BIG: Bence "Büyük" Fiyasko!

by 8/10/2012 10:46:00 ÖS 7 Yorum

Bitireli çok oldu ama daha ben yeni yazıyorum. Elbette başlıkta dediğim kadar kötü değildi ama yine de beğenmedim. Sadece şu en sağdaki arkadaş için katlandım diyelim ^^ Romantik-komedi, 16 bölümlük bir dizi Big. Oyuncu kadrosu genel anlamda tanıdık yüzlerden oluşuyor. Özellikle erkek oyuncuların oyunculukları beğenilecek türden. Sonuç olarak bir ajusshinin 18 yaşındaki bir delikanlının karakterini yansıtması kolay değil... Konusu ise 18 yaşındaki Kang Gyung Joon'un ruhu aniden 30 yaşındaki Seo Yoon Jae'nin vücuduna nakledilmiş olur. Seo Yoon Jae başarılı bir doktordur ve lise öğretmeni Gil Da Ran (Bizim diyişimizle "Tarhana" ^^) ile nişanlıdır. Gil Da Ran tesadüfe bakın ki, 18 yaşındaki Kang Gyung Joon'un öğretmeni olur.
Tabi bu ikili yani "Tarhana" ile 18'lik delikanlımızın arasında bir aşk filizlenmeye başlar T_T O yüzden benim gibi yakışıklı oğlanları koca karıların yanında görmeye dayanamayan, buna karşı benim gibi fobisi olan arkadaşlara tavsiye etmiyorum. Benim psikolojim hala düzelmedi... Şimdi diyeceksiniz ki "Çocuğun ruhu bir ajusshinin içinde, görünüşleri de uyuyor, niye dert ediyorsun?" Olsun, yine de birleşsinler istemiyordum. O adamın ruhu genç sonuç olarak. Ben iç güzellik insanıyım hem. Adama baktıkça çocuğun suratı geldi dizi boyunca gözümün önüne... Offf, siz bana bakmayın, yine fangirllüğüm tuttu ^^ Ama bunun dışında dizi beğenmeyişimin geçerli bir sebebi var: O rezil mi rezil final... Allah'ım, bir gıdım bile beğenmedim sonunu. Ama lütfen beğenen arkadaşlar bana kızmasın. Bunlar benim görüşlerim. Beğenmedim çünkü sonu bana çok mantıksız geldi ve standartlarıma göre değildi...
Sonuç olarak sonuna kadar izledim ve elbette beğendiğim sahneleri vardı. Ama o çocuğu daha fazla gösterselerdi, uyumak dışında farklı işlevlerde yapsaydı daha mutlu olurdum.
Ben daha fazla sapıtmadan oyunculara geçeyim en iyisi ^^

Gong Yoo/ Seo Yoon Jae/ Kang Gyung Joon: Dizinin genç ruhlu ajusshisi ^^Dizide 30, Normalde 32 yaşında. Gayette başarılı bir oyuncu. Bence Kang Gyung Joon'un duygularını seyirciye iyi yansıttı. Dizide "Tarhana"nın hem nişanlısı hem öğrencisi oldu ^^ Hem başarılı bir doktor hem başarılı bir öğrenciydi, çünkü Gyung Joon da Yoon Jae de zeki şahsiyetlerdi. Zaten Gyung Joon zeki olduğunu Yoon Jae'in bedeninde geçirdiği 1 yılda doktorlukla ilgili her şeyi öğrenişiyle kanıtlıyor ... He bu arada şunu da söylemek istiyorum: Ben Gong Yoo kadar ballı bir adam görmedim, resmen bu dizide düşmüş piliçlerin ortasına. Herkes buna aşık yahu!...



Buda ajusshinin bilinmeyen yüzü ^^

Lee Min JungGil Da Ran: Ben bu ablayı ilk BOF'ta görmüştüm ve hiç sevmemiştim Ortalıkta " Juuunnnn! Juunnnnnnnnn!" diyerekten dolanıp sinirlerimi bozmuştu. Sonra bunun Cyrano Agency diye bir filmini izledim. Orda böyle bir ısınmıştım kadına. Tabi bunda yapımın güzel olmasıda etkiliydi. Amaaaa... Bu diziyi izledikten sonra yine gıcık olmaya başladım karıya >:(
Herneyse, kendisi lisede ahlak bilgisi öğretmeni ( oyüzden "Gil Teacher!") aynı zaman da Yoon Jae'nin nişanlısıydı, sonra ayrıldılar, barıştılar, evlendiler, boşandılar, birbirlerini aldattılar falan, bayağı karışıktı işler. Tabi bunlar Gyung Joon adamın bedenindeyken oluverdi. Bu şahsiyet her ne kadar Gyung Joon'a aşık olmamaya çalıştıysada başaramadı. Eh benim de yanımda öyle bir şahsiyet olsa bende aşık olurdum...

Ne yalan söyleyim yakışmış yani...




