Followers

30 Temmuz 2012 Pazartesi

Q10: Robotlara Aşık Olunmaz Demeyin, Olunuyormuş...


Kız kardeşimin "Abla, çocuk robota aşık, bu dizi güzel bitmez." demesi ve "İzlemeyelim!" diye başımın etini yemesi yüzünden üzülerek yarım bıraktığım fakat Agasshi'min "Güzel bitiyor"demesinden sonra kardeşimi ikna edip bitirdiğim dizi ^^ :P Allah'ım yok böyle bir dizi ya! Beni kendine hayran bırakan bir Japon dizisi bu dizi! Her bölümünde ayrı ayrı ders veren, hayatınızı anlamlandırmaya yarayacak ana fikirleri olan 9 bölümlük bir mini drama. 


Konusu:Heita kalp rahatsızlığı yaşayan fakat sıradan bir lise öğrencisidir. Yine sıradan bir günde pencere kenarında uyuyan birini görür ve yanına yaklaşır. Pencere kenarındaki kişinin uyuduğunu sanır ve merak ettiği bir şeyi uygular. Birden kız kendine gelir ve bu kızın aslında bir robot olduğunu anlar. Heita'dan ona bir isim vermesini ister. Heita bu kıza kyuto adını verir ( "kyu-to," şirin, sevimli anlamına da gelmektedir.) Okul yöneticileri bu kızın bir robot olduğunu kimseye söylemez ve transfer öğrenciymiş gibi okula alırlar. Tabii ki onu canlandırdığı için de bütün sorumluluk Heita'ya kalır. 


Şimdi karakterleri tanıtayım en iyisi ^^


Takeru Sato: Namı diğer Heita. Sanırım bir grup üyesi ve grubun adı da Amuse Boys (ama emin değilim yeterli bilgi bulamadım internette bununla ilgili...) Kendileri Q10'cuğumuza aşık, garibim benim bunu kabullenene kadar çok zorlandı. Bu çocuk aynı zamanda kalp hastası. Vücudunda ameliyattan kalma bir iz var . Ben nerden mi biliyorum? Çünkü bir kaç defa üstünü değiştirirken ekrana görüntüsü geliyor, kehkehkeh^^ Açıkçası ben bu çocuğa bayıldım, hem tipine hem karakterine hem oyunculuğuna... Gerçi devam eder bu böyle ^^ Arkadaş insanların dişlerinden notalar çıktığını düşünürmüş küçükken ve hep merak edermiş olur mu öyle şey acaba diye. Q10'yu da uyurken görünce bir bakayım bari der ve kızın dişine dokunur, ondan sonrada olan olur zaten...





Atsuko Maeda: İşte bizim Q10! Kendisi AKB48 adlı Japon kız grubunun bir üyesi. 48 kişi arasından kızı bulana kadar canım çıktı resmen! Her neyse, kız bence çok güzel ve oyunculuğuna diyecek söz bulamıyorum. Bayıldım kıza, tek kelimeyle şahane! Robot taklidini yapmak her yiğidin harcı değil ne de olsa... Velhasıl kız benim açımdan yeterliydi. Çok şirindi, çok beğendim, güzel hatun... ^^







 Misako Renbutsu: İşte benim en beğendiğim şahsiyet! Bence bu kız çok güzel, şirin ve oyunculuğun hakkını veren ve benim "Başımın üstünde yerin var bacım!" dediğim yegane insanlardan biri. Kendisini zaten Kimi no Todoke'de tanıyorsunuzdur. Ben onu ilk orada gördüm ve bu dizide de görünce çok sevindim. Kendisi dizide Kızıl kafalı, rockçı, asi bir kızı canlandırıyor. Sonra da gidi esas oğlanımızın kalp hastası arkadaşına vuruluyor. Şahsen ben onları çok yakıştırdım, Allah tamamına erdirsin ne diyim ^^



 


Kento Kaku: İşte dadluşum Kento... Bayıldım ben bu çocuğa ya! Ooof of, haremim iyice genişledi bunlar yüzünden. Kendisini yeni Japon takıntım olarak seçiyorum (tabi Takeru'yla beraber ^^) Bu çocuğumuzda dizide neredeyse helaya bile kamerayla giden, her şeyi kayıt altına lan bir tip. Sınıfın ineği Kawai'ye aşık... Kızı etkilemek için çok uğraştı, kız idolleri seviyor diye idolleri bile araştırdı. Sonunda kızla çıkmaya başladılar ama çalkantılı bir aşk hayatları oldu açıkçası...



