlu bir konu... Part 4: Lider İdoller... Maknaelerimi gösteririm de liderlerimi göstermez miyim hiç?! Bunu onlara yapamam ^^ O zaman bir duyurumun ardından sizlere haremimin bu kısmını tanıtayım...




DUYURU!
Bu duruma üzülür müsünüz sevinir misiniz bilemiycem ama hareme eklemem gereken bazı şahsiyetler oldu... O yüzden sayı arttı, haberiniz ola ^^


LİDER OLAN HAREM SAKİNLERİ

13. Takuya (Cross Gene):


Anam! Japon liderim, Takuya'm, seni görmek ne güzel! Ben arkadaşlarınla takılıyosundur diye düşünüyordum... Buralara kadar zahmet edip gelmişsin, mutlu oldum doğrusu >_< Çünkü o kadar geniş bir arkadaş çevren var ki onları bırakıp gelmek zor olmuştur...



Bir dakika Takuya! O Girls' Generation'un ortasındaki sen misin?! Ben şimdi bu kızlara gıcık olmayım da ne yapayım? Nerede yakışıklı oğlan, orada bu kızlar, sıkıldım aynı olayların tekrarlanmasından ya! Burdan Girls' Generation'a sesleniyorum: Şarkılarınızın bir kısmını beğeniyo olabilirim ama bu harem sakinlerime yaklaşabileceğiniz anlamına gelmez! Haberiniz ola >:C
Heee bir de şu konuya değinmek istiyorum Takuya'cım, okuyucularımızı aydınlatmak adına. Alt sıradaki Japonların yanında ne işi var?
Onlar herkesinde bildiği gibi Amuse Entertainment sanatçılarından. Peki neden Takuya ile beraberler? Çünkü Cross Gene'in şirketi Amuse Korea! Yani Amuse Entertainment'in Kore'deki şubesinden. Peki Amuse'te başka kimler var? Öğrenmek için tık tık ^^. İnanın tanıdık yüzler var ^^




12. C.A.P (Teen Top):

Allah'ım, Tipe bak öl yani ^^ Ne kadar tuhaf saç modeli ve saç rengi varsa denemiş olsan da ben her zaman için yakışıklı olduğunu düşünmüşümdür. Nedenini bilemiycem şimdi ama öyleydi... Neyse, grubuna iyi bak bebeeeem emi!  FIGHTING!




11. Jr. (NU'EST):

İşte yakışıklı ve cool kelimesinin sözlükteki anlamı ^^ Allah'ım, 95'li olmana rağmen nasıl bakışlarınla hyunglarını ezip geçiyorsun anlamıyorum... Müthiş bir çocuksun sen ya, özellikle de şu Not Over You muydu neydi o şarkının klibinde... Ahhh *.* 






10. JB (JJ Project):



Uyyyşşş, işte benim için gerçek JB! Sarı kafam benim ya, o şapka ne öyle? İkinci bir kafan daha olmuş resmen >_< Neyse, ben yine konudan koptum... Ya ben sana ne diyim ha! Sende, senden büyük bir şahsiyetle dizi yapıp haremde sinirlerimi hoplattın... Bir de gidip Kang So Ra mıdır nedir, onu Twitter'da followlamışsın >:C  Ya canına susadın, ya da kafan karıştı... Neyse sonuç olarak o kız unfollowlanacak, anlaşıldı mı? O kızın başı bağlı, seninde başın bağlı, okay?! (Fangirl mod on >_<)








9. Doojoon (BEAST):

Beast'ımın lideri olmadan harem mi olur ^^ Ben senin gibi bir karizma olmadan ne yaparım o haremde? (Napcam gider diğer liderlerle takılırım >_<) 
Ama ben sana çok kızgınım biliyor musun Doojoon  >:C



Bu ne ha bu ne?! Nasıl yaparsın bunu bana T_T Çekim mekim anlamam arkadaş, uzak durcan benim dışımdaki tüm hatunlardan ( Tamam, Galaxy unniem gibi istisnalar olabilir...^^) Madem kavga ettik, o zaman bu akşam salonda yatıyorsun beyefendi, hıh! Odadan kovuldun!



Doojoon sahur özel >_<
Ezan okunmaya başlayınca açlıktan kendini kaybetmiş Doojoon ilk lokma ile kendini kaybediyo... 