Bae Suzy/ Jang Ma Ri: İşte çatlak aşık ^^ Her ne kadar çoğu kişi bu karaktere gıcık olsa da ben seviyodum bu kızı. belkide "Tarhana"yla Gyung Joon'u ayırmak istemesinden dolayıdır, bilemedim şimdi ama ben zaten Suzy'yi severim...Kendisi dizide Gyung Joon'un eski sevgilisi. Kız resmen saplantılı çocuğa. Ama çocuk bir olaydan onu sorumlu tuttuğu için kızı artık sevmiyor ama yinede ona karşı abartılı derecede kırıcı davranmamaya çalışıyor, ki benim başıma öyle bir olay gelse ben affetmem o kişiyi... Kız artık nasıl kafaya taktıysa çocuğu onun her hareketini ezberlemiş. Bu yüzdende Yoon Jae'nin içindekinin Gyung Joon olduğunu anlıyor.



Jang Hee Jin/ Lee Se Young: Kendisi Gong Yoo ile farklı bir yapımda daha yer almış plastik güzellerden biri. Ayrıca dizinin gıcık şahsiyeti. Dizi bitene kadar kadına etmediğim küfür, söylemdiğim hakaret kalmadı resmen... Botoxlu şey, nolcak!
Bu ablamız da Yoon Jae'ye aşık. Dizinin kötü kadını. Yoon Jae nişanlı olduğu halde onu ayartmaya çalışıyor ya! Cık cık cık, terbiyesiz şey! Anan baban san hiç terbiye vermedi mi ya!

Karıya bak resmen Before-After olmuş. Plastik güzel, hıh!





Baek Sung Hyun/ Gil Choong Sik: Dizinin deli oğlanı. Kendisi havalı olmaya çalışan fakat beceremeyen bir şahsiyet. Konuşmalarına, diyaloglarına koparsınız...^^ Ayrıca Ma Ri'ye aşık. Kız beni unut dese de, ben Gyung Joon'u seviyorum dese de oğlan onun peşinden ayrılmaz sonuna kadar. Ayrıca bu şahsiyet bizim "Tarhana"nın erkek kardeşi.
He bu arada Jung Il Woo ile beraber dövüşlü bir filmde yer almış, ilgililere duyurulur  ~_-




Shin Won Ho/ Kang Gyung Joon: İşte dizinin size sunduğu izleme sebebi (En azından benim için öyle ^^) Dizinin 18'lik delikanlısı. Normalde de 21 yaşında sanırım. Yeni çıkan boy band Cross Gene'in üyesi ve grubun 2. en büyüğü (Ben şok oldum, ondan daha yaşlı duranlar var.) Şarkılarını ve tarzlarını beğendim doğrusu.


Ben yine dağıttım konuyu...^^ Her neyse, dizinin Amerika'dan gelen zeki, kibirli, yakışıklı ve Forever Alone şahsiyeti... Yazık ya kıyamam T_T Kendisinin bildiği ailesinden geriye dayısı ve yengesi kalmış ama ikiside beş para etmez. Çocuğa sırf parsı için bakıyorlar. O yüzden onlarda bir kaç ağız dolusu küfür saydım dizi boyu (yalnız bu dizi sayesinde de bayağı küfürbaz oldum...) Çocuğumuz arada sırada İngilizce arada sırada Korece konuşup durdu ilk başlarda. Milletede habire "Stupid!" dedi durdu... Ama yalnızlığıyla ilgili olaylar meydana geldiğinde gerçekten insanın içini burkan anlar yaşattı izleyicilere TT_TT Bu arada Shin Won Ho ilk çıkışını grubuyla yapmadı. Daha önceden reklam filmleri vs şeylerde oynamış...Örneğin:







İşte arkadaşın grubu...Biri Japon, ikisi Çinli, üçü Koreli ^^

Arkadaşın bir çok reklam filmi var. Bir tanesi de bu. GD'yle falanda var...Eğer reklam arsı olan dizilerden izleyeniniz varsa bu reklamı bilirler ^^




İşte o malum replik ^^ 
Shin Won Ho'nun resimlerinin bolluğundan da anlaşılacağı gibi ben yine fangirle bağladım ve bu çocuğu da haremime dahil ettim ^^ Aaaaa, bir dakika bu çocuk haremimden bir şahsiyete benziyor sankinim...^^

İnfinite'ten L ile Shin Won Ho'nun benzerliği son günlerin en çok konuşulan konusu....
Dizi çekilirken bazı sahnelerde komik olaylar gerçekleşmiş. Örneğin: Ma Ri, Gyung Joon'un komada olduğunu öğrenince yanına gidiyo. Gerçekten komada olduğuna inanmıyo ve bir tokat patlatıyo çocuğun suratına. Aslında o bir tokat değil altı tokatmış! Suzy düzgünce vuramamış bir türlü ve altıncı denemede anca becermiş. Ama çocuğun suratı tabi kızarmış bayağı. Hele bir tokatı bayağı kuvvetliymiş,  o yüzden çocuk ah diye bağırmış...
Başka komik bir olay ise Ma Ri'nin Yoon Jae'yi öpme sahnesinde gerçekleşmiş. Yanlış hatırlamıyorsam o bir öpücüğü anca 12. denemede tam olarak verebilmiş. Gong Yoo tabi bu durumdan çok hoşnut olduğunu ve çok mutlu olduğunu söylemiş ( Çapkın!)

