(Mim) Böyle Acaip Sorular Görülmedi!

by 7/27/2012 05:14:00 ÖS 18 Yorum
Omo! İlk Mim'im! Bunun için sevgili Tembel Agasshi'm Hayriye'me çok çok çok teşekkürler, Arigatogozaimasu!!! Bu haberi aldıktan sonra resmen mutluluk sarhoşu oldum ^^ Her neyse sırada şu "acaip" soruları cevaplamak var ^^

1_Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan 1 yılınızda ne yapardınız?  

Hımmm... İlk olarak bir yerlerden para bulurum (çalar mıyım, kredi mi çekerim belli değil orası...^^) Sonra evden kaçrım (anam beni hasta halimle hiç bir yere yollamaz çünkü...). 2 ay içerisinde dünya turu yaparım. Japonya'ya da uğradıktan sonra Kore'de kalırım. Orada ünlülerden oluşan bir harem kurarım... Hayal etmesi bile güzel ^^ 
Sonra onların imana gelmesini sağlarım. Son 4 ayımda onlarla hacca gider, kaza namazlarımı felan kılar, tövbe edrim her halde ^^

2_Fobileriniz, takıntılarınız var mı, varsa nelerdir? 

Bende fobiden bol ne var? Karanlık, yalnızlık, kapalı alan, yükseklik (bazen korkmuyorum ama fena halde başım döner...)... He bir de yakışıklı oğlanların yanında onları hak etmeyen kızlar görmek ^^ Anlayacağınız psikolojim birazcık(!) bozuk. Takıntılarım ise her şeyin simetrik olmasına özen göstermek ve bir işi (örn: proje ödevlerimi yaparken) mükemmele en yakın olması için en ufak ayrıntısına kadar dikkat etmek... Tamam dağınık bir kızım ama simetri hastalığım adam akıllı dağınık olmama izin vermiyor. Dağınıklığım bile simetriktir benim >_< Mükemmelliyetçilik konusunda da, 1 saatte yapılacak ödeve 1 günümü bile harcayacak derecede... Amma psikopatmışım bende ha!

Yumurta işte böyle yenir  >_<

Ödev yaparken aynen böyleyim işte  ^^
3_Bir sabah kalktınız ve dünyada hiçbir insanın kalmadığını öğrendiniz. Ne yapardınız?

Fobilerim arasında yalınızlık var, sizce ne yaparım? Tabiki de korkudan kalpten giderim ve insanlığın sonu gelir...

4_Dünyayı dolaşmak isteseydiniz ilk hangi ülkeden başlardınız? Ve neden?

Herhangi bir ülkeden başlarım. Çünkü en sevdiğim ülkeye en son giderim (Bu da başka gıcık bir huyum: Sevdiğim şeyleri hep sona saklarım. Örn: Sofrada en sevdiğm yemeği sona bırakırım.)

5_İtiraf edin, prens /prensese dönüşür tesellisiyle, kaç kurbağayı öptünüz?

Ah nerede bende o şans, daha öpebileceğim bir kurbağayla bile karşılaşamadım :(

6_En son yaşadığınız küçük düşürücü, unutamadığınız bir olay?

Liseye başlamamın ilk haftalarında tüm yeni öğrencilerin gözü önünde yere kapaklanmıştım (TT_TT) Şaka yapmıyorum, ciddiyim...

7_Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey?

Telefonum, kulaklığım, çantam...

8_Hayatınızın bir kitap/film olmasını isteseydiniz, hangi kitap/film olurdunuz?

First Love olsun isterdim...^^ Ah, bende bir tane Mario istiyorum yaaaaaaaa!...

9_En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiğinizde ne yapardınız?

En iyi arkadaşımı bırakın da, bana uzaylı diyorlar. Ama eğer onun da uzaylı olduğunu öğrenirsem hemşehrim misin gardaş diye sorardım ^^ Bir birimizin gezenine felan gidip gelirdik, güzel olurdu yani...

10_İsviçre’li bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı deneyen ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra ilk yapacağınız şey nedir?

Kore'ye, Japonya'ya felan gider, ünlülerin evine dadanır onları dikizlerdim ^_^ >_<


Hımmm şimdi benim birilerini mimlemem gerekiyor değil mi? O zaman bende çingumun çingusu olan Küçük Filozof'u affına sığınaraktan mimliyorum ^^ İlk mimlediğim kişi sensin Küçük Filozof, şimdi daha bir değerlisin gözümde ^^ Bir daha ki mim'e kadar hoşçakalın ^^

Sümeyye Kaya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

18 yorum:

  1. :)) çok eğlenceli mim olmuş çok güldüm :))
    bende de var mükemelliyetçilik şeyi çok beter bi şi kesinlikle.ünlülerin evini dikizlemek mi seni seni seniiii :)))

