KARDEŞLERİM BLOGGER OLDU!

by 8/17/2012 09:25:00 ÖS 9 Yorum

Aile fertlerimin üzerinde ne kadar etkili olduğumu bir kez daha farkettim sevgili çingular, unnieler... Neden mi? Üç kardeşimde bugün gelip bana "Unnie/ Noona, biz blog açmak istiyoruz, yardım et!" dediler. Bende kardeştir, gideyim yadım edeyim bari dedim ve hepiciğinin bu alanda ilk adımlarını atmasını sağladım. Bundan onur duyarım ^^
Şuan için sadece kız kardeşim yazı yazıp paylaştı. Açıkçası benim ilk yazıma göre müthiş mi müthiş bir yazı yazdı, şaşırdım kaldım... Ama aylardır yanımda eğitim alıyordu, elbette bununda etkisi oldu. Merak edenler varsa kardeşimin blogunun kapısını çalabilir. Tık Tık!
Bu arada haremin Part 5'i yolda, haberiniz ola^^

Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

9 yorum:

  1. Kardeşinin bloguda çok şıkmış sadece bir sorun var oda kalitesiz resimler koymuş onların dışında gayet hoş bir blog olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, gerçekten şık bir blog oldu... Resim konusuna gelince kullandığı bilgisayarda problem çıktığı için öyle oldu...

      Sil
  2. ben boşu boşuna kardeş istiyorum diye tutturmuyordum ya ne olurdu sanki benim de böle minnak kardeşlerim olsa otursam onlarla dizi izlesem mv izleyip ay ben bu opppayı beğendim ee bende onu beğendim ee kimin olucak benim benim benim tarzı tatrışsak sonra gülsek halimize ne olurdu :( dertlendim bak :(
    çok sevinçli bri haber ama bu da ve ben ziyaret ettim bile :)
    o duyuru bana özel dimi dimi bekliyoruz burda o kadar yani :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet unni, kardeşinin olması güzel bir duygu ama bazen sinir bozucu olabiliyor, özelliklede en büyükleriysen ve kardeş sayın fazlaysa... Hayrunnisa ve ben de oppa kavgasına tutuşuyoruz ama genelde kazanan ben olurum (gıcık oluşumdan dolayı Hayrunnisa'yı bezdiririm çünkü >.<)
      Duyuruya gelince, evet açık açık söylüyorum: O duyuru senin içindi unnie ^^ Meraklandığını hissettim, o yüzden meraktan sana bir zarar gelmeden partın yolda olduğunu söyleyeyim dedim >.<

      Sil
    2. hii sende o uyuz ablalardan mısın ? olmadı bu hiç olmadı hayrunnisa arkandayım ben senin aynı abla tarzından bendede var anlıyorum biliyorum neler hissettiğini :D
      ayyy hadi gelsin gelsin :) yarın bayram telaşı falan sonra tatile gidicem okuyamam diye korkuyorummm :D

      Sil
    3. Evet, ablalık konusunda biraz gıcığımdır ama çoğu kez Hayrunnisa bunu hakeder (biraz saygısızdır bana karşı çünkü ve ben saygısızlığa pek gelemem)
      Mim konusuna gelince, sanırım bu akşama yayınlarım Part 5'i, az kaldı çünkü... İnşallah yoğun olmadan önce okursun unnie^^

      Sil
    4. bu aralar kafa dağıtmaya çok ihtiyacım olduğu için part 5 e çok ihtiyacım var haberin olsun sümeyye cim . Ve sen ve hayrunnisa mimlendiniz haberiniz olsun . hayrunnisayada iletirsen sevinirim . .

      Sil