(MİM) İDOL HAREMİ! ^^ (Part 1)

by 8/12/2012 07:20:00 ÖS 13 Yorum
Sevgili Galaxy Kiki Unnie'm bendenizi mimlemiş! Ne kadar mutlu olduğumu anlatamam ^^ Kendisiyle daha yeni tanışmama rağmen ona hemen içim ısındı, kendisini çok sevdim, burdan kendisine duyurulur ^^ Beni harem kurmaya davet etmiş, eee bana da davete icabet etmek düşer ^^
Tam 3 saattir haremimin taslağını oluşturmaya çalıştım ve sonunda 80 kişilik bir kadroda karar kıldım. Evet yanlış okumadınız, 80 kişi! Yani ben bayağı coştum bu konuda ^^ Bu sebepten dolayı mimi size parça parça takdim etmeye karar verdim. Part 1: Oyuncular... Ama emin olun sizlere haremimi sunarken yürek hoplatcak dakikalar yaşatcam ^^ Kehkehkeh~!
O zaman ilk olarak size sarayımı takdim etmek istiyorum...

Cacannnn~!
İşte oppalarım ve benim içinde yaşadığımız saray... Adresini kimse bilmiyo ve size de söylemeye niyetim yok (çok mu kötüyüm ne! kihkihkih~!)


Bu da sarayımızın hareme giden kısmı. Oppalarım her sabah bu merdivenlerden salına salına benimle kahvaltı yapmaya iniyo... Aaaaahhh ah! Hayali bile güzel ^^
Neyse en iyisi ben size haremimi göstereyim ^^

OYUNCU OLAN HAREM SAKİNLERİ!
Bunu da iki kategoriye ayıryorum: Koreli olanlar ve Japon-Tayvan-Taylandlılar.

KORELİLER:

11. Song Seung Hun:


Biliyorum bunu duyunca tuhafına kaçtı ama napayım sevgili ajusshiciğim yeni nesil çok tatlı...  ^^




10. Park Yoo Hwan:


Çok şaşırdın dimi? Bu kız beni daha yeni yeni tanıyo, ama 10. yapmış beni, çok fena şaşırdım ha diyebilirsin canım ama biliyo musun? Ben seni de abini de çooook severim ^^

Bu duruma ne kadar sevindiklerinin kanıtı ve "Gereği yoktu Sümeyye'ciğim" diyen bakışlar...



9. Ji Sung:


Yanlış duymadın Ji Sung'um, seni 3 günün içinde haremime dahil ettim, hadi hayırlı olsun... Artık "Kulaklarım iyi duymuyor galiba" deyip kulağını kaşımana gerek yok ^^



Anlaşılan bu durumdan sende en az benim kadar hoşnutsun ^^


8. Song Se Hyun:



Genç yaşına ve deneyimsiz haline rağmen sunbaelerini geçtin ya helal olsun sana Se Hyun! Belki bir çok kişi seni tanımyor ama olsun, ben tanıyorum canım benim. Abini de seni de çok iyi tanıyorum...


Se Hyun ve abisi FT Island Song Seung Hyun
He bu arada abini kardeşimin haremine yolladım, haberin olsun canım. Merak etme sen hala benimsin ^^
Sevinçten gülersin tabi ^^


7. Lee Min Ho:



Herkes diğer Lee Min Ho'yu seçerken ben seni seçiyorum Pikaçu >_< Neden mi? Çünkü sen çooook şekeyşinnn ^^



Tamamm, anlaşılan aynı zamanda erkesisin de ^^


Gözlüğünü yirim senin ^^


6. Lee Hyun Jae:



Şimdi seni kimse tanıyamadı dimi aşkuşum. O zaman biraz elini yüzünü açalım...



Bu da mı olmadı? O zamannn...



Benim çiçek oğlan grubumun sevgili bateristi ve Koreli olduğuna inanamadığım güzel insan! Seni haremime koydum ^^ 

5. Kim Bum:



Modası geçmeyen oppalardan biri olan seni haremime dahil etmesem olmaz değil mi? BOF'tan beri kalp atışlarımı hızlandırmaya devam eden şahsiyet, buna sevinmelisin, hala kovulmadın ^^



4. Kim Soo Hyun:



Bi sana bi de şu gitara bakıyorum ve içim açılyo ^^ Tamam, o gitarı da haremime dahil ettim >_< Dream High'ta nasıl bir yer edindiysen bilinç altımda artık... Seni gördükçe Go He Mi'ye sana çektirdiği acılar yüzünden sövesim geliyo ama tutuyom kendimi, ne de olsa unniemdir kendisi...