8. Junsu (2PM):



Amanın da amanın, huysuz büyükbabam, canım benim, naber? Sevimlilik abidesi liderim benim! Senin o Real 2PM  programını izledikten sonra zeka yaşının kaç olduğunu çok merak etmeye başladım doğrusu >_< Bence üyeler sana yanlış lakap bulmuş. Senin Lakabın "Huysuz Büyükbaba" değil "Anasınıfı Öğrencisi" olmalı. İlgili videolar için burayaburayaburaya ve buraya tık tık ^^





7. Seungho (MBLAQ):



Aslında sen benim kardeşimin oppası ve kıymetlisisin ama napıyım ben şimdi? Senin gibi güzel dudakaları, aman, yani sesi olan birisini hareme almazsam salak mı bu kız diye düşünebilirler ^^ Allah'ım şu gülüşe,  şu duruşa bak... İnsan kendinden geçiyo senin gibi bir şahsiyet karşısında ^^
Aslına bakarsan ben daha birkaç aydır A+'ım. Sizin grubu araştırmak, öğrenmek hiç içimden gelmemişti şu zamana kadar. Hatta bir ara sizin gruba hafiften gıcık bile olmuştum.Çünkü bir dans battleda Park Jung Min'le karşı karşıya gelmiştiniz ve çok iyiydiniz... Ama Hello Baby sayesinde sizi merak ettim ve bir şarkılarına bakıyım bari dedim. Bakmaz olaydım... Etkinizden çıkamadım *.*   Hallo Baby ve ardından Sesame Player'ı izledim, şarkılarınızı indirdim, resimlerinizi  pcme yükledim... Aramızda adeta derin bir bağ oluştu. Ve üyelerinizden birini VVIP'm yaptım >_<
Yakışıklı ve havalı olmanın yanı sıra, çok yetenekli birisin Seungho, bunu da belirtmek istedim. Elektronikten tut dövüş sanatlarına kadar her şey... On parmağında on marifet yani! Hele o piyano çalışın... Tek kelimeyle: PERFECT! (*.*)








6. Onew (SHINee):

O biiiiiir lider...



...o biiiiir tavuk sever...




...o ufak çapta bir çapkın  >:C ...



...o biiiiir çiçek oğlan...




... aynı zamanda kiyopta ^^...



...ooooo, Oneeeewww~!






5. Yong Hwa (CN Blue):



Rock diyince Kore'de akla ilk gelen, benim deyimimle "Kore'nin Beatles'ı" olan CN Blue'nu biricik yakışıklı lideri ^^ Allah'ım sen nasıl bir şeysin öyle? Oyunculuk, müzisyenlik, modellik, söz yazarlığı... Maşallah yani ne diyim ^^ Elinden gelenin en iyisini yapıyorsun hep, grubunda öyle. O yüzden size hayran olmak kolay ^^ Hem Türkiye hayranı şahsiyetlersiniz siz. Güle güleli, merhabalı videolarınız var ^^







4. Jinyoung (B1A4):



Şunu söylemek istiyorum ki, bizimkisi ilk görüşte aşktı ^^ İlk klibini gördüğüm andan itibaren gözüm (grup içerisinde) senden başkasını görmedi. Tamam, belki bazen seninle beraber Sandeul'üde görmüştür...
Sizinde Hello Baby'ye katılacağınızı öğrendiğimde nasıl sevindim anlatamam... Nasıl bir baba olacağını gerçekten merak ediyorum ^^


video




Peki sende en çok neyi sevdiğimi öğrenmek ister misin? Elbette o gülüşünü *.*



İşte bunu *.*







3. Jung Hun (FT Island):



Veeee gel gelelim fasulyenin faydalarına... Seeennn, benim "şüpa lida~!" diye hitap ettiğim şahsiyet! Sen nasıl lider olursun?! Ben ilk başta Hong Ki'dir falan diyordum ama sen çıktın ya! Neyse canım, zaten liderlik sana daha çok yakışıyo ^^ Şu dudaklara baksana, bu dudaklar bir liderin dudakları olamak için yaratılmış... Yalnız bir şey dikkatimi çekti, ben tüm liderlerin dudaklarını çok seviyorum >_<






2. G-Dragon (Bigbang):



Şu gülüşe bak ya! Benim çılgın liderim nasıllarmış bakalım bugün? O pembe saçlarınla mutlu musun, hı?



