(MİM) İDOL HAREMİ! ^^ (Part 3)

by 8/14/2012 02:58:00 ÖS 6 Yorum
Eveeeeeet, gel gelelim Part 3'e. İlk olarak şunu söyleyeyim: Part 3 mimin sonu değil! Neden mi? Şimdi, en sona bildiğiniz gibi idoller kaldı. Ama o kadar fazla var ki bende bunları katagorize ettim ve mimi daha da uzattım.
Sonuç şu; Part 3: Maknae İdoller!





O zaman ben sizleri daha fazla sabırsızlandırmayım ve haremimi takdim edeyim ^^




MAKNAE OLAN HAREM SAKİNLERİ:

10. Zelo (B.A.P):




Haremde bana "Nunaaaaa~!" diye seslenerek beni sevince bağan tek insan sensin Zelo. Çün senden başka bana nuna diyebilecek olan yok, hepsi benden büyük >_<  Tamam sende benden bir kaç ay küçüksün ama olsun, nunanım ben senin! Ahhh! B.A.P'ımın sevimli rapperı ^^


Pamuk şekerim benim ^^
Peki Zelo, sen nunanı seviyor musun bakem ? ^^


Oyyyşşşş, kalbini de yesinler /(*.*)\



9. Changjo (Teen Top)




Bakışlarıyla hyunglarını aratmayan, güya benden bir yaş büyük olan şahsiyet... Açıkçası senin maknae olduğunu öğrenince accık şaşırdım çünkü ben Ricky maknae'dir diye bekliyordum ama zaten o dan senden bir kaç ay büyükmüş... Heee bu arada hazır aklımdayken sana da sorayım: Beni sevinyor musun canımcım? *.*


Brravvoooo! Yaahooo! Mon Amiiii! (Tamaki tarzında sevinç seli >_<)
İşte buna çok sevindim ^^ O zaman bize accık sevimlilik yapar mısın yaaaa? *_*


Aigoooo~! (*.*)
Tamammm... Burdan ayrılmadan önce bize bir güle güle yapta tam olsun bari ^^








8. Dong Woon (Beast):



Benim deyişimle "çakma" maknaesin sen Dog Woon! Neden mi? Neden miii? Oğlum sen de bu boy, bu poz, bu endam, bu kas varken nasıl maknae olursun? Orda baby face Kiki ve Yoseob dururken sen nasıl maknae olursun? Bak yeminle konuşuyom ben grubu ilk gördüğümde dedim ki herhalde Yoseob maknaedir. Ama sen olduğunu öğrenince bir şoka girdim, bir hafta boyunca şoktan çıkamadım... Aklıma geldikçe kardeşime "Ohaaa,Dong Woon mu lan maknae? " dedim durdum. Ama merak etme ben seni çok seviyom haaa ^^
He bu arada bir Lee Hyun Jae'nin bir de senin Koreli olduğuna inanmakta ciddi zorluk çekiyorum, haberin ola ^^




Bu fizik sende varken nasıl maknae olursun yahu?!



7. Taemin (SHINee):




Sen olmadan harem mi olur, hı?! Olmaz elbette! Senin kadar şeker...





...son zamanlarda da bir o kadar erkesi olmaya başlayan...




...bir şahsiyeti haremime koymamak delilik olur *.*  Off keşke sende bana nuna deseydin, ne güzel olurdu *.*



Ama olsun, böyle de güzel ^^




6. Kyuhyun (Super Junior):



Hayatımda gördüğüm en evil, bir o kadar da şirin, aynı zaman da zeka küpü, müthiş sesli ve kaçıklığını içinde yaşayan tek organik yaşam formu sensin Kyuhyun! Yok senin bir eşin benzerin ya! "Oppa çok yakışılısın \(*_*)/" diyice "Biliyorum (-_-)" cevabını fana dank diye yapıştıran nadir insanlardan birisin... Ya bir dur bir izin ver de övelim seni accık değil mi ?!
Şimdi sevgili Kyucanım, eğer izin verirsen okuyucularımıza üstte saydığım sıfatlarının kanıtlarını gösterebilir miyim?
İşte şirin Kyuhyun:



Ve sırada kaçık Kyuhyun:




Ve son olarak kendini beğenmiş evil bakışlı Kyuhyun:









5. Sung Jae (BTOB):



İlk başta seni benden bir yaş büyüksün diye sevmiştim. Ama sonra kalbimi çaldın ya! İnanamadım gitti, şaşırdım kaldım resmen yahu! Ama sen de ne şirin (*.*)...