3. Song Jong Ki:




Ben aslında hala sana mı yoksa Yeorim'me mi aşığım karar veremedim ama olsun haremimin baş köşelerine layıksın sevgili Jong Ki ^^ Bu duruma ne diyorsun?






2. Jung Il Woo:



Bunu duyunca mutlu olmuş olabilirsin ama şımarma hemen ^^ Seni uzunca bir zaman "Ruh Bekçisi" diye anmış olabilirim ama  olsun artık adını biliyorum dimi? Flower Boy Ramyun Shop'ta da senden büyük bir hatuna gittin diye haremde olay çıkarmıştım hala unutmadım ama neyse ki yanımda arkadaşların vardı, sakinleşmem kolay oldu >_< Hem benden sonra sana yakışabilecek bir hatun olduğunu farkettim o şahsiyetin ama olsun, sen hala benimsin ( Yang Eun'a da burdan kocaman bir meeeroonnnggggg~!)
Hep beni sev tamam mı?


Bunu evet olarak kabul ediyorum >_<




Veeee 1 Numara: Hyun Bin!



Ah canım; heyecandan, sevinçten ve şaşkınlıktan nerdeyse  boğazında mı kalıyordu yoksa?! Ah ne de tatlı bakıyon öyle yaaaa T_T Neyse haremimin Oyuncular Bölümü Başkanı, birinciliğin için seni tebrik ederim. Bu yüzden sana ödül olarak Ha Ji Won yasağı getiriyorum ^^ Askerliğini güzelce yap, paşa paşa yanıma dön emi canım? Ah yerim ben seni!


Bu fotoğraftan sonra kesinkez yerim ^_^   T_T  >_<   Sayende şu an duygu seli yaşıyorum...




JAPON-TAYVAN-TAYLANDLILAR:

10. Show Lau:



Şaşkınlıktan küçük dilini yutmuş olabilirsin ama  sen benim için anca 10. olabilirsin... Tamam seni çok ezmiş gibi oldum ama napıyım? O kadar Japon var senimi 1. yapıyım?



He bu arada haberin var mı şu fotodaki kadınların kolları geçenlerde kırılmış... Neden ve kim yapmış acaba?...:P



9. Matsumoto Jun:



O kadar mı çok sevindin lan? Tamam ikimiz içinde biraz ani oldu ama napıyım Hana Yori Dango'da çokkkk şeyersin! Gerçi bir yıl önce Gu Jun Pyo'dan çektiklerimi şimdi senden çekiyorum ama olsun, katlanırım senin için ^^


Karizma ya! Oyunculuğun süper bu arada ^^



8. Oguri Shun:



"Efenim? Ben mi?" gibi bakışlar atıyorsun ama yanlış duymadın, sana seslendim. Seninle karşılaştığımız o ilk günü hatırlıyor musun Shun? Ben Yeppudaa'nın sayfalarında başıboş dolaşırken bir anada sen karşıma çıkmıştın okul üniformanla...



...ve o karizmatik bakışlarınla "Yardımcı olabilir miyim?" demiştin. Bende elbette demiştim. Sende beni erkekler cennetine götürmüştün... Ama biliyor musun ben Sano'dan çok Rui'yi seviyorum ^^






7. Nishikido Ryo:



Adını duyunca bu kadar tepki vermene gerek yoktu canım. Ne yani, sen benim haremime giremez misin? Aaah ah! Seni haremimin acılı çocuğu ilan ediyorum. Neden mi? Bir yapımında sevdiğin kız amansız hastalığa yakalanır, başka bir yapımında sen amansız bir hastalığa yakalanırsın... Garibim hep acı çekiyon ya T_T



Ahhh ah bakma bana öyle acılı Adana tadında...


Heh böyle iyi ^^
O zaman okuyucularımıza bir hediye vermeye ne dersin? Size banyodan sonra Ryo'yu takdim ediyorum ^^






6. Haruma Miura:



Benim diyişimle sevgili Kazehaya-kun'um ^^ Allah'ım, sende nasıl bir gülüş vardır  öyle yaaaaaa!  Sen gülünce insan ister istemez gülümsüyo resmen ^^



He bi de şu boncuk boncuk bakışını görünce insan "Kawaiiiiiii!" diye çığlık koparıyo ^^


Tamam tamam, sen de erkeksi bakışlar atıyosun, anladık...