Aynı pamuk şekere benzemişsin ya >_< Her ne kadar bir çok kişi tuhaf saç renklerinden dolayı seni değişik bulsalar ve sana bunu yakıştırmasalarda ben seni normal buluyorum ve yakıştırıyorum. Çünkü sonuç olarak sen hem müsizyen hem de modacısın. Yeni akımlar oluşturmak veya yeni akımları takip etmek senin görevin...


Haklıyım dimi ^^
Ama sen yine daha normal saç renkleri ve şekilleri kullanırsan daha mutlu olurum...







Veee 1 Numara: Jae Joong (JYJ):



Veee işte en kral lider ^^ Senin gibi ülkeme gelmiş, cumhurbaşkanımın elini öpmüş, bu da yetmemiş bir de fanları için fan meeting düzenlemiş, bu sayede beni göz yaşlarına boğmuş bir insan varken ne diye başka liderleri birinci yapıyım, hı? Hem yakışıklısın, hem Türkiye'ye geldin... Bunları bir idolde bulmanın ne kadan zor olduğunu biliyor musun? İşte bu yüzden çok seviyorum ^^




 



Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

10 yorum:

  1. bu iş beni korkutmaya başladı sümeyye haberin ola yarın da main dancer lar yada rapper lar diye harem kurup içinede benim haremin idol kısmını alcan diye korkmaya başladım haaa :D ( bende rapperdan main dancer dan başka şey yok çnkü :D ) amaaa olurda main dancer kategorisi olursa orda b2st ' i görmiyim haaa allahım yoruma nasıl başladım ya şaka yaptığımı bildiğinden rahat rahat saçmalıyorum neyse gelelim haremee :D Şu snsd yi ya birisi yoketsin yada ben gidicem yokedicem az kaldı sabrımın taşmasına >: / uyuzlarrrr . :) şu cross gene grubuna ben bir gün iki tık tık yapıyım bakayım gelecek gördüm :P jr gülünce iyi oluyormuş ya bilmezdim bu halini tamda nu'est dinlerken iyi geldi bu ama tabi onlar benim küçük eniştelerim olarak kabul gördüler artık :D neee jb nunalarla mı ilgileniyor o zaman sen ver ona benim adresi ahahahah :D :D
    ay koptum sümeyye alemsin ya :D Ben onların yengesiyim bebeğim bak şimdi napmış dujun sana dur ben onun kulaklarını çekiyim yurtlarına gidince hiç merak etme sen :D dujun 'n çok iyi bir özelliğine değinmişsin tatlım heryerden çıkabilir cidden o nasıl lider bende çözemedim :D Vee birşey dikkatimi çekti kwang 'n hiç bir fotosu yok b2st 'n fotoları içinde kulağı bilem gözükmüyor yavrumun sen de onun yengesisin tatlım ( tabi dujun mu dongwun mu bilemedim artık ama junhyung ta yolda gibi gözüküyor :D ) koyabilrsin fotosunu o kadar da değil yanü :D :D
    junsuuu <3 yok yok 2pm erkekleri bu aralar çok dönmeye başladı bloglar aeasında hayra alamet değil bu :D senin yüzünden bende kalp yetmezliği başladı onu napıcaz küçük hanım :D oneww ben alamayıp üzülmüştüm sağolasın sümeyye :D
    jaejong ağlıycam ya ben gidememiştim fanmeeting ' e :( fanmeeting n olduğu gece öğrenmiştim geldiğini hatta ertesi günü gidip kamp kurmak istemiştim otelinin önüne ama malum lab dersim vardı gitmeme gibi bir şansım yoktu :D
    fotolar mı ? muhteşemmm :) :) harem ? muhteşem :) :) yazı tarzı perfectt ;) ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unnie, ben rapperlar ya da main dancerlar diye değilde farklı katagorilerde yaptım haremin geri kalanını ^^ Şaka yaptığını da bildiğimden rahat davranabilirsin ^^
      SNSD'nin yurduna atom bombası düşsün İnşallah... Ömür boyu uzun kıyafetler giyerler İnşallah... Herhalde en ağır beddua sonuncusu oldu >.< Unnie, benim bir fikrim var! Ben Secret'ı ortadan kaldırıyım, sende Gilrs' Generation'u ^^ Bu arada Cross Gene bence en başarılı yeni idol gruplarından biri...
      Evet, JB nuna sever birisi sanırım çünkü Wonder Gils'tür, Miss A'dir, hepsinin twitterını followlamış...
      Yengeleri olduğunu bildiğimden zaten rahat rahat yaklaşabilirsin Doojoon'a dedim unnie ^^ Bence de Doojoon'un en iyi özelliği her yerden fırlaması, mübarek bir rahat durmuyorki >.<
      Şey unnie kızar mısın bilmem ama ben haremin bir kategorisine Kiki'yi koydum... Ama bak valla eli elime değmedi, dokunmadım çocuğa... Ama o kategorinin konusuna gerçekten çok uyuyordu ve aklıma direk o geldi. Affına sığınaraktan bende onu yazmış bulundum... Ama çok yükseklerde değil derecesi, istersen daha alt sıralarada düşürüm onu, gerekirse haremden kovarım... :( Lütfen kızma :(
      Junsu ve diğer üyecanlar... hem sevimli, hem erkesi... Hayır ne yiyolar ne içiyolarda böyle oluyorlar, anlamadım gitti. Sanırım meslek sırrı ki kimse bilmiyo >.<
      Kalp yetmezliği için özür dilerim... Gerçekten çok zorlanıyo olamlısınn unnie...^^
      Ben de gidemedim, zaten gidemezdimde çünkü İstanbul'da oturuyorum... Atatürk Havaalanı'da aslında bize çok yakındı ama onada gitmek nasip olmadı... Ama olsun, ülkeme gelip buranın havasını soluması bile bana yetti ^^
      Yazımı birkez daha beğendiğin için çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo...oook teşekkürler unnie ^^ Yine beklerim ^^