    YanıtlaSil
  2. Beğendiğinize çok sevindim. En iyi cevapları ve en dürüst cevapları verebilmek için çok uğraştım ^^ Evi dikizleme konusunda da, sanırım elimde öyle bir fırsat olursa değerlendirmek isterdim...^^

    YanıtlaSil
  3. Bende Sevdiğim şeyleri hep sona saklarım nedense hep böyleyimdir.....Fobilerin ustası :D ne kadar sapıkça görünürse görünsün bende evlerini dikizlerdim ne deolsa uçak bedava ama ben uçaktanda korkarım şimdi görünmez haldeyken kalp krizi geçireceğim sonra bana yardım eden olmayacak :/
    Neyse eğlenceli bir mim olmuş..Eline sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biran düşündüm de görünmez bir haldeyken ölsek mazallah bizi bulamazlar kiii :)

      Sil
  4. Çok teşekkürler, beğenmenize sevindiğim ^^ Gerçekten de Fobilerin Ustasıyım ^^

    YanıtlaSil
  5. Evet kesinlikle bende mükemmelliyetçiyim ama şöylede bi durum var asla kimseye düzen tertip konusunda güvenmem ve grup ödevlerinde bütün işe salak gibi üstlenirim :D ben bir ödeve 24 saat uykusuz ve yemeksiz uğraştığımı biliyorum yaa...
    Yani bu iş başa bela bi de mimar olacağım diye ortaya çıktım hangi akla hizmet ise ben bi evi 1 asırda dikerim artık :D

    YanıtlaSil
  6. Büşra, Şu yazdıklarını ağzım açık okudum çünkü bende grup ödevlerini tek başıma yaparım(genelde arkadaşlarım bir kenarda sohbet eder) ve bende mimar olmak istiyorm...o.O Bu durumda sana şunu sormak istiyorum: Hangi burçsun?

    YanıtlaSil
  7. Seninde bu mimi yaptığını duyunca hemen koşa koşa geldim, aradım, taradım, buldum mimini. :)
    Çok güldüm yazına ve özellikle de yumurta resmine. :)
    Cevaplarımız aşağı yukarı aynı gibi, ellerine sağlık. :))

    YanıtlaSil
  8. Mimi beğenmene sevindim ^^ Eğer güldürebildiysem ne mutlu bana...

    YanıtlaSil
  9. bende beğendim ki :) ah o yumurta nedir öle ya çok güldüm :D ama yemek kültürümüz benziyor bende en sevdiğimi sona saklarım onun tadı kalsın bir tek diye :D
    ahahha evleri mi dikizliceksin :D ben direk gider kwang ımın odasın dalarım dedim nihahaha daha yakından dikizlemek adına şeetmiştim ben de işte :P :D
    veee sümeyye sanırım harem kurmadın sen :( !!! mimlendiniz küçük hanım ' http://s2unshine.blogspot.com/2012/07/kalbimin-aclan-kaplar-harem-osmanl.html ' haberiniz olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amaneyn, 2. mimim! Yupppiiiiiiiiii! Komawo unnie! Sarangheee <3

      Sil
    2. :) :) ahh ahh bence pişman olucam yine kalp çarpıntılarım başlıycak haremini görünce eğer yukardaki foto sadece başlangıçsa ben gerçeğini görünce neler olucağını düşünmek istemiyorum :D :D

      Sil
    3. Yukarıdaki foto daha hiç bir şey. Asıl ben mimi yapıcağıma pişman olucak gibiyim, şu an kara kara kimleri yazsam diye düşünüyorum ^^ O kadar geniş bir kadro ki...

      Sil
    4. hepimiz yaşadık onu tatlım hatta ben bazılarından vazgeçemedim ki 16 kişilik bir harem kurdum :D yaz gitsn hepsini ya sıkma canını ^.^

      Sil
    5. Unnie ben yaklaşık 50 tane grup takip ediyorum ve 30 civarında da dizi izledim e bunun Japonu Tayvanlısı falan var... Düşün artık nasıl geniş bir harem olacak (^_^)

      Sil
    6. aow bu blog değişmiş arka planı görünce aneeaam başka blogtamıyım dedim baktım yukarı valla korecininmüzikkutusu yazıyor :D
      benim de baya vardı ama senin baya bayaymış canım :D japon taiwan çok dikkatimi çeken olmadına bende sorun olmadı da ahhh şu hearbeat te ki çocuğu alırsan kaparım onu benim hareme alırım ben uyarıyım :D :D :D

      Sil
    7. Açıkçası ben Heartbeat Love'daki çocuğa bayıldım, bence çok tatlı (^_^) Eğer önüne başka bir engel (bu durumda o engel bir oppa oluyor) çıkmazsa haremimle ilgili olan yazıda o da olur (^_^)

      Sil
    8. umarım çıkmaz da hep beraber gözümüz gönlümüz açılmış olur :D

      Sil