5. Osamu Mukai:



Ah şu surata bak ya! Yenilir bu surat yenilir ^^ Google amcadan fotoğraflarını aratırken hiç hoş olmayan şeyler gördüm ve sana yakıştıramadım... Sinirden gözlerim doldu resmen :P Affedilir misin bilmiyorum ama haremimdesin sonuç olarak. Bir bakalım biz seninle nasıl tanıştık?... Hah, buldum! BECK'te karşıma şekşi bas gitarist Taira olarak çıkmıştın ^^



Sarı kafa >_<



Tamam tamam bi şey demedik...



4. Takeru Sato:



Eveeet, zirveye yaklaşırkene seni buralarda görmek güzel oldu Sato'cuğum... Sana da oyunculuğuna da hayranım doğrusu, her yerde karşıma çıkıyorsunuz ^^ Bu arada sakın haremimde olduğuna şaşırma, yeni takıntılarımdan birinin sen olduğunu açıkça önceki yazılarımdan birinde belirtmiştim...


Sanırım hatırladı ^^




3. Kento Kaku:



Senin gibi çatlak bir şahsiyet olmadan harem mi olur canım! Sen benim Japon açkuşlarımın en değerlilerinden birisin, o yüzden buralardasın ya!


Garibim, bu iltifatları duyunca eli yüzü yamuldu >_<
Bu arada haremin romantik şahsiyetlerinden birisi sensin, geçenlerde getirdiğin çiçekler çok güzeldi ^^






2. Lewis Jesse:



Bakaleya serserilerimin incisi olarak nitelendirdiğim havalı insan seni! Benden sadece bir ay büyüksün ya ne kadar sevinçliyim anlatamam, sen 11 Haziran ben 11 Temmuz ^^ Aynı yıl doğmuşuz haremimin en değerli incisi ^^



Okuyuculara ne demek istersin Lewis?



Hemen geliyoz! ( -_-)/



Veeeee 1 Numara: Mario Maurer:



Datlu bakışlı, yakışıklı prensim! İnan ben senin gibisini görmedim. Kaç milletin çocuğusun sen yahu?! Elbette ben de herkes gibi ben de seni First Love'da tanıdım. Kısa bir süre seni P'Shone diye çağırdıktan sonra o dönemi atlattım ve kararımı verdim: Bu çocuğu bulmalıyım. Sonrada olanlar oldu zaten, haremimin üst seviyelerine çıkarttım seni.

Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

13 yorum:

  1. daha yeni tanıştığım küçük hanım sümeyye yi bende çok sevdim bir duyuruda benden :) :)
    O giriş kısmı nedir öle hareme bakmaya başlamadan 5 dakika güldüm hala yazarken gülüyorum alem kızsın valla tatlım :)
    Park yoo hwan <3 benim gözdem dir kendileri aaa çok iyi ya valla abisinden daha iyi bence :D Ji sung ben yer kalmadı diyip alamamıştım senin almana çok sevindim tatlım zaten herkesi görcekmişiz gibi hissediyorum nedense bu 80 tanecik kişi arasında ahahah :D
    ahah kendi tepkime gülüyorum burda :Dlee hyun jae nin kim olduğunu görünce uuufff tepkisi çıktı ağzımdan birden onu görmek kalpçarpıntısı yaptı ahahah :D hım şey bu çocuk çok erkeksi yaa :Dahaha bir yandan beğenip hareme alıyorsun bir yandan seni mi 1. yapıyım diyip yeriyorsun valla gecenin 5inde yattım yerlere :D aaa sümeyye Oguri Shun 'u istiyorum hemen istiyorum şimdi istiyorum o benim olsun mu lütfen aaa bu aralar favorim o Rich man Poor woman da vuruldum resmen ona :D ( ve ben bu çocuğu nerde izlemiştim diye düşünürken senin sayende hatırladım kumao :D ) Haruma miura bu güzelliği ben izledim ama nerde izledim çıkartamadım ama iyi iyi bu da iyi :D Kento kakuuu ay bu çocuk çok iyi ya şey işte bu da o çok erkeksi olanlardan işte benim kalbim daha fazla götürmücek bence son iki ye bakmadan terk mi etsem haremi :D Ahaha bakaleya da çok komikti lewis le diğer çocuk kavga sahnelerinde , en çok onları izlemeyi severdm :D Al işte bırakıp gitmeliydim o 1 i görmemeliydim uuuwww yine bu tepki çıktı ağzımdan baya baya sesli okuyorum ha haremi :D o cik cik seslerine rağmen izliyorsam şu MArio maurer yüzünden dir ay o nedir ya valla insan ilk aşık olucaksa bu çocuğa aşık olmalı zaten tabi bundan sonra kimseyi gözün görmez o ayrı :D

