YALNIZIM DOSTLARIM YALNIZIM YALNIZ (TT_TT)

by 7/26/2012 12:26:00 ÖS 5 Yorum

Evet, şu son günlerde asosyalliğimin doruk noktasına ulaşmış bulunmaktayım. İçimde öyle büyük bir sıkıntı var ki sormayın gitsin. Gerçi şuan soracak birilerinin olup olmadığından şüpheliyim. Yapmam gereken o kadar çok iş var ki... Hepsinin farkındayım ama sorun şu: Hemen olsun bitsin, sonucu göreyim istiyorum. Ama acımasız gerçek "Hooppppp orda dur bakalım!" diyor ve aklımı başıma getiriyor. Ne mi o gerçek: Gayret! İstediğime ulaşmam için gayret etmeliyim. Ama bende nerede o çalışkan ruh hali!... Ruhum o kadar üşengeç, o kadar hayattan bezmiş ki... Ben böyle kara kara düşünürken yalnızlığım daha da artmakta ve ben mal gibi ortada kalmaktayım. Artık Bigbang ve FT Island'ın en hüzünlü en depresif şarkılarını dinleye dinleye bir hal oldum. Etrafta "I'm singing my bluuuuues..." diyerekten dolanıyorum resmen...


video

Dün akşam Tembel Agasshi'm Hayriye ile konuştum. Kendisinin başarılı bir blogger olduğunu düşünüyorum. Sayfasının takipçisi çok, ayrıca yazılarıda beğeniliyor. Sırrın nedir diye bir soru yönelttim kendisine. Onun verdiği cevaptanda çıkaracağım tek sonuç yine gayret oldu. Kız hiç çekinmeden diğer bloggerlardan yardım istemiş bu yolda ilerlemek için. Ama benim yine o asosyal ruhum öne çıktı ve "Bu seni aşar kızım!" dedi. Benim tabiatım sanal alemden ortam kuracak bir yapıya sahip değil çünkü. Ben canlı performans insanıyım. O an ortamdaki konuşma ile espiriler patlatan, milleti eğlendiren bir yapım var. Ama sanal alemde her şey kısıtlı. Mimiklerimi oraya yansıtamıyorum.Anca dertlenip dertlenip suratımı tuhaf tuhaf şekillere sokuyorum...


Hatta o kadar depresyondayım ki hasta olup yataklara düşesim var yani T_T

Neyse, daha fazla dertlenmeyim, sizi de dert ortağım yapmayım en iyisi...

Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

5 yorum:

  1. Bir zamanlar bloggerda bende böyleydim... Çünkü tipik bir koç olarak neşe neşe neşe dir hayatım ama yazılarım bana çok soğuk gelirdi :D İnan bana bir süre sonra takipçilerin, yorum yapanların, sosyal ağlarda beğenenlerin arttıkça, blogun tıklandıkça kendine güvenin gelecek :D Alabildiğine içten yazmaya başlayacaksın :D

    YanıtlaSil
  2. dert etme geçer agasshi çok çok haklı ben zamanla açılırsın gelen her bir yorumun getirdiği mutluuluk için blog yazmaya değer:)))
    yalnız bırakmayız seni hiiiç meraklanma ben de bayan tecrrübe sayılmasamda elimden geldiğince yardım ederim okey:))
    haydin sağlıcakla kaaall:))

    YanıtlaSil
  3. Ah inanamıyorum,unlar benim aldığım ilk yorumlar ^^ Şuan gerçekten çok mutlu oldum,nerdeyse sevinçten havalara uçabilirim...^^ Desteğiniz ve ilginiz için gerçekten çok ama çok teşekkürler...^^

    YanıtlaSil
  4. İlk mim de benden olsun o zaman tübitağıma <3
    MİM :)) ACAYİP SORULAR :)

    http://tembelagasshi.blogspot.com/2012/07/mim-boyle-acaip-sorular-gorulmedi.html

    YanıtlaSil
  5. Gördüm Agasshi'm gördüm ^^ Arigatogozaimasu!

    YanıtlaSil