      Sil
    2. bencede sonuncusu baya üzer onları nihahaha ağzına sağlık ^.^ tamam snsd yi ben hallederim fazlalarda ama olsun bir yolun bulurum ben ehehhe ben kimyacıyımda dur ben bu sene lab asistanalarından birini sıkıştırıp bomba yapmayı öğreniyim nihahah :D
      şekerim istersen değdir elini bak noluyor niahahah :D Ama kwang izin vermez zaten benim kuzumun gözü benden başkasını görmediğine bir problem yok rahat ol :D hmm konusu main dancer olmayan başka hareme kwang cuk diye oturdumu tahmin edebilirmiyim lütfen lütfen lütfen :D eğer mblaq lee joon varsa tahminim doğru söleyip bozmuyım ben süprizi :D neresini hakediyorsa orda olsun ben kikimin her türlü başarılı olmasını istiyorum ^.^
      her güzelliğin bir kötü yanı vardır napalım bakıyorsak kalp ağrısına da katlanıyoruz işte :D :D ben gidebilirdim işte ankarada okuyorum da ben :D hem fan toplantısının olduğu yer yurduma 10 dakika bile sürmüyor :D neyse dertliyim ben o konuda okuldan arkim gitmiş ballandıra ballandıra anlatmıştı bende ağız sularımla dinledim :D
      off ben yorum konusunu abarttım iice biyaneeee sümeyye ^.^
      bu arada mimlendiiiin :) :)

      Sil
    3. SNSD'yi o şekilde üzeceğimi bildiğimden bende öyle bir beddua ettim zaten unniem, kehkehkeh, çok kötüyüm ben ya >.< Bomba konusuda iyi fikirmiş unniem >.<
      Eğer kategori olarak "kas" diyorsan, hayır unniem öyle bir kategori açmadım... Zaten resimlerden sapık olduğumu düşünenler olabilir, birde öyle bir kategoride mimi devam ettirirsem adım çıkar mazallah >.<
      Anlaşılan gülü seven dikenine katlanır diyip mimi okumaya devam edicen unnie >.<
      Ankara'da olupta fanmeetinge gidememek gerçekten üzücü olsagerek... Benimde anneannem teyzem falan Ankara'da oturyo, bende keşke tatil için oraya falan gitseydim diye tüm hafta anneme söylenip durdum ama kadıncağız anladı gerçek niyetimi >.<

      Yorum konusuna gelince... Unnie birkez daha diyorum, blogumda senin yorumlarını görmekten adeta onur duyuyorum. Kardeşim sırf senin yorumlarını okumak için benim blog sevdama katlanıyo ( bu arada onada bu sevdayı bulaştırdım kerata kendine blog açmış ^^)