Şimdi de diziden sahneleri ve oyuncuların fotolarını paylaşayım en iyisi ^^ (Çok fazla oldular ama ne yapayım hangisini koyacağımı seçemedim ^^)





Anaaaammm! Erkekler cenneti ^^ Keh keh keh, kopmalık sahne... 
Oyuncağını bile yapmışlar o.O

Çocuğun tatlılığa bakın ya! Kız da amma güzel ha...

Soldaki kızı bir ara öldüresim geldi...

Sınıfın ineğinden beklenmiyecek hareketler ^^








Oyyy, kıyamam ^^


                           








Orada tanıdık yüzler mi görüyorum ne...


 









Google amcada bu çocuğun bir tane bile normal resmini bulamazsınız her halde...^^ O yüzden bu çocuğu çok seviyorum! Çılgın!

Ve işte dizinin en güzel sahnesi: Benden tam puan alan ilk öpücük sahnesi...






11 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım sayende dizi listem kabarıyor. Ahh zaten sırada bir sürü dizi var hangisini izleyeceğim bilemiyorum ama. :(
    Çok güzel ve komik bir diziye benziyor, tekrar ellerine sağlık. :D

    YanıtlaSil
  2. Komik ama böyle her bölümünde kahkahalar atacak kadar değil, o yüzden beklentilerin fazla olmasın ^^ Yazıyı beğenmene çok çok sevindim ^^ Bir işe yarayabildiysem ne mutlu bana...^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun napalım yine de izleriz. ^^
      Bu arada mimledim seni yazmak istersen. :)

      Sil
    2. Ananın 2. mimim! Elbette yazmak isterim neden yazmayayım! Beni mimlediğine gerçekten çok sevindim (^_^) Çok teşekkürler (^_^)

      Sil
    3. Çok ama çok özür dilerim! Üst tarafta yazım hatası yapmışım... Amanın olacaktı o :(

      Sil
  3. Unni, 1. Yazına bayıldım! :D Kento Kaku sayesinde Agasshi unnime ilk yorumumu yapmıştım :D Ve 2. Sato'nun ajansı Amuse bir garip. Şu "Amuse Boy" hikayesi de Sato 5-10 yaşlarındayken yapılmıştır :p Mesela Miura'cığımın "Brash Brats" diye bir grubu var ama koskoca internet aleminde bir şarkılarına rastlayamadım... T.T Sadece Miura'nın Konjou Nashi'si vardı :D >.<

    YanıtlaSil
  4. Yazımı beğendiğine sevindim, hemde çok ^^ Seninde Kento Koku'ya ilgin olabileceğini tahmin etmiştim ^^ Ayrıca Amuse Boys hakkında bilgilendirmen içinde çok teşekkür ederim ^^

    YanıtlaSil
  5. Ne demek unni :D Ayrıca bir şey keşfettim, ben bu yorumu yazarken senin yaptığın yorumları görmemiştim :D Sanırım telepati yaptık :D :D Benim tüm Japonlara ilgim var :D Özellikle Amuse ve Johhny's'den çıkanlara :D ^^

    YanıtlaSil
  6. Ben daha yeni yeni ilgi duyuyorum

    YanıtlaSil
  7. sonu şaşırtmıştı beni :))) tembel agasshi nin tavsiyesine uyup izlemiştim beğendim de açıkcası sonra hana kimi gelince pabucu az buçuk dama atıldı ama :))

    YanıtlaSil