Zi Yi Ci Xin Tiao / Heartbeat Love: Kısa Ama Öz!

by 7/28/2012 07:25:00 ÖS 8 Yorum
 

Yakın zamanda Agasshi'm bu diziyi izlememiz için sayfasında paylaşmıştı. Bende kız kardeşim Hayrunnisa'yı ikna ettim ve geçen gece uyumayıp izledik. Gerçekten çok güzeldi, kısa ama özdü. Dizi 5 bölümden oluşuyor ve her bölüm 10 dakika. Ayrıca Tayvan yapımı.Yapım yılı 2012 ve türüde romantik. Şimdi oyuncu kadrosuna geçmek istiyorum. Oyuncu kadrosu da film gibi kısa ve öz. Sadece başroller var, yani 2 kişi...

Rainie Yang/Xiao Yu: Bu kızımız bir sebepten dolayı birilerinden kaçmakta ve seyehate çıkmak istemekte. Bu sebeple bir otel odasında esas oğlanımızla kalıyor. Şimdi diyeceksiniz ki amma rahat kızmış he, tanımadığı adamla aynı odada kalıyor. Ama sorun şu: Kız adamı gay zannediyor! Her neyse... Kızımız aynı zamanda süper bir yalancı. Millete demediği yalan kalmadı. Hatta onun  hiç bir yalanına kanmayan esas oğlanımızı bile sonunda kandırdı...

       


Show Luo: İşte esas oğlanımız... Açıkçası çocuk benim çok hoşuma gitti, ki ben kolay kolay Tayvanlılardan hoşlanmam. Sevimli bir yapısı vardı ve kıza kaşı hislerinde çok samimiydi. Kızla beraber aynı odada kalması gerektiğinde kıza durumunu açıklamaya, ben erkeğim demeye çalıştı ama kızda öyle bir çene vardı ki kendini dinlettiremedi... Odada kızla kalırken bazı olaylarla karşı karşıya geldi. Hele bir tanesinde, ki hangisinden bahsettiğimi izlediyseniz anlarsınız, kıza bakmamak için ne kadar uğraştıysa da başarmadı...^^ Yaptığım araştırmaların sonucu olarak çocuğun Tayvan'da çok sevildiği kanaatine vardım, ki bende çocuğu çok sevdim açıkçası ^^ (Haremim dahada genişliyor...^^)






En Sevdiğim Sahneler (İzlemeyenler okumasa daha iyi olur!) :
-Mesaj sahnesi: Birbirlerinden habersiz karşılıklı oturmuş, birbirlerini bulmaya çalışıyorlar.
-Oğlan bavulunu başka bir bavulla karıştırmıştı. Kızın önünde bavulu açınca kızın verdiği tepki...
-Havlu sahnesi! (Bunun hakkında ayrıntılı bilgi veremeyeceğim ^^)
-Kızdan yediği tokat.
-Birbirlerinden ayrılmaya çalıştıkları halde sürekli karşılaşmaları.
-Kızın onu milletin önünde bir güzel kandırması...
-Bardaki o anlam dolu konuşmaları...
-Gelinlik sahnesi...
-Gerçeklerin ortaya çıktığı an ve asıl gerçeklerin ortaya çıktığı an...
-Sonunda kavuşmaları ve duygusal final...

Ama en çok beğendiğim sahne her halde öpüşme sahnesidir. Benim için dizi ve filmlerdeki ilk öpüşme sahneleri her zaman çok önemlidir ve burada da öpüşme sahnesi güzeldi, çok beğendim... Benden bu diziye Tayvan dizileri katagorisinde tam puan!

Diziden fotolar:






Anlaşılan daha önceden de tanışıyorlarmış...

Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

8 yorum:

  1. 2 dizide daha oynamışlar tübitağım biri de şu Why Why Love sanırım yeppudaa da sürekli çıkıyor karşıma. :D

    Harunnisa'yı ikna et koizora ile 1 litre göz yaşını izleyin okullar açılmadan. ^_^

    Ellerine sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koizara çok güzel 4 kere izledim

      Sil
  2. Bilgilendirmen için teşekkürler canım ^^

    Ben de onu ikna etmeye çalışıyorum şuan ama sanırım kıvama geldi ^^

    Yazımı beğenmene sevindim, teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten de güzel bir diziye benziyor listeme aldım....

    YanıtlaSil
  4. Yanlış okumadım değil mi? Dizi 5 bölüm ve 10'ar dakikalık! Gerçekten mi? O.o
    Güzel bir diziye benziyor. Daha önce hiç Tayvan yapımı izlemedim ama sanırım başlayacağım çünkü güzel bir tanıtım yapmışsın ve kısa olması da cezbetti beni. :D
    Ellerine sağlık canım. :))

    YanıtlaSil
  5. Evet yanlış okumadın, 5 bölüm ve onar dakika... Tanıtımı beğendiğin için çok teşekkürler, şimdiden iyi seyirler ^^

    YanıtlaSil
  6. izlemeyenler okumasın kısmından hemen buraya geçtim :)
    ben bunu bu gece izlerim ki normal bir dizi kadar sürücek omo omo :D hemde taiwan camiasından en sevdiğim kız oyuncu oynuyor izlemiyim de napıyım ben şimdi :D ve bu benim gözümden nasıl kaçmış diycektim ki 2012 yapımı demişsin hemen cecik izliyorum ben bunu yoksa merak tan çatlarım dönüp o izleyenler okusun kısmını okumak istiyorum :D :D ve meslektaşıma çook katılıyorum çooook güzel bir tanıtım olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanıtımı beğenmene çok sevindim unnie! Şimdiden iyi seyirler ^^

      Sil