      Yine mi mimlendim?! Allah'ım sevinç çığlıkları atmayımda napıyım ^^ Komavo unnie! ^^

      Sil
    4. ahaha sen secret ı halledemessen söle onlarada bi bomba atarık ben taktım öğrenicem onu okula gidince bak lazım oluyor ahahha :D
      valla kas hiç aklıma gelmemişti ben kwang 'ımı öle anmayı sevmediğime herhalde ama bak haklısın aslında lee joon ve kikwang diyince akla kas geliyor genelde ama benim aklıma şapşallıkları gelmişti ^.^
      Baya üzücü olmuştu olsun ama olsun ilk gördğüm idol kwang 'm olsun istiyorum :D
      Bendede bi sölenme modu olmuştu ama kendime tabi kimseye dökememiştim içimi :)

      ah ben mi yanlış anladım kardeşin benim yorumlarımı mı merak ediyor ? ay şuan ben onur duydum asıl ^.^ ay bir minnak daha mı kazandıkk aaa çok mutlu oldum :) o zaman kardeşin güzel bir debut patlatsın onuda follow layalım :) (cümleme öliyim emi :D )
      Rica ederim tatlım o mimde senden beklentim büyük haberin ola :D

      Sil
    5. Tamam unnie, eğer Secret'la baş edemezsem hemen seni arıyorum >.<
      Ahahahahaahhaahahah... Benim hiç aklıma şapşallıkları gelmemişti >.< Ammada kötüye yormuşum ha! İçim mi fesat benim ya >.< Yok yok bu çocuklar benim ciddi ciddi psikolojimi bozdu >.<

      Yanlış anlamadın unnie, kardeşim senin yorumlarını beğeniyo ve her yazımda "Abla , o unnie yazmış mı yorum?" diye soruyo... Evet yeni bir minnak daha kazandık, hadi hayırlısı... Bende sunbae oldum, ahahahahahaahah >.< Tamam, iyi bir debut yapması için çok çalışıcam unnie ^^
      Mim konusunda da, umarım beklentilerini karşılarım ^^

      Sil
    6. telim sana daim açık tatlım veriyorum 053.... ahaha tabi bu kısım özel konuşmada nihahah :D yok tatlım senin için fesat olamaz inanmam ben öle birşeye de bu aralar sen fazla daldın idollar dünyasına o bozdu seni bence :D :D
      ayyy kardeşin debut yapınca haberim olsun lütfen çok merak ettim ayy :) :)
      karşılarsın karşılarsın da önce benim şu gelecek harem in konusundaki merakımı giderde bi ahahah :D :D

      Sil
    7. Numaranı kaydettim unnie >.<
      Sanırım haklısın unnie, şu sıralar idollere fazlaca daldım, sonum hayrola...
      Kardeşim debut yazdığnda elebtte haber veririm unnie, o da senin yorumlarından mahrum kalmasın ^^
      Tamam unnie, en kısa zamanda haremin sıradaki partını yayınlıycam İnşallah ^^

      Sil
  2. uyumuyonuz de mi siz leeyn nası aklınızda tutuyonuz onca şeyi uuf süpersiniz sohbetlerinizi de okudum ondan çoğul konuşuyorum:))

    eheehee bu haremler isim hanemi epey genişletti jae joong u da görünce dedim ben buraya yorum yapmalıyım öteki tarafta da rain vardı yong hwa yı da burda gördüm galiba du du eveet kısıtlı hafızam da olan isimler daha fazla kasmaym kulak aşinalığı kazandım hiç yoktan iyi :)))

    hmm bir de iyi bayramlar dileyim ben sana şimdiden çok çok güzel bi bayram geçirirsin inşallah:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gece dörtlere kadar uyumam ben, diziler ve bloglar arasında mekik örerim >.< Açıkçası benim burada göstermiş olduğum bilgi dağarcığım daha hiçbir şey. Sanal ortam olduğu için bilgilerimi tam anlamıyla aktaramıyorum. Keşek canlı performansımı izleyebilseniz >.<
      Haremimim bir işe yaradıysa ne mutlu bana ^^ ANlaşılan isimleri aklında tutmakla pek aran yok ^^
      Bende sana iyi bayramlar diliyorum ve İnşallah cümlemiz güzel ve hayırlı bayramlar geçirir ^^

      Sil