(MİM) İDOL HAREMİ! ^^ (Part 2)

by 8/13/2012 02:50:00 ÖS 5 Yorum
İşte haremimin 2 kısmı... Part 2: Tarafsızlar... Tarafsızlar ne mi? Ne olduğunu anlayamadığım şahsiyetler, yani "Bu şarkıcı mı oyuncu mu?" diye beni düşündüren kişilikler. Bu kategoride fazla kişi yok merak etmeyin ^^
O zaman başlıyorum...


TARAFSIZ HAREM SAKİNLERİ

5.Lee Seung Gi:


Oyuncu, şarkıcı, sunucu, model, CF boy... daha bilmediğimiz mesleğin var mı canım? Yuh yani! Herhalde senin kadar Halyu Star'lığın hakkını veren yoktur... Maşallah, on parmağında on marifet var ^^ Haremin en yetenekli üyesi sensin herhalde ^^

4.Jang Geun Suk:



Her ne kadar uzunca bir süre You're Beautiful yüzünden sana sinir olsam da döner yediğini ve Türkiye hayranı olduğunu öğrendikten sonra bir anda sana vuruldum diyebilirim ^^ Ama her ne kadar sana gıcık olduğum dönemler olsa da o zamanlar bile sesini güzel olduğunu inkar edemedim... Peki, Asya'nın Prensi olarak bize endamını göster bi bakem ^^





3. Ryosuke Yamada:


Hey! Say! JUMP'ın değerli üyesi, Tembel Agasshi'nin göz bebeği, çiçek oğlan Yamada ^^ Ne şeker şeysin sen öyle yaa! Kawaiiiii ^^ Daha tanışalı çok olmadı ama haremimdesin işte, napalım... Bu arada Yamada'nın koyu fanlarına sesleniyorum: Merak etmeyin, o size ait, benim olmasada olur ^^





2. Yamapi:



Şaşırmış gibi yapma Yamapi, belli değil miydi böyle olacağı? Ne yani haremime girecek kapasitedesin sonuç olarak...
Seni varlığını ilk nasıl öğrendim bilir misin Yamapiciğim? Bilmezsin! O zaman anlatam bari... Ben yine bri gün okuldan eve dönerken senpailerimden çok önemli olan bir şahsiyet telefonunda senin videona hayran hayran bakıyordu. Minibüste olmama rağmen hiç aldırış etmedim ve senpaime sordum " Kim o çekik (-_-)" İlk başta adını söylemek istemese de yakışıklı çekik gören ben durur muyum? Hayır durmam! Ertesi gün okulda adını  öğrenebilmek için senpaimin sınıfının önüne çadır kurdum resmen ^^ Ama değdi doğrusu ^^


İlk tanıştığımızdaki tipcağzın!
Peki sonra ne oldu? Ne mi oldu! Sen ve ben sonunda karşılaştık ve sen bana ilk görüşte aşık oldun ( Ya da tam tersi >_<)


İşte kanıt!
Tabi sen sonra senpaimi aradın ve onu terk ettin ^^




Veeeee 1 Numara: Bi Rain:


Bir senin bir de Hyun Bin'in askere gidişi o kadar dokunduki bana T_T  Sizin yüzünüzden bende şafak saymaya başladım >_<  Hatta senin yüzünden, yağmur sevmeyen ben yağmur duası eder oldum >_< Ya şu karizmaya bak ya, ben seni nasıl birinci yapmam ki?


Gülme lan tipini yediğim ^^ Eee haremdeki soğuk içecek servislerini özledin mi?

Hey gidi günler hey...
Birinciliği şerefine haremde Rainism dansı yapmanı istiyorum paşam ^^ Hadi okuyuculara son bir selam çak da bende diğer partı yazmaya başlayım ^^

Oy tipe kooooppppp >_<

Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

5 yorum:

  1. lee seung gi inanıyorum bir gün bende sevicem bu çocuğu herkes bu kadar sevip yetenekli bulurken benim sevmemem normal değil bence :D bir kere eniştem yani meslektaşım hoihoi yakmış abayı bak sende hareme almışın ben niye sevemedim ki bu çocuğu ya ? :D Jang geun sunkkkkk aahh benide al bisiklete diye bağırıp çığırasım geldi valla :D şu yamapi iyiymiş bencede çadıra kampa değer bu çocuk dur bende bir tanışayım şununla :D huuuuw sümeyye seninkiler aşmış kendini o nasıl takılıyor öle haremde :D valla yanında kalp ilacıyla falan gez tatlıım sana birşey olursa naparız biz daha haremin diğer kısımlarını yazcan :D
    şey sümeyye ben senden çok şey istiyorum biliyorum ama rainizim dansının olucağı zaman bende izlemeye gelebilirmiyim şey o zman işte şey rain çok ama şey iişte ya çok erkekksi oluyor tüm tatlılığı gidiyor :D
    Ay hadi hadi gelsin gelsin üçüncü kısım gelsin hadi hemen şimdi istiyorummmm :D sanırım üç idollar olucak ay ben onda dayanamıcam bence neyse telim yanımda tl lerimde var eğer birşey olursa anında 112 nihaha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wallahi bağımlısı olur bırakamazsın...dikkat et! Bir dizisini izle şıp sevdisi olursun vallahi çinça!! Ben mu girlfriend is a go mi ho ile sevdim zaten sevilmeyecek yanı yok 10 parmagında 10 marıfet...

      Sil
  2. Merak etme unnie sende seversin Lee Seung Gi'yi zamanı gelince ^^ Hem zaten sevmesen de senin için büyük bir kayıp sayılamaz ^^
    Yamapi konusunda haklısın, o çocuğun o hallerine bakmak istiyosan sakinleştirici alıp bakman gerekiyo >_< Aslında daha fena fotolarını gördüm ama dediğim gibi kalp yetmezliğinden tüm takipçilerimi kaybedebilirim >_<
    Ne demek unnie tabiki Rainism dansına senide çağırırım, zaten o etkinliği halka açık yapmayı planlıyorum >_< Ayrıca şu erkeksilik konusunda sana katılamadan edemiycem ^^
    3. kısmada başladım, haberin olsun ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oleyyy oleyy büyük bir heyecanla bekliyorum o zaman ben :)
      bu arada bu yamapi nerde oynadı ben bir el atayım o diziye bakayım :)
      yani şimdi bir çok yakışıklı varken hayatımda biri eksik olsa pek birşey farketmez sanırım ^.^

      Sil
    2. Buzzer Beat diye bir dizisi vardı sanırım ve daha nicesi var... Ben hiç dizisini ya da filmini izlemedim ama şarkılarını dinledim. En son Ero diye bir şarkı çıkardı... Orada da nabızları yükselten bir kaç sahne var ^.^

      Sil