    Sümeyye ciğim canım benim ellerine kollarına gözlerine net inize sağlık emi ben bu kalp çarpıntılarıyla uyuyamam bu gece saolasın valla :D Eğer haremin her kısmında benim böle uzun uzun yorumlarımı kabul ediceksen ben çok sevdim bu kısım işini ooh gece gece gözüm gönlüm açıldı valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duyurun için komavo unnie ^^
      Eh napıyım haremin olması için önce bir saray lazımdı bende gereğini yerine getirip sarayıda tanıttım >_<
      Evet, o 80 tanecik (!) kişi herhalede Kore'nin ve Japonya'nın tüm idol alemini kapsıyordur >_<
      Lee Hyun Jae bir başkadır...^^ Kendisinin hala Koreli olduğundan şüpheliyim...
      Seni mi kırcam unnie? Oguri Shun'u şu an paketledim, kargoyla sana yolluyorum... Artık paket sana geldiğinde bana haber verirsin >_<
      Haruma Miuri bir çok yapımda yer aldı ama ben sadece Kimi No Todoke'sini izledim.
      Bende Shiritsu Bakaleya Koko'yu izlerken hep Lewis çıksında gözüm gönlüm açılsın diye bekledim ^^ Ama işte kader... Neyse Sprout mudur nedir onda artık doya doya bakarım yavrucuğuma ^^
      Mario Maurer konusunda tek diyebileceğim şey: Haklısın Unnie!

      Gelelim asıl konuya: Yazımı beğenmene çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook sevindim unnie ^^ İlk defa bir yazımdan bu kadar tatmin oldum ^^ Gerçekten çok eğlenerek hazırladım bu mimi o yüzden bir kez daha komavo ^^ Ayrıca senin o upuzun yorumlarına blogumun kapısı her daim açık ^^ Çünkü ben o upuzun yorumları görünce çok mutlu oluyorum ^^

      Sil
    2. ben sadece duyuruna cevap verdim tatlım asıl ben teşekkür ederim ^.^
      Saray ayrı güzel içindekiler ayrı bir güzel maşallah :) Lee hyun jae bencede koreli değil aslında bence insan mı diye de sorugulayabiliriz :D Ayyy tatlııım çok ama çok sevindim şuan gerçekten yolladın mı bana ayyy sen benden kimi istiyorsun değiş tokuş olsun bende sana yollıyım olmaz böle mahcup olurum ben :D (kwang hariç dememe gerek yoktur herhalde :D ) evvet bende kimi ni todoke yi izledim demekki ordan hatırlıyorum :D
      Madem blog sahibinden izin çıktı o zamansa ben az önce taze çıkmış olan ikinci kısıma uçiiim burdan :) :)

      Sil
    3. Bence de, Lee Hyun Jae insan değil! O apayrı bir şey! Yeni organik yaşam formu!
      Unnie seni mi kırcam, tabi yolluycam Oguri Shun'u! Eh madem sana birilerini yollayayım diyorsun eğer istersen Nichkhun'u yollayabilirsin, ama ısrar etmiyorum ^^

      Sil
    4. o zaman bu yeni yaşam formundan her eve lazım diyorum been :D :D
      Ahaha gitti 2pm grubum haremden gittiiiii :D Daha geçen gün eşyalarını toplayıp yanına para koyup junho yu yolladım hoihoi ye o zaman sa nichkhun un da eşyalarını toplayım bavulunu hazırlıyım yanına parasını koyiim hemen terminale götürüyorum ben sana kaçta inicek haber veririm gider alırsın tamam mı tatlım ? :D aman ha bekletme çocuğu valla bunları beş dakika boş bırakmaya gelmiyor kapıyorlar haberin ola :D :D

      Sil
    5. Elbette bekletmem unnie, gerekirse gelene kadar saatelerce otogar da beklerim, çadır kurarım >_<

      Sil
    6. ahah kıyamam sana tamam tatlım :)
      bu arda oguri ye söle ona çok güzel birsüpriz hazırlıyorum şuan ve gelişini dört gözle bekliyorum :):)

      Sil
    7. Ne süprizi hazırlıyosun unniem? Çok merak ettim doğrusu (-.~)

      Sil
    8. en fazla 2 saate bloğumda tatlım :)

      Sil
    9. Un,-ah kore de ilk (son) beş saglam kolay kolay yılıkmaz..Yoochun 'a gelince bence ileride ilk besi bozacak olan adaylardan tanıdıkca seveceksin!! Unni song joong ki ye gelince bende yeorim'mi mi yoksa kendisini mi sevdigimi anlamadımm ama cok tatlı...

      Sil
    10. Song Joong Gi- Yeorim olayı bir muamma zaten >.<

      Sil