Sankinim o şeye benziyo....! (-_~)







Anammmmmmm! Tipceyzini yeeeerim senin ^^
...aynı zamanda bu yaşına rağmen erkeksi bir insanmışsın!








Ayrıca çok da romantiksin lan ^^ Ellerinde çiçekler, kapımda sırılsıklamsın her gün >_<



Oyyyyşşşş! Bir daha diyorum: BEN SENİ YEEEEEEERİMMMMM~!... Senin antifanların ağırlıklı olarak aşağılık kopmlexine girmiş genç ergen veletlerdir herhalde...




4. Chansung (2PM):



İşte asıl Çakma Maknae! Oğlum sen nasıl bir maknaesin yaaa?! Orada ufacık tefecik içi dolu turşucuk Junho dururken sennn, kalıbı yaşıtlarına göre iri olan şahsiyet, nasıl olurda... Yok anlamıyom sulak yerde falan mı yetiştin sen? >_<



Yaaa tamam tamam bir şey demedim yaaa! sen harika manaesin, oldu mu? Yeterki küsme Chansung-ah! T_T Affet beni... 

3. Min Hwan (FT Island):


O dudişler (*.*) Sana her baktığımda kendimden geçiyorum yahu! Hele o İstanbul'lu baterinden sonra sana apayrı aşığm ^^ Bateri çalışına zaten bir şey demiyorum. Bu konuda bir sen bir de Kang Min Hyuk... Zaten haremde de habire baterilerden konuşup duruyosunuz, bıktım valla >_<




2. Mir (MBLAQ):


İşte haremimin maskotu ^^ Şebelek Mr'im benim >_< Ayyy ben seni çok seviyom yaaaaa!


Aigooo~!




Veeeeee 1 Numara: Jinwoon (2AM):


İlk olarak şunu söylemek istiyorum ki Jinwoon'cuğum, ben seni ilk başlarda vücüdun yüzünden seviyordum. Ama haksız mıyım yani? Kim olsa aynı şeyi yapardı! O kasları görüpte kayıtsız kalmak... Çok zor! Her neyse, ama sonra senin o şirin mi şirin sevimli mi sevimli karakterine kaptırdım kendimi... Ahhh, o cüssene rağmen çok tatlısın ya! Şimdi seni 1.liğin için ödüllendirmeliyim! Hadi bize her haliyle Jinwoon'u göster ^^



Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

6 yorum:

  1. Dizi izliyordum ama haremin 3. kısmının fırından çıktığını duyduğum gibi koştum geldiiimmm :D
    maknae mi kahkayı bastım valla koptum yarıldım burda ^.^ Maknae mi ? işte Zelo tamamiyle tanıma uyuyor bence en ama en tatlı maknaee :D Nuna ha iyiymiş valla sümeyye :D İşteee beklediğim insan kapak fotosunda beast i göremeyince açtım arkadan shock 'u dinliyordum :D derken dongwuuunnn :D Ah Ah birtanecik maknaemiz bizim :D Ah bak sümeyye akraba olabilirz biz bu yolla ahahah :D ( bencede dongwun maknae değil bizi yiyorlar :D ) Kızııım sen nuna mı olmak istiyorsun al benim yaşım senin olsun o zaman valla seve seve veririm :D Ben hepsine nuna nerdeyse çünkü :D ( dongwun ay farkıyla büyük ama :D ) Ben burda yeni çıkan gruplara nuna oluyorum diye yakınıyorum sen orda nuna olcam diyosun :D Hemen veriyorum doğduğum yılı sana :)
    Ahahahaha 'kolay oldu' koptum ahahahah :D Ama bence 2pm den kimse maknae olamaz o vücutlarlaaa :D Mir yok böle karizma yok böle ses diyorum :D Utandın mı laann ahahah :D Jin woon :S ben bu çocuğu bir seviyorum bir sevmiyorum bende bilmiyorum ama iyi şimdi yani :D
    Aaaa o dergiden bende istiyoruummmm kim ilk görürse diğerine de alsın bence tatlışım :)
    Olmuş olmuş bu kısımda muhteşem olmuş :D Ama ben idolları çok merak ediyorum yaaaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende Galaxy unniem yorum atar diye bekliyordum birde baktım ki yine o upuzun yorumlarından birisini yapmış ^^ Çok mutlu oldum valla...
      Bence de Zelo maknae tanımının ta kendisi! Yok böyle şeker bişi ya *.* Nunasını gülü >_<
      Dongwoon konusuna gelince katlıyorum, o ve kiki sayesinde akraba olabiliriz unnie ve Dongwoon'un maknaeliği konusunda bende kandırıldığımızı hissediyorum...
      Nuna konusuna gelince: Taemin gibi güzel güzel "Nunaaaa~!" diyen şahsiyetleri görünce dayanamıyorum ve benimde nuna olasım geliyo... Ama yeni idolleri görünce yaşımdan gayet memnun oluyorum ^^
      2PM'e geçersek, ben zaten çoğu kez onlarda maknae yok diyorum, çünkü cüsseleri izin vermez maknae olamaya... Onların hepsi bir birlerinin hyungu >_<
      Bende Mir'in sesini çok seviyorum (gerçi bu iş sırf sesiyle bitmiyo ^^) Ayrıca ben ablasıyla Mir'i birbirine çok benzetiyorum. Sırf bu yüzden ablasının fanı oldum diyebilirim...
      Jinwoon iyi çocuktur ya, zamanla alışırsın unnie. Ben onunda sesini çok beğenirim mesela...

      Ve gelelim asıl konuya: Dergi! Anlaşmayı kabul ediyorum, ilk gören diğerine de alsın >_<

      Yazıyı beğenmene çooooooooooooooooooooooooooooooooooook sevindim ^^ Bu harem işi gerçekten çok eğlenceli ^^

      Sil
    2. tatlışlarım en güzellerinden yazılar yazıcak bende onları yorumlarımdan mahrum mu bırakıcam ? aaa ben hiç yaparmıyım size öle lütfen :D
      oleey inş çok tatlı bir kızkardeşim olucak dongwun sayesinde :) daha da sevdim şimdi keratayı :D
      yeni gruplar 'n yaşlara hiç girmeyelim sümeyye çok dertliyim çoook :D 2pm konusunda çok ama çook katılıyorumm :)
      Ve mir kesisnlikle aynısı ya ikiz olsalar anca bu kadar olur :D The ultimate audition da çok iyiydi ablası ve mir le benzerliklerinin vurgulanmasıda çok güzel bir ayrıntıydı :)
      İnş alışırım jinwoon 'a tatlım sen beğendiysen iyidir o zaman sesi :)
      DErgi konusu tamamdır arayıştayız ikimizde :D
      Bence sen yazarken eğleniyorsun ben okurken ayrı bir eğleniyorum :)
      Bakalım 4 te bizi neler bekliyorrrr :) :)

      Sil
  2. Hepsi çok tatlı ve yakışıklı.Haremine göz koydum! Birde bu kadar yakışıklı oldukları bu kadar şeker fotoğraflar paylaşmışsın....Çok tatlılar...

    YanıtlaSil
  3. haremlerin efendisine benden mim geldi cnm yapmak istersen tabi geliciim ayrıca yorum bırakmaya :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Omo! birkez daha mimlenmişim ^^ Şu mimim bir bitemdiki diğerlerine başlayım... Elbette yapmak isterim ^^ Seninkisini okudum ve beğendim, çok güzel olmuş ^^ Ellerine sağlık ^^

      Sil