Bari filmden kareler de paylaşayım değil mi?

Tanınmamak için yapmadığı şebeklik kalmamıştı ^^






Tipe kop >_<


Formada ne yakışıyo kerataya ^^

Şuna bak şuna, düşmüş fıstık gibi karıların ortasına... Seni gidi çakal seni...
Buna baktıkça aklıma nedense Fatih Terim geliyo ha >_<
Böyle olduğunu öğrenince geri dönüp bakan yada bu sahneye bir daha bakmayı düşünen oldu mu benim gibi?
Burda ben "Hayırrrrrrr!" diye bir çığlık bastım... PC'yi nerdeyse alıp fırlatcaktım sinirden >:( (Fangirl mod on ^^)
Oyyyşşşş... Tipini yirim ben seninnnnn ^^

Ohhhhh! Hanfendinin gözü bayram ediyo!


Çocuktan zeka fışkırıyo demiştim. Bunlardan panda yapma fikri kendisine ait ^^
Bana atılan ikinci darbe TT_TT

Zorla kendini sevdirtmeye çalışan piskopat Ma Ri mod on >_<
Ma Ri Ve Fantezileri: Uyuyan Prens!
K-Drama tarihinde yattığı yerden para kazanan tek insan >_<
Uyandı diye çok sevinmiştim burda, ama şapşik Ma Ri'nin işleri işte... :(
Haklısın Ma Ri, ne diyim T_T
Tüm karizmasıyla Kyung Joon...


Bakışlarını yirimmmm!



Gülünce de ayrı bir tatlı bu velet ^^
İlahi Joon! >_<
Tek bölüm süren Kyung Joon esintisi... 



















 Dizinin beğendiğim ve komik bulduğum sahnelerinden bir aynı zamanda adınla çocuğun ilk sahnesi. Aynı zamanda çocuğun başına gelen en talihsizlik içeren sahne (Fangirl mod on) Kopmuştum burada resmen ^^

Japon yapıştırıcısından bile daha yapışkan... Ma Ri!
Yüreğim ağzıma gelmişti...





Damat tarafının yakışıklı arkadaşları ^^
Amanın! Naptın Ma Ri?!
Çocuğun başına gelen ikinci talihsizlik dolu sahne...

Anlaşılan bunların kaderinde düğünlerde karşılaşmak var ^^






 Nazik tohtor Yoon Jae mod on ^^


 Ooooofff offffff~!

Maa Riii~! Amerika~! >_<
Ben hoşlanıyorum, onu boşversene sen! Allah Allah ya! >:(


Kang Panda ve Gil Panda... 





Olaylar karışmadan saniyeler önce ...TT_TT 
Herhalde herkes benim gibi bu çocuğa ve o gamzesine aşık olmuştur ^^ Merak etme Oyuncak Ayı'm benim, Ben seni Won Ho hyungundan daha fazla seviyorum >_<
İşte haysiyeti bozuk, karakteri beş para etmez, "Tarhana"nın anasına eskiden aşık olan dayı bozuntusu...












Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

7 yorum:

  1. bütün dizi boyunca şu çocuğun uyanmasını bekledim,uyanmadı gitti.ah,ah onun da şöyle uyumadan başrolde olduğu bir dizi olsa(shut up:flower boy band'dan ziyade:))

    YanıtlaSil
  2. Bende uyanmasını çok bekledim ama nafile... Senaristleri tekrardan kınıyorum ^^

    YanıtlaSil
  3. Ay nasıl bir diziydi bu ya sinir krizlerine girdim. :( Hiç beklemiyordum Hong sisterlardan böyle bi senaryo, hayal kırıklığına uğradım valla. Ellerine sağlık canım çok eğlenceli bir tanıtım olmuş, keşke dizide bu kadar güzel olsaydı. :)

    YanıtlaSil
  4. İnanmıyorum bunu Hong kardeşler mi yapmış?! Herhalde en kötü yapımları budur... Tanıtımı beğenmene sevindim. Biraz nefretimi kusmuş oldum ama napıyım daha sakin bir yazı yazamadım ^^

    YanıtlaSil
  5. Maalesef Hong kardeşler yazmışlar, kesinlikle en berbat dizileriydi bu, yoksa diğer bütün dizileri favorilerim arasında.
    Olsun olsun, nefretini kussan da eğleceli bir tarzda olmuş. ^^

    YanıtlaSil
  6. Bende diğer dizilerini çok severim. Gerçekten de bu dizi hayal kırıklığı...
    Eğer yazımı eğlenceli bulduysan sorun yok ^^

    YanıtlaSil
  7. Aslinda Shin oppa grubun 2. en uzunu :D ve 3. en büyüğü :D (önceden 2. en büyüğüydü :D) ama zaten aralarinda genelde aylar var tabii Yongseok oppa ile Seyoung oppa arasinda 3 yil var ama.. :P :D

    YanıtlaSil