HEDEFLER ve ÖDÜLLER...

by 8/06/2012 10:00:00 ÖS 8 Yorum


Bu aralar gerçekten çok yoğunum çünkü 24 saatin içine yapmak istediklerimi sığdırmakta zorlanıyorum... Sebebi ise belirlenmiş bir çok hedefimin ve bu hedeflere ulaşabilirsem alacağım ödüllerin olmasıdır. Tabi bu hedefler kolay hedefler değil, ama ödüller hedefe ulaşana kadar geçen süredeki çalışmalarıma azmime değecek türden doğrusu...

Gelelim hedeflerimin ve ödüllerimin neler olduğuna...

1. En az uğraşı ( ki bence bu bile zor) olan hedefim şu: Kur'an'dan bir cüz ezberle, kap Samsung Galaxy Note'u! Evet babam böyle bir teklifle geldi bana. Kendisi benim hafız olmamı istiyor. Neden olmasın? Sonunda alacağım güzel ödüllerden sadece birisi buysa neden olmasın?

Galaxy Note'ları var diye hava atan unnieler...
2. Eğer iki cüz daha ezberlersem laptop! Çok işime yarayacak bir cihaz. Hem böylelikle kardeşimdende blog yazımı yazmak için bilgisayarı istemek zorunda kalmam. Fena fikir değil ama dediğim gibi zor iş. Yapmam için çok çalışmam ve azmetmem gerek ama bende çalışkanlık ne gezer... Umarım daha hırslı olmayı başarabilirim...

Kawaiiii... Nomu yeppo!...

3. Veee işte en önemli hedefim: Ben bir kolejde okuyorum. Aslında bana bunu babam bu sene demişti ama gerçekleştirmek nasip olmadı. Eğer okulumdan %100 burs alırsam Kore'ye gidicem. Sonraki senede aynı şekilde %100 burs kazanırsam Japonya'ya gidicem. Gittiğimizde de sevdiğimiz grubun konserine gidicez, Japonya'da da Kore'de de...^^ Ama bu da çok zahmetli bir hedef. Neden mi? Sınıfımda ileri zekalı kaynıyor. Bende dahil birkaç arkadaşın dünya birinciliği falan var, o yüzden hocaların ve ailelerimizinde bizden beklentileri çok fazla. Ama ben bu sene 2. dönemde teşekkür getirdim, o yüzden de bu hedefim bir daha ki seneye kaldı T_T Yani anlayacağınız çooooook dertliyim bu konuda...





NOT: Lütfen bu hedeflere ulaşabilmem için bana dua edin ^^ Çünkü en azında 3. yapmayı çok çokkkkkk istiyorum ^^

Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

8 yorum:

  1. öncelikle merhaba :) sanırsam liseye gidiyorsun ne kadar güzel lise yılları bence en güzel yıllar değerini bil diyim ben başta :) yazına gelirsek eğer sanırım ilk karşılaşmamız tabi böle bir özel konuya yorum yapmak biraz haddini bilmemezlik olabilir biyane ama ben böle etrafından destek bekleyen kişiler görünce dayanamıyorum .
    Bence yapabilirsin insan istedikten sonra herşeyi yapabilir ben buna inanıyorum ve bence ailenin değerini de bilmelisin gerçekten neler sevdiğini ve senii önemsiyorlar :)
    Eğer sıkıldığın bunaldığın umutsuzluğa kapıldığın zamanlar olursa ki bol bol olur bu zamanlar aç sevdiğin grubunu dinle ve onların karşında olduğunu onları canlı canlı gördüğünü hayal et bence bu sanada biraz da olsa hırs verebilir .
    Vee çalışkan olmadığını sölemişsin ama 1. olduğunu da sölemişsin demekki çaba sarf eden 1.lerden değildi zeki olanlardansın o zaman yapamıycağın hiçbirşey yoktur ^.^
    gambatteee !! aja aja fightinggg !! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanıştığımıza sevindim ^^ Tavsiyene uyup lise yıllarımın kıymetini bilicem ^^ Aslına bakarsan ben yapabileceğime inanıyorum ama özgüven eksikliğim var... Yorumun için teşekkürler, dikkate alıcam ^^

      Sil
  2. Ayy ne güzel ödüller..Çok çalışıp çok ezberlersem bu hedeflere ulaşabilsem ben ineğin ineği olurum o kadar..Dualarım seninle inşallah hepsini gerçekleştirebilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dualar için çok çok çok teşekkürler, gerçekten çok işe yarayacaklar (^_^)

      Sil
  3. anaaam ne güzel hediyeler ne güzel hedefler onlar öylee :))
    bak bu hedeflerin japonya kore kısmısında kesiştik bir de benim de bu sene çook çalışıp üniversite harcımı düşürmem lazım:)
    ben hayatını özgüvensiz sürdürmüş bir şahsiyet olarak konuşuyorum, gerektiği kadar güven kendine hemi de dünya birinciliğin falan var uuuuu ne oluyoruz yahu sen güvenme de ben mi güveniim kendime cık cık:))
    küstahlık etmedim umarım haydin sevgiyle kaal dualarım seninlee:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah ne küstahlığı, asıl içten konuştuğun için çok teşekkür ederim unnie! Duaların içinde ayriyetten teşekkür ederim ^^ Yorumun için teşekkürler ^^

      Sil
  4. ben de kolejde okuyorum ama dünya birinciliğim yok daha, küçük çapta ödüller alıyorum hehe^_^inşallah hepsini gerçekleştirirsin.ben de ygs-lys sona erince koreye gitmek için ailemle anlaştım sen de bana dua eder misin bundan caymasınlar:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun o da başarı ^^ Elbette sana dua ederim, niye etmeyim? Benim dualarım tüm öğrenci camiası için ^^ İnşallah sende gidersin Kore'ye ^